Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-16
Warszawa: Transport dzieł sztuki dla Zamku Królewskiego w Warszawie - Muzeum
Numer ogłoszenia: 180066 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski w Warszawie -Muzeum. Rezydencja Królów i Rzeczypospolitej , Plac Zamkowy 4, 00-277 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 35 55 432, faks 22 35 55 219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek-krolewski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport dzieł sztuki dla Zamku Królewskiego w Warszawie - Muzeum.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi transportu obiektów dzieł sztuki w kraju i zagranicą, obejmujące: 1. wykonywanie specjalistycznych opakowań do transportu. Specjalistyczne opakowanie to opakowanie bezstykowe dopasowane indywidualnie do przewożonego obiektu, zabezpieczającego jego warstwy technologiczne przed ścieraniem i uszkodzeniem. 2. transportowanie obiektów z wykorzystaniem specjalistycznych opakowań posiadanych przez Wykonawcę (skrzynie, kontenery itp.), 3. uzgadnianie, w porozumieniu z Zamawiającym, terminów transportu ze stroną wypożyczającą lub przyjmującą obiekty, 4. pakowanie i rozpakowywanie obiektów przez wykwalifikowanych pracowników, 5.realizacja transportu specjalistycznymi środkami lokomocji spełniającymi wymagania Zamawiającego i właściciela obiektów, 6.współpraca ze spedytorami zagranicznymi obsługującymi lądowe transporty obiektów wypożyczanych przez zamawiającego, 7. przemieszczanie obiektów dzieł sztuki na terenie ekspozycji wypożyczającego, 8. przechowywanie i magazynowanie specjalistycznych opakowań w pomieszczeniach spełniających warunki konserwatorskie. Wykaz obiektów oraz miejsca odbioru i zwrotu obiektów stanowią załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych w ofercie, o których mowa w cz. II pkt 3 SIWZ, tj. na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz licencji. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien - zgodnie z art. 5 ust. 1 i art. 7 ustawy o transporcie drogowym - posiadać aktualną: a)licencję na wykonywanie transportu drogowego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, b) licencję na wykonywanie transportu międzynarodowego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie powyższy warunek musi spełnić ten z Wykonawców, który będzie wykonywał zakres usług wymagający posiadania licencji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 3, tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykaz wykonanych usług, dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że Wykonawca prowadzi działalność zawodową w zakresie transportu dzieł sztuki co najmniej od 5 lat. Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej po jednym z następujących rodzajów zamówień: a) wykonanie pakowania i transportu wystawy powyżej 150 obiektów o wartości zamówienia powyżej 700 tys. zł i wartości ubezpieczeniowej powyżej 19 mln Euro, b) wykonanie pakowania i transportu 2 wystaw międzynarodowych o wartości zamówienia powyżej 300 tys. zł, w tym - w przypadku co najmniej jednej z tych wystaw - wykonanie transportu powyżej 150 dzieł sztuki o wartości ubezpieczeniowej powyżej 19 mln Euro, c) wykonanie pakowania i transportu tkanin historycznych, które wymagają nawinięcia na wałek, wykonanie po jednym specjalistycznym opakowaniu dla malarstwa, rzemiosła, rzeźby z marmuru. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku w tym zakresie będzie oceniane łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 3, tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykazu urządzeń technicznych oraz oświadczenia o dysponowaniu zapleczem magazynowym. Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że Wykonawca : a) dysponuje zapleczem magazynowym o powierzchni min. 300 m2, spełniającym następujące wymagania: pomieszczenia suche, ogrzewane, wentylowane i chronione, przeznaczone do magazynowania elementów ekspozycji lub skrzyń, w granicach m. st. Warszawy, b/ dysponuje co najmniej 3 samochodami specjalistycznymi - ciężarowymi o maksymalnej masie całkowitej powyżej 5 ton i przestrzeni załadunkowej min. 20 m3 każdy, przystosowanymi do transportu dzieł sztuki. Każdy z tych samochodów winien spełniać następujące warunki: - przestrzeń przeznaczona do transportu dzieł sztuki winna być izotermiczna -konieczność zapewnienia przez cały rok stałej temperatury 200C; każdy z samochodów winien posiadać agregat umożliwiający zasilanie prądem; - posiadać specjalistyczny system mocowania i zabezpieczania skrzyń transportowych, - posiadać system alarmowy