eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Poręba › WYNAJEM 36 (?5) SZTUK KONTENERÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ORGANIZACJI ZAWODÓW PUCHARU ŚWIATA FIS W NARCIARSTWIE BIEGOWYM SZKLARSKA PORĘBA - JAKUSZYCE 2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-02

Szklarska Poręba: WYNAJEM 36 (?5) SZTUK KONTENERÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ORGANIZACJI ZAWODÓW PUCHARU ŚWIATA FIS W NARCIARSTWIE BIEGOWYM SZKLARSKA PORĘBA - JAKUSZYCE 2014
Numer ogłoszenia: 17 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 529330 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SPORT SZKLARSKA PORĘBA Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 21, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 75 717 20 63, faks 75 717 20 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYNAJEM 36 (?5) SZTUK KONTENERÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ORGANIZACJI ZAWODÓW PUCHARU ŚWIATA FIS W NARCIARSTWIE BIEGOWYM SZKLARSKA PORĘBA - JAKUSZYCE 2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług pozostałych wynajem 36 (? 5) sztuk kontenerów biurowych na potrzeby organizacji zawodów Pucharu Świata FIS w narciarstwie biegowym Szklarska Poręba - Jakuszyce 2014. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) dostawa i ułożenie bloczków betonowych stanowiących miejsce posadowienia kontenerów, przy czym przygotowanie terenu tj. zdjęcie warstwy śniegu do poziomu gruntu leży po stronie Zamawiającego. Teren, na którym są ustawiane kontenery jest terenem płaskim, nawierzchnia - grunt utwardzony. b) załadunek, transport i rozładunek kontenerów w miejscu ich docelowej lokalizacji na Polanie Jakuszyckiej, w wiosce zawodniczej. Miejsce lokalizacji kontenerów umożliwia dojazd pojazdów ciężarowych z HDS. c) montaż kontenerów na uprzednio przez Wykonawcę przygotowanym podłożu; Przez podłoże należy rozumieć wypoziomowane elementy ustawiane na przygotowanym terenie (patrz: punkt III.2.a)), na których ustawiane są kontenery ( np. bloczki betonowe, belki drewniane). d) podłączenie kontenerów do istniejącej instalacji elektrycznej, przy czym doprowadzenie zasilania (wykonanie ZK) należy do Zamawiającego. Ze względu na ograniczoną powierzchnię terenu wszystkie kontenery muszą stać w jednym szeregu, połączone ze sobą dłuższymi bokami. Celem umożliwienia ich szeregowego połączenia Zamawiający wykona trzy ZK (trzy oddzielne linie zasilające ustawione bezpośrednio przy kontenerach), przy założeniu zabezpieczenia poboru mocy przez 1 kontener- do 4 kW, każda linia zasilająca posiada zabezpieczoną moc do 55 kW. Każda linia zasilająca zakończona zostanie ZK3 usytuowanym w trzech miejscach wynikających z podziału sumy krótszych boków kontenerów przez liczbę 3. e) przeprowadzenia w zmontowanych i ustawionych kontenerach wymaganych pomiarów technicznych w zakresie rezystancji izolacji i skuteczności zerowania; f) wynajem czystych, przygotowanych do natychmiastowego użytkowania, kontenerów; g) odłączenie kontenerów od zasilania energetycznego; h) demontaż, załadunek i wywiezienie kontenerów z miejsca dotychczasowej lokalizacji (terenu wioski zawodniczej). Posprzątanie w kontenerach, po ich wynajmie, należy do wykonawcy. Przez posprzątanie należy rozumieć wyrzucenie pozostawionych przez ekipy śmieci i doprowadzenie do stanu umożliwiającego ich ponowny wynajem. i) uprzątnięcie terenu po zakończonym demontażu kontenerów. Przez uprzątniecie terenu należy rozumieć odtworzenie terenu do stanu, w jakim został przekazany pod montaż kontenerów. 3. Wymagania techniczne/ warunki dla każdego z wynajmowanych kontenerów. Kontenery biurowe przeznaczone są na pomieszczenia techniczne, w których dla zawodników przygotowywane będą narty biegowe. Każdy z kontenerów biurowych musi spełniać następujące wymagania Zamawiającego: a) wymiary zewnętrzny 6000* 2500* 2800 [mm] z dopuszczalną tolerancją ? 3% , przy czym wysokość pomieszczenia w świetle nie może być mniejsza niż 2,5 [m]; b) możliwość ustawienia kontenerów w rzędzie - na styk dłuższymi bokami; c) izolacja termiczna kontenera (ściany, stropodach) - A1 (niepalna); d) uziemienie kontenera; e) okno uchylno-rozwierne, z zewnętrzną roletą antywłamaniową, umieszczone na ścianie bocznej kontenera (krótszej) o wymiarach przeszklenia minimum 100*100 [cm] ( szer.* wysok.), Dopuszcza się: jedno okno lub dwa mniejsze, pod warunkiem spełnienia między innymi powierzchni przeszklenia; z zintegrowaną skrzynką na roletę(y), oszklenie izolacyjne; f) drzwi pełne, stalowe, zamykane za zamek z wkładką patentową, umieszczone na ścianie bocznej kontenera (krótszej) i przeciwległej do ściany z oknem; g) system wentylacyjny zapewniający w każdym kontenerze wydajność min. 100 m3/h. Zamawiający dopuszcza spełnienie powyższego wymogu przy uwzględnieniu wspomagania systemu wentylacji oknem uchylnym. h) grzejnik elektryczny umożliwiający utrzymanie w pomieszczeniu temperatury minimum 200 C; i) minimum dwa podwójne gniazda elektryczne rozmieszczone na boku dłuższym w odległości około 3m od siebie, minimum jedno pojedyncze gniazdo elektryczne na krótszym boku, j) oświetlenie górne , o natężeniu równomiernym na cała powierzchnię podłogi- jak dla pomieszczeń biurowych; k) wykładzina podłogowa PCV, antypoślizgowa ; l) w kontenerach nie są planowane umywalki, ani żadne inne przybory wymagające doprowadzenia wody. 4. Ostateczną liczbę kontenerów, mieszczącą się w granicach odchyłki ?5 sztuk kontenerów, Zamawiający poda nie później niż do 04 stycznia 2014.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.31.00.00 - Usługi wynajmu lub sprzedaży obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOI TOI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,, Płochocińska 29, 03-444 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65719,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 121032,00

  • Oferta z najniższą ceną: 121032,00 / Oferta z najwyższą ceną: 243000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.