eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Haczów › Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x2 - dla jednostki OSP w Malinówce . (pojazd specjalny)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-16

Haczów: Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x2 - dla jednostki OSP w Malinówce . (pojazd specjalny)
Numer ogłoszenia: 179702 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Haczów , Haczów 573, 36-213 Haczów, woj. podkarpackie, tel. 013 4391002, faks 013 4391696.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.haczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x2 - dla jednostki OSP w Malinówce . (pojazd specjalny).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x2 - dla jednostki OSP w Malinówce . (pojazd specjalny)1. Wymagania ogólne 1 Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup i dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x2 1.2 Samochód będzie służył ochronie przeciwpożarowej w jednostce Ochotniczej Straży Pożarnej w Malinówce1.3 Miejscem odbioru zamówienia jest siedziba Wykonawcy. Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymagania odpowiadać wszystkim cechom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia być fabrycznie nowym (rok produkcji 2015) i zgodny z obowiązującymi normami i przepisami. Podwozie musi posiadać aktualne świadectwo homologacji typu pojazdu, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U nr 108, poz. 908, z 2005r., ze zmianami). Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych i pojazdów specjalnych zgodnie z załącznikiem nr 4, tabela nr 3 kod 507 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach. Pojazd powinien spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2.Pojazd powinien spełniać Wymagania techniczno-użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji Dz.U.2007.143.1002 z późn. zm. , i Rozporządzenie zmieniające Dz.U. Nr 2010.85.553 (akt jednorazowy) Warunki szczegółowe 1.1.Pojazd musi spełniać wymagania techniczno-użytkowe określone w załączniku do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002) wprowadzonego rozporządzeniem zmieniającym, z dnia 27.04.2010 r. (Dz. U. Nr 85, poz. 553) wraz z uszczegółowieniem tych wymogów i wyposażeniem podanym poniżej.Pojazd musi posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski,a w przypadku pojazdów wyprodukowanych lub dopuszczonych do obrotu w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej albo w Republice Turcji, jak również wyprodukowanych w innym państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), dopuszczenie wydaje się po ustaleniu przez jednostkę dopuszczającą, że wyrób zapewnia bezpieczeństwo publiczne lub ochronę zdrowia i życia oraz mienia na poziomie nie niższym niż jest to określone w Polskich Normach. Świadectwo dopuszczenia należy dostarczyć najpóźniej w dniu odbioru techniczno- jakościowego.1.3.Pojazd musi spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2.1.4.Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji podwozia i nadwozia (zabudowy pożarniczej) 2015, spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. Podwozie z kabiną Pojazd powinien być oznakowany i wyposażony w urządzenia sygnalizacyjno-ostrzegawcze, świetlne i dźwiękowe wymagane dla uprzywilejowanego w ruchu pojazdu Państwowej Straży Pożarnej, a w szczególności: urządzenie dźwiękowe powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych, belka sygnalizacyjna z dwoma niebieskimi lampami wysyłającymi sygnał błyskowy i napisem STRAŻ, montowana na dachu kabiny pojazdu oraz pojedyncza lampa sygnalizacyjna niebieska wysyłająca sygnał błyskowy z tyłu pojazdu, dodatkowe dwie lampy sygnalizacyjne niebieskie wysyłające sygnał błyskowy z przodu pojazdu. Wszystkie lampy ostrzegawcze, głośniki, lampy oświetlenia pola pracy, lampy przednie oraz tylne pojazdu zabezpieczone przed uszkodzeniem mechanicznym np. siatkami z drutu. Pojazd musi być oznakowany numerami operacyjnymi zgodnie z zarządzeniem nr 13 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 27 grudnia 2012 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KG PSP Nr 1, poz. 8 z późn. zm.). Właściwy numer operacyjny zostanie podany w trakcie realizacji zamówienia.Maksymalna