w przestrzeni ładunkowej oraz podłączenie do systemu satelitarnego dającego możliwość nadzoru całej trasy ruchu pojazdu. Co najmniej dwa z samochodów opisanych w ppkt b) winny posiadać co najmniej następujące parametry: - trzy miejsca dla osób towarzyszących /ochrona i kurier/ oraz miejsca dla dwóch kierowców, - zawieszenie pneumatyczne na tylną oś, - winda załadowcza o udźwigu do 1 tony. Co najmniej jeden z samochodów opisanych w ppkt b) musi posiadać co najmniej: -zawieszenie pneumatyczne na oś przednią i tylną, -windę samowyładowczą o udźwigu 2,5 tony, - kabinę 3 - osobową / dwóch kierowców i kurier/ Uwaga! Wszystkie dane techniczne winny być potwierdzone przez serwis lub producenta samochodów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizji lokalnej w zakresie sprawdzenia dysponowania przez Wykonawcę wyżej wymaganym potencjałem technicznym. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku w tym zakresie będzie oceniane łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 3, tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że Wykonawca dysponuje co najmniej 8 osobami, o co najmniej 5 letnim doświadczeniu w pakowaniu i transporcie dzieł sztuki. Ilość pracowników w liczbie 8 musi być oddelegowana do pakowania obiektów we Francji, jak również do rozpakowywania skrzyń w Polsce. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku w tym zakresie będzie oceniane łącznie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 3, tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz opłacona polisa OC. Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że Wykonawca jest ubezpieczony na wykonywanie usług w dziedzinie pakowania, transportowania i spedycji dzieł sztuki w ruchu krajowym i międzynarodowym o wysokości ubezpieczenia minimum 1mln Euro. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku w tym zakresie będzie oceniane łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o dysponowaniu pomieszczeniem magazynowym. 2. Pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 4. Informacja o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b uPzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, 5.Pisemne zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby. Zamawiający wymaga, aby ww dokument: wskazywał okres, jakiego dotyczy zobowiązanie, zawierał informację, który konkretny zasób jest udostępniany, wskazywał konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia /np.: podwykonawstwo/, określał stosunek łączący wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób /np. kontrakt, umowa zlecenie, umowa współpracy/. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z powyższym zapisem odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie odpowiada.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin płatności - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek-krolewski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamek Królewski w Warszawie - Muzeum
Plac Zamkowy 4, 00 - 277 Warszawa;
Kancelaria Główna - wejście z Bramy Senatorskiej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Zamek Królewski w Warszawie - Muzeum Plac Zamkowy 4, 00 - 277 Warszawa; Kancelaria Główna - wejście z Bramy Senatorskiej.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Konkurs ofert na naprawę izolacji płyty balkonowej wraz z wykonaniem nowych warstw wykończeniowych ( 7 balkonów).
- Zakup i sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Wolskiego
- Badanie dokumentów finansowych pod kątem ustalenia odpowiedzialności z art. 299 ksh.
- Wykonanie remontu muru oporowego przy ul. Bednarskiej w Warszawie.
- Wykonanie zabezpieczenia w rejonie przebicia hydraulicznego na stopniu w m. Ochaby, gm. Skoczów, pow. Cieszyński woj. Śląskie
- ROBOTY BUDOWLANE NA RZECE BARYCZ WRAZ Z JEJ DOPŁYWAMI - etap I
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa polegająca na kompleksowej przeprowadzce mienia oraz dokumentacji Urzędu Pracy m.st. Warszawy"
- TP- 18/24 Usługa sterylizacji i konserwacji narzędzi, sprzętu medycznego, bielizny szpitalnej, materiału opatrunkowego wraz z usługą transportu.
- Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Jordanów w 2024 roku
- Świadczenie usługi transportowej dla uczestników programowych obozów letnich (kadra oraz studenci kierunku: Wychowanie Fizyczne) wraz z biletami wstępu do BPN oraz usługą przewodnicką
- Kompleksowa usługa transportowa towaru powierzonego w obrocie krajowym i zagranicznym
- Dostawa kruszywa drogowego na teren gminy Strawczyn
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.