eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Budowa sali gimnastycznej w miejscowości Płoskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Zamość: Budowa sali gimnastycznej w miejscowości Płoskie.
Numer ogłoszenia: 179710 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zamość , ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mbnet.pl/zamosc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej w miejscowości Płoskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: budowę sali gimnastycznej dla zespołu szkół w miejscowości Płoskie, wg projektu typowego WB - 2063 z przystosowaniem do warunków miejscowych. Sala gimnastyczna wraz z łącznikiem 1100 m2 kubatura - 8725, 20 m2 wymiary sali 36,94 x 28,30 wysokość 9,52 łącznik 8 x 7,70 , wysokość 4,64 System realizacji ławy fundamentowe żelbetowe wykonane na mokro ściany fundamentowe z bloczków betonowych pozostałe ściany - parter, z cegły kratkówki stropy prefabrykowane kanałowe więźba dachowa z drewna sosnowego pokrycie dachu blachą trapezową stolarka okienna drewniana stolarka drzwiowa aluminiowa klasa odporność ogniowa C kategoria zagrożenia ludzi ZL - I tynki wewnętrzne i zewnętrzne wapienno - cementowe III kat kotłownia gazowa budynek wyposażony w system instalacji solarnej do przygotowania C.W.U. Ze względu że inwestycja znajduje się przy istniejących obiektach szkolnych: budowlę należy ogrodzić płotem szczelnym minimum 1,75 m, od istniejących obiektów. Na materiały i urządzenia użyte w tym zadaniu Wykonawca jest zobowiązany posiadać atesty, oraz aprobaty stwierdzające że mogą być użyte w tego typu obiektach. Budowa musi być bezwzględnie wyposażona w system miasteczka sanitarnego,(ubikacje, umywalnie, natryski, suszarnie odzieży ochronnej, jadalnie, szatnie. Pobór wody - istnieje możliwość korzystania z istniejącego obiektu, z tym że należy zainstalować opomiarowanie i należność uiścić w Urzędzie Gminy. Ścieki należy odprowadzać do szkolnego szamba, również za opłatą, zgodnie z taryfą obowiązującą i zatwierdzoną przez Radę Gminy. Energia własna przyłącze uzgodnione z Zakładem Energetycznym Transport materiałów budowlanych na budowę może odbywać tylko drogą krajową nr 74, ( droga krajowa Zamość - Biłgoraja), na drogę gminną GP - 17 (110393 L), jest to droga żużlowa. Do Wykonawcy, będzie należało utrzymanie jej przejezdności, w takim stanie aby swobodnie mogli poruszać się jej mieszkańcy. wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji powykonawczej, / koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie/ Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Zamawiający w roku 2009 dopuszcza fakturowanie częściowe za wykonane i odebrane elementy robót do kwoty 370 000,00 (słownie: trzysta siedemdziesiąt tysięcy zł), w roku 2010 do kwoty 2 345 000,00 zł ( dwa miliony trzysta czterdzieści pięć tysięcy zł) - kwoty w/g budżetu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium na sumę - 30 000 ,00 (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu (przelew na rachunek bankowy zamawiającego): w Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu, Nr konta: 42 9644 0007 2001 0000 0853 0003) 2/ poręczeniach bankowych 3/ gwarancjach bankowych 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, którego oferta została wybrana jest zobowiązany w czasie nie krótszym niż 7 dni od dnia powiadomienia o wyborze do podpisania umowy oraz wniesienia przed terminem podpisaniem umowy ZNWU. Przed podpisaniem umowy Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej /brutto/ Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1/ pieniądzu (przelew na rachunek bankowy zamawiającego): w Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu, Nr konta: 42 9644 0007 2001 0000 0853 0003) 2/ poręczeniach bankowych 3/ gwarancjach bankowych 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują to poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią siwz, 6) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania,Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt 6 siwz, według formuły spełnia/nie spełnia Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 9) O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.21. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3. III.2.3)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - -załącznik nr 5 III.2.4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - roboty budowlane podobnego typu, czyli nie mniejsze niż 1100 m2, o podobnej konstrukcji, wykończenia, o wartości nie mniejszej niż 3 000 000 ,00 zł, netto (słownie: trzy miliony zł) zostały wykonane należycie, Do wykazu należy dołączyć stosowne referencje od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty i wykonał je z należytą starannością - załącznik nr 6 2.Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca oraz dysponuje potencjałem technicznym lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego - załącznik nr 7 Wykonawcy muszą, dysponować, lub mieć dostęp do następującego sprzętu: - koparka 0,25 m3 - koparka 0,40 m3 - spycharka gąsienicowa 74 kW (100 KM) - ubijak spalinowy - żuraw samochodowy - żuraw wieżowy torowy - tor pod żuraw wieżowy - wyciąg przyścienny typu WBT - żuraw okienny przenośny - samochód dostawczy - przyczepa ciągnikowa 3,5 t - przyczepa dłużycowa - samochód samowyładowczy 5 t - rusztowania rurowe - mechaniczny pomost roboczy - piła tarczowa 300 mm - spawarka elektryczna wirująca 300 A 3.Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności kluczowego personelu odpowiedzialnego za wykonanie zamówienia; wykonawcy muszą dysponować co najmniej po jednej osobie, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, specjalność konstrukcyjno-montażowa, oraz w zakresie instalacji sanitarnych,elektrycznych, należą do właściwych izb samorządu zawodowego oraz mają doświadczenie min. 3 lata w kierowaniu robotami budowlanymi załącznik nr 8 III.2.5) W celu potwierdzonego opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy dołączyć, Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 ( słownie trzy miliony zł) - załącznik nr 9. Polisa na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł, winna być dostarczona przez Wykonawcę do Zamawiającego, w przypadku wygranego przetargu, nie później niż w terminie7 dni od dnia wyboru oferty - przed podpisaniem umowy. Polisa ta musi obowiązywać nie krócej niż na okres obowiązywania umowy. 1. Wymagane dokumenty w niniejszej siwz powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. 2. Oferta powinna zawierać wszystkie wymaga dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji Zamawiającego. 3. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, lub złożone dokumenty będą zawierały błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust 3 ustawy zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty będą uznane za odrzucone. Postanowienie art. 24 ustawy stosuje się odpowiednio. III.2.6 Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze ( konsorcja/spółki cywilne): 1. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia 2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymaganiami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, powinno być dołączone do oferty. 3. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach: a) 6.1 ppkt 3 b) 6.2 ppkt 1,2 c) 6.4 ppkt 1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane wspólnie. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. III.2.7 Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych. 1. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 2. Dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. 3. Po dokonaniu czynności otwarcia ofert Komisja Zamawiającego dokona analizy, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 4. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m. in. z zapisu art .86 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zgodnie z art. 11 ust.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t j . Dz. U. Z 2003 r. Nr 153, poz.1503 z p m), poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mbnet.pl/zamosc.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zamość ul. Peowiaków 92 22-400 Zamość pokój nr.23.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Otwarcie ofert 30/06/2009, godzina 12:00, w świetlicy Urzędu Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22 - 400 Zamość.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.