masa rzeczywista MMR samochodu gotowego do akcji ratowniczo-gaśniczej nie może przekroczyć masy całkowitej dopuszczalnej pojazdu określonej przez producenta podwozia.2.4. Podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji typu, potwierdzające parametry podwozia i spełniać m.in. następujące warunki silnik, kabina i podwozie samochodu od jednego producenta (należy podać markę i model pojazdu), silnik czterosuwowy czterocylindrowy o mocy min.120 KM o pojemności skokowej nie mniejszej niż 2100 cm3 z zapłonem samoczynnym, turbodoładowany, spełniający aktualnie obowiązujące normy czystości spalin. Dopuszczalna masa całkowita - do 3500 kg , ładowność pojazdu po wykonaniu zabudowy pożarniczej w przedziale załogi i przedziale sprzętowym: min. 700 kg skrzynia biegów: Mechaniczna, minimum 5-cio biegowa, zsynchronizowana + bieg wsteczny ,napęd: 4X2 , koła tylne i przednie pojedyncze układ kierowniczy: ze wspomaganiem, układ jezdny 4x2 ,opony letnie uniwersalne , pełnowymiarowe koło zapasowe (zamawiający dopuszcza dostawę koła zapasowego luzem),dodatkowy zestaw kół wyposażony w opony zimowe, układ kierowniczy samochodu ze wspomaganiem, układ hamulcowy wyposażony w ABS i ESP, zaczepy holownicze z przodu i z tyłu umożliwiające odholowanie pojazdu, światła do jazdy dziennej uruchamiane po przekręceniu kluczyków.Kabina:czterodrzwiowa, jednomodułowa, 6-osobowa z układem siedzeń 2+4 usytuowanych przodem do kierunku jazdy. Wyposażenie kabiny fotele kierowcy i dowódcy z regulacją odległości i pochylenia oparcia, dodatkowo fotel kierowcy z regulacją wysokości, cztery fotele dla załogi siedzącej w tylnym przedziale kabiny, wszystkie fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, fotele pokryte materiałem łatwozmywalnym, odpornym na rozdarcie i ścieranie, tapicerka foteli w ciemnoszarej tonacji, indywidualne oświetlenie nad fotelem dowódcy na wysięgniku giętkim, dywaniki gumowe z wysokimi brzegami przód i tył, układ klimatyzacji, na przedział kabiny kierowcy i pasażerski, fabryczne radio samochodowe z odtwarzaczem CD z rozprowadzoną instalacją antenową i głośnikową, reflektor ręczny (szperacz) do oświetlania numerów budynków zainstalowany w kabinie o mocy min. 55 W, zasilany z instalacji elektrycznej pojazdu, w kabinie kierowcy zainstalowany radiotelefon przewoźny, radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 128 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu. Samochód wyposażony w antenę ze sprężyną na pasmo radiowe 148 MHz umieszczoną na dachu kabiny. Radiotelefon zasilany oddzielną przetwornicą napięcia. Radiotelefon powinien być zaprogramowany zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego po podpisaniu umowy obsadą kanałową. Radiotelefon nasobny Motorola GP 360 lub inny o równoważnych parametrach ,ładowarka do radiostacji nasobnej, elektrycznie regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy, poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, centralny zamek z pilotem na wszystkie drzwi oraz immobiliser, lusterka sterowane elektrycznie, podgrzewane, lampy przeciwmgielne z przodu i z tyłu pojazdu, Instalacja wyposażona w główny wyłącznik prądu odłączający wszystkie odbiorniki z wyjątkiem wymagających stałego zasilania. Oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego, dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy przenośna lampa halogenowa (szperacz) zasilana z gniazda zapalniczki 12V.-hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg, gniazdo elektryczne do przyczepy - znormalizowane gniazdo 12 V, 7-biegunowe, orurowanie zewnętrzne wzmacniające zderzak i zabezpieczający przednie światła, Ponadto w kabinie winno być co najmniej: zainstalowany głośnik zewnętrzny do radiotelefonu przewoźnego - głośnik od tego samego producenta, co radiotelefon ,umieszczona wizualna sygnalizacja otwarcia skrytek, podestów, podniesionego masztu oświetleniowego, włączonych przystawek odbioru mocy.Pojazd wyposażony w integralny układ prostowniczy do ładowania akumulatorów z zewnętrznego źródła ~ 230V. Gniazdo przyłączeniowe umieszczone po lewej stronie. W kabinie kierowcy sygnalizacja wizualna i dźwiękowa podłączenia instalacji do zewnętrznego źródła. Moc alternatora i pojemność akumulatorów musi zapewniać pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy jej maksymalnym obciążeniu w układzie ładowania radiotelefonów i latarek zamontowane zabezpieczenie przed nadmiernym rozładowaniem akumulatorów pojazdu (np. wyłącznik odłączający zasilanie). Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego. Pojazd wyposażony w co najmniej: zestaw narzędzi, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny, przewód do pompowania kół z manometrem, trójkąt ostrzegawczy, apteczkę, gaśnicę proszkową o pojemności środka min. 1 kg. Oznakowanie w taśmy odblaskowe po bokach pojazdu koloru żółtego oraz z przodu i tyłu pojazdu koloru biało-czerwonego orurowanie zewnętrzne wzmacniające zderzak i zabezpieczające przednie światła . Z tyłu pojazdu belka zespolona posiadająca żółte lampy tworzące falę świetlną (służąca do wskazywania kierunku omijania samochodu podczas akcji w warunkach drogowych). Fala świetlna - diody typu LED. Belka zespolona zabezpieczona przed uszkodzeniem mechanicznym. Kolor pojazdu nadwozie samochodu - RAL 3000żaluzje skrytek w kolorze naturalnego aluminium, błotniki i zderzaki - białe, podwozie koloru czarnego. Pojazd wyposażony w wyciągarkę linową o napędzie elektrycznym i sile uciągu min.3,5 t. z liną o długości co najmniej 20 mb wychodząca z przodu pojazdu, której sterowanie realizowane ma być przewodowo z pulpitu przenośnego (traktowane zawsze jako podstawowe). Na wyjściu liny powinny znajdować się rolki umożliwiające odchylenie się liny podczas pracy, nie powodując jej zniszczenia, lina wyposażona w hak. Wyciągarka zabezpieczona przed warunkami atmosferycznymi w czasie jazdy samochodu (osłona lub pokrowiec). Wszelkie funkcje wszystkich układów i urządzeń pojazdu muszą zachować swoje właściwości pracy w temperaturze od -25stopni C do +35 stopni C. Zabudowa pożarnicza. Zabudowa wykonana z materiałów.Zabudowa szkieletowa z kształtowników ze stali nierdzewnej z ramą pośrednią aluminiową przykręcana do ramy podwozia, kontenerowa z blachy aluminiowej i nierdzewnej długość zabudowy 2650 mm. szerokość rolet bocznych po 2 rolety na stronę minimum 1000mm każda. Roleta w ścianie tylnej o szerokości 850mm.Poszycie zewnętrzne wykonane z gładkiej blachy ze stopu aluminium, lakierowane obustronnie. Dach zabudowy w formie platformy roboczej pokryty blachą aluminiową ze wzorem w wykonaniu antypoślizgowym. Na dachu pojazdu umieszczona skrzynia sprzętowa o pojemności minimum 0,2 m3. O dokładnym miejscu instalacji skrzyni decyduje Zamawiający. Konstrukcja dachu powinna wytrzymać obciążenie masą dwóch strażaków i przewożonego sprzętu, drabin , skrzyni na sprzęt, węży ssawnych itp. Na dachu ma być zapewnione miejsce na uchwyty drabiny nasadkowej trzyelementowej na trzy węże ssawne oraz skrzynię na drobny sprzęt , uchwyty na tłumnice teleskopowe.Pojazd wyposażony w mocowania dla sprzętu i wyposażenia wymienionego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Sposób mocowania uchwytów na sprzęt wymieniony w załączniku nr 2 do SIWZ należy uzgodnić z Zamawiającym.Drabina do wejścia na dach składana, z poręczami w górnej części ułatwiającymi wejście na dach, umieszczona z tyłu pojazdu. Szczeble w wykonaniu antypoślizgowym.Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami wodo i pyłoszczelnymi wspomaganymi systemem sprężynowym, i zabezpieczającym przed samoczynnym zamykaniem, wykonane z materiałów odpornych na korozję wyposażone w zamknięcie typu rurkowego lub równoważne, zamki zamykane na klucz, jeden klucz powinien pasować do wszystkich zamków. Wszystkie żaluzje powinny posiadać taśmy ułatwiające zamykanie (wszystkie taśmy zainstalowane po prawej stronie skrytki). W kabinie kierowcy powinna być zainstalowana sygnalizacja otwarcia żaluzji skrytek.Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów i tac muszą być tak skonstruowane, aby możliwa była ich obsługa w rękawicach.Skrytki na sprzęt muszą być wyposażone w oświetlenie włączane automatycznie po otwarciu drzwi skrytki.Pojazd powinien posiadać oświetlenie pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie w warunkach słabej widoczności min. 5 luksów w odległości 1 m od pojazdu.Półki aluminiowe mocowane do stelaża z możliwością regulacji wysokości i miejscem na niżej wymienione specjalistyczne wyposażenie pożarnicze, motopompę M8.8 TOHATSU VC72A,piłę do betonu i stali, piłę do drewna ,agregat prądotwórczy, pompę pływającą NIAGARA węże tłoczne W-52 5 odcinków i W-75 3 odcinki, prądownice . Szuflady i wysuwane tace muszą się automatycznie blokować w pozycji zamkniętej i całkowicie otwartej oraz posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem (wypadnięcie z prowadnic).Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze.Skrytki na sprzęt muszą być wyposażone w oświetlenie, główny wyłącznik oświetlenia skrytek powinien być zainstalowany w kabinie kierowcy. Ww. oświetlenie wykonane w technologii LED.Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza.Wysuwany pneumatycznie, obrotowy maszt oświetleniowy podłączony do agregatu prądotwórczego, zabudowany na stałe w samochodzie z reflektorami LED. Wysokość min. 5 m od podłoża, na którym stoi pojazd do opraw czołowych reflektorów ustawionych poziomo, z możliwością sterowania reflektorami w pionie i w poziomie. Stopień ochrony masztu i reflektorów min. IP 54. Głowica masztu powinna być wyposażona w podstawę stabilizującą jej położenie w pozycji transportowej. Umiejscowienie masztu nie powinno kolidować ze skrzynią sprzętową oraz drabiną. Maszt oświetleniowy wyposażony w pokrowiec ochronny.Zamawiający wymaga, aby samochód oraz całość dostarczonego z nim wyposażenia objęte były minimum 24-miesięczną gwarancją , gwarancją na perforację podwozia i nadwozia min. 2 lata. Gwarancją na lakier min. 2 lata oraz dodatkowo 6-miesięczną rękojmią poza okres gwarancji. 3.16. Minimum jeden punkt serwisowy podwozia (podać adres serwisu podwozia, najbliższy siedzibie Zamawiającego). Minimum jeden punkt serwisowy nadwozia (podać adres serwisu nadwozia najbliższy siedzibie Zamawiającego).Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu wynosił maksymalnie do 2 dni roboczych od czasu powiadomienia (przez czas reakcji rozumie się dotarcie serwisu na miejsce do Użytkownika lub przemieszczenie samochodu do siedziby serwisu).Siedziba serwisu gwarancyjnego na podwozie i nadwozie pojazdu nie może znajdować się w promieniu powyżej 150 km od siedziby zamawiającego; dopuszcza się wariant polegający na wykonywaniu napraw przez serwis Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. W innych przypadkach Wykonawca pokryje wszystkie udokumentowane koszty pośrednie związane z dostarczeniem pojazdu do serwisu. Okresy powyższe liczone są od daty odbioru potwierdzonego protokołem odbioru. Dodatkowo w terminie i miejscu odbioru faktycznego przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany: a) przeprowadzić szkolenie wyznaczonych osób w zakresie podstawowej obsługi pojazdu oraz jego osprzętu b) zapewnić na własny koszt pełny zbiornik paliwa oraz uzupełnione inne płyny eksploatacyjne c) po prawidłowym odbiorze techniczno jakościowym na swój koszt: przeprowadzić przegląd techniczny, ubezpieczyć OC jak również wykonać inne nieopisane czynności i formalności niezbędne do wywiązania się niniejszych obowiązków w terminie i dacie odbioru faktycznego.Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia wraz z samochodem: świadectwa homologacji typu pojazdu ,zaświadczenie o przeprowadzanych dodatkowym badaniu technicznym wraz z opisem dokonanych zmian oraz adnotacją o spełnieniu przez pojazd warunków technicznych dla pojazdów specjalnych uprzywilejowanych w ruchu karta pojazdu książka gwarancyjna w języku polskim instrukcje obsługi w języku polskim do samochodu, zabudowy pożarniczej i zainstalowanych urządzeń i wyposażenia, dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania samochodu, wynikającej z ustawy Prawo o ruchu drogowym.4.Cena brutto ma zawierać podatek VAT 8 procent. Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń wyrobów zastosowanych w dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.6.Szczegółowe dane dotyczące pojazdu znajdują się w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się: a) wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy lekkiego samochodu ratowniczo gaśniczego o parametrach zbliżonych do pojazdu objętego niniejszym postępowaniem. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, , wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są; poświadczenie , