Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-04
Lublin: Dostawa odczynników chemicznych podstawowych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 180108 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, fax 081 4456730.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ar.lublin.pl/zamowienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników chemicznych podstawowych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników chemicznych podstawowych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.13.00.00 - Zasadowe chemikalia nieorganiczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.31.00.00 - Zasadowe chemikalia nieorganiczne Oryginalny kod CPV: 24.13.10.00 - Pierwiastki chemiczne, kwasy i związki nieorganiczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.31.10.00 - Pierwiastki chemiczne, kwasy i związki nieorganiczne Oryginalny kod CPV: 24.14.00.00 - Zasadowe organiczne substancje chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.32.00.00 - Zasadowe organiczne substancje chemiczne Oryginalny kod CPV: 24.14.70.00 - Różne organiczne substancje chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.32.70.00 - Różne organiczne substancje chemiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w niniejszym zamówieniu stawia Wykonawcom ubiegającym się o to zamówienie następujące warunki: Wykonawca ma wykazać, że: 1/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. funkcjonuje w obrocie gospodarczym i jest zarejestrowany w KRS lub Urzędzie Miasta/Gminy, 2/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3 - znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Jeśli Wykonawca spełnia wszystkie warunki winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do s.i.w.z. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona według reguły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie warunków wymaganych od Wykonawcy spowoduje jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków, Zamawiający żąda następujących dokumentów oraz oświadczeń, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, oferta zaś musi zawierać następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeśli wykonawcy występują w formie spółki cywilnej - każdy z wykonawców winien przedstawić w ofercie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo regulujące sposób reprezentacji. 2. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji, Oprócz dokumentów i oświadczenia na potwierdzenie spełnienia warunków stawianych przez Zamawiającego oferta musi zawierać: 3. wypełniony formularz Oferta wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik 2 do s.i.w.z., 4. wypełniony załącznik nr 1 do siwz zawierający opis przedmiotu zamówienia, będący jednocześnie cennikiem, 5. w przypadku gdy oferta nie będzie podpisana przez osobę/y wskazaną/e w KRS lub zaświadczeniu o działalności gospodarczej należy ustanowić pełnomocnika, a pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.up.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Akademicka 13 pokój 54 20-950 Lublin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Akademicka 13 pokój 54 20-950 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja konferencji w dniach 17-19 lipca 2024
- Robota budowlana polegająca na realizacji robót związanych z przebudową i remontem pomieszczeń II i III piętra, WOMP CPL-Segment "A" w ramach zadania "Modernizacja infrastruktury wraz z doposażeniem .
- Modernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół im. Ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie
- Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego programu rozwojowego dla Pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.