eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz obiektu Sądu Rejonowego w Opocznie mieszczącego się przy ul. Biernackiego 20.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-16

Opoczno: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz obiektu Sądu Rejonowego w Opocznie mieszczącego się przy ul. Biernackiego 20.
Numer ogłoszenia: 179875 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318176 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Opocznie, ul. Edmunda Biernackiego 20, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 0-44 755 71 01, faks 0-44 755 71 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz obiektu Sądu Rejonowego w Opocznie mieszczącego się przy ul. Biernackiego 20..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz obiektu Sądu Rejonowego w Opocznie. I. Do obowiązków pracowników ochrony w szczególności należy: 1. Działanie mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników Zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektu. 2. Działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności kradzieżom, włamaniom, dewastacjom i innym formom wyprowadzania mienia poza strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń. 3. Niezwłoczne powiadamianie przełożonych, a w razie konieczności organy ścigania o zaistniałych faktach kradzieży, zniszczenia i uszkodzeniach mienia lub innych ważnych wydarzeniach. 4. Świadczenie usług polegających na wpuszczaniu i wypuszczaniu pracowników Zamawiającego, przechowywaniu i wydawaniu kluczy, wpuszczaniu i wypuszczaniu interesantów oraz udzielaniu im informacji na temat rozmieszczenia wydziałów 5. Niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren siedziby Zamawiającego, wzywanie do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu względnie zakłócania porządku. 6. Sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z chronionego obiektu wszelakiego sprzętu. 7. Prowadzenie ewidencji pracowników Zamawiającego przebywających na terenie obiektu po upływie regulaminowego czasu pracy. 8. Ochrona obiektu przed wszystkimi działaniami niepożądanymi, zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności: zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom i działaniom osób zakłócających pracę, kontrola pod względem możliwości wyrządzenia szkód tj. malowania sprayem, sabotażu, aktów samowoli, 9. Natychmiastowe działanie w w/w przypadkach. 10. Prowadzenie stałej obserwacji dozorowanego obiektu, systematyczne dokonywanie jego obchodu, wszystkich korytarzy, klatek schodowych oraz terenu wokół budynku. 11. Pozostawanie do dyspozycji sędziów orzekających w przypadku niezachowywania porządku na salach rozpraw. 12. Po zakończeniu pracy Zamawiającego sprawdzenie wszystkich korytarzy, wyjść i wejść oraz pomieszczeń, mając na uwadze prawidłowe zabezpieczenie obiektu oraz przepisy ppoż, ustalenie czy na terenie chronionego obiektu nie pozostały osoby nieupoważnione. 13. Reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami przeciwpożarowymi, antywłamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnymi. 14. Stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 15. Informowanie Zamawiającego na bieżąco o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą i włamaniem i innymi zdarzeniami losowymi. 16. Powiadamianie Straży Pożarnej lub Policji w przypadkach zagrożenia obiektu. 17. Ochrona parkingu wraz ze znajdującymi się na nim pojazdami. II. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1. Wyposażenie wszystkich pracowników ochrony w jednolite umundurowanie stosowne do wypełnienia zadań oraz imienne identyfikatory. 2. Wyposażenie wszystkich pracowników ochrony w specjalistyczne urządzenia służące do realizacji umowy. 3. Przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie: - wykonywanej pracy, - planów ewakuacyjnych - regulaminu organizacyjnego - przepisów BHP i przeciwpożarowych. 4. Udostępnienie Zamawiającemu danych osobowych pracowników Wykonawcy 5. Zaznajomienie pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obsługą w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, zaworów głównych wodnych, wyłączników urządzeń podtrzymujących napięcie, wyłączników systemów alarmowych, po ich wskazaniu i udostępnieniu przez Zamawiającego. 6. Składanie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego codziennych raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru. 7. Prowadzenie książki dyżurów i raportów z przebiegu służby w sposób umożliwiający stwierdzenie godzin rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika ochrony. 8. Przekazywanie Zamawiającemu wraz z comiesięczna fakturą imiennego wykazu osób pracujących w chronionych obiektach w miesiącu, za który wystawiona jest faktura. 9. Zachowanie należytej staranności przy realizacji zobowiązań umowy. 10. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania usługi.. 11. Zachowanie tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa obiektu w czasie obowiązywania umowy i po jej rozwiązaniu. III. Warunki odpowiedzialności Wykonawcy: 1. Wykonawca odpowiada za staranne przestrzeganie przez osoby zatrudnione do wykonania niniejszej umowy zakresu obowiązków związanych z wykonaniem przedmiotu umowy. 2. Wykonawca ma obowiązek informowania o zdarzeniach i utrudnieniach mających wpływ na wykonanie obowiązków umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. 4. Wykonawca odpowiada tylko za niezachowanie należytej staranności na dyżurach wykonywanych przez swoich pracowników. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za niewłaściwe działanie, bądź zaniechanie czynności do których jego pracownicy byli zobowiązani, a w rezultacie czego powstała szkoda majątkowa lub zostało naruszone inne dobro Zamawiającego. 6. Odpowiedzialność Wykonawcy jest wyłączona, gdy niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania jest następstwem działania siły wyższej bądź innych okoliczności, za które nie ponosi on odpowiedzialności. 7. Odpowiedzialność Wykonawcy jest wyłączona w razie ustalenia bądź zatrzymania sprawcy przestępstwa. IV Do obowiązków Zamawiającego należeć będzie:: 1. Udostępnienie bez odpłatności pomieszczenia z szafą ubraniową do przechowywania umundurowania służbowego pracowników i sprzętu służbowego. 2. Zamawiający zapewnia właściwe warunki sanitarno- higieniczne pracy w miejscu prowadzenia usługi, zgodność z przepisami ppoż i bezpieczeństwa higieny pracy. 3. Na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia udostępniony zostanie telefon w celach służbowych oraz w przypadkach awaryjnych. V. Warunki odpowiedzialności Zamawiającego: 1. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający odpowiada za stan techniczny zabezpieczeń, w szczególności dotyczy to: zamków, zamknięć, oświetlenia, zabezpieczenia ppoż. 3. Zamawiający w razie powstania szkody zobowiązany jest nie później niż w następnym dniu roboczym od chwili powzięcia informacji o jej powstaniu zgłosić powstanie szkody Wykonawcy pisemnie lub faksem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 262950.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe CZA-TA W. Kelm, M.Niciak sp. j., 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Żabia 15, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 262950,00
  • Oferta z najniższą ceną: 262950,00 oferta z najwyższą ceną: 430047.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.