eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej wytwarzanej na zimno do usuwania ubytków w nawierzchniach bitumicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Białystok: Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej wytwarzanej na zimno do usuwania ubytków w nawierzchniach bitumicznych
Numer ogłoszenia: 17998 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej wytwarzanej na zimno do usuwania ubytków w nawierzchniach bitumicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy mieszanki mineralno-asfaltowej przeznaczonej do usuwania ubytków w nawierzchniach bitumicznych sposobem na zimno, która jest produkowana z kruszywa o dobranym uziarnieniu na bazie drogowego lepiszcza asfaltowego modyfikowanego modyfikatorem TAR-CAN 2001 z dodatkiem do lepiszcza środków adhezyjnych. Skład mieszanki powinien zapewniać właściwości umożliwiające: 1/ szybkie i trwałe naprawy nawierzchni bitumicznych przy jej użyciu - przygotowana do bezpośredniego zastosowania z opakowania; 2/ doskonałą przyczepność do podłoża i wypełnienie ubytków masą o jednorodnym wyglądzie; 3/ wbudowanie bez nadawania regularnego kształtu krawędziom ubytków nawierzchni, ani ich smarowania; 4/ wykonywanie remontów w temperaturze od -10 C do +30 C; 5/ remont nawierzchni bez stosowania specjalistycznego sprzętu np. walców drogowych ( zagęszczenie płytą wibracyjną lub kołami samochodu); 6/ natychmiastowe po wbudowaniu masy oddanie remontowanej nawierzchni do eksploatacji; 7/ przechowywanie mieszanki przez okres min. 18 miesięcy bez utraty jej właściwości fizyko-chemicznych; ponadto zamawiana mieszanka mineralno-bitumiczna powinna: 1/ posiadać aprobatę techniczną do stosowania w drogownictwie wydaną przez IBDM w Warszawie (lub dokument równoważny) - należy załączyć do oferty; 2/ powinna być workowana po 20-35 kg. Mieszanka mineralno-asfaltowa będzie dostarczana do: Obwodu Drogowo-Mostowego w Białymstoku, ul. Borsucza 2 Obwodu Drogowo-Mostowego w Michałowie, ul. Białostocka 70 Obwodu Drogowo-Mostowego w Surażu, ul. Piłsudskiego 61 Mieszanka mineralno-asfaltowa będzie dostarczana transportem dostawcy sukcesywnie w miarę potrzeb PZD w Białymstoku w ciągu całego roku, tj. do 31.12.2010 r. Jednorazowa dostawa masy będzie wynosić ok. 25 Mg, a dostawca zostanie poinformowany o potrzebie dostawy w odpowiednim terminie. Zamawiający przewiduje, że ogólna wartość dostaw mieszanki mineralno-asfaltowej nie przekroczy kwoty 180.000,00 zł..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczuczeniu z powodu okoliczności o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy oraz spełniający warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów przedstawionych przez wykonawcę na zasadzie spełnia - nie spełnia 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniaja warunki dotyczace: 1/ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jezeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2/ posiadania wiedzy i doświadczenia: dostawca musi wykazać się dośwaiadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jezeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy w roku odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, (dostawa mieszanki mineralno asfaltowej na zimno) o wartości min. 150 000,00 zł brutto b/ wykonawca musi posiadać aktualną aprobatę techniczną wystawioną przez akredytowaną jednostkę certyfikującą lub inny dokument równoważny potwierdzające, że dostarczana mieszanka odpowiada wymaganiom zawartym w opisie przemiotu zamówienia 3/ Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a/ dostawca dysponuje lub będzie dysponował srodkami transportu do przewozu mieszanki mineralno asfaltowej w ilości zapewniającej dostawy zgodnie z potrzebami zamawiającego 4. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia , żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu okoliczności o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt.1 ustawy PZP , natomiast warunki określone w pkt. 3 muszą spełniać łącznie. Nie może również podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu okoliczności o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy PZP podmiot, na zasobach którego polega wykonawca wykazując spełnianie warunków na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, o ile podmiot ten będzie brał udział w realizacji części zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp, należy do oferty załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w pkt III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; należy do oferty załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 2.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2.2. Wykaz dostaw z podaniem ich wartości, wielkości dat wykonania i nazw odbiorców w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie. 2.3. Aktualną aprobatę techniczną dla produkowanej mieszanki mineralno - asfaltowej wydaną przez akredytowaną jednostkę certyfikującą, lub inny dokument równoważny. 2.4. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, tj. środkami transportu do przewozu mieszanek mineralno - asfaltowych w ilości zapewniajacej dostawy zgodnie z potrzebami zamawiającego 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu: 1) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres czynności które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów; 2) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zawierające także wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, które ten podmiot udostępnia - w przypadku gdy wykonawca wykazyjąc spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na potencjale technicznym innych podmiotów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - jakość - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wyżej podanej stronie internetowej, w siedzibie zamawiającego pok. nr 14 lub za pośrednictwem poczty.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2010 godzina 09:50, miejsce: siedziba Zamawiającego pokój nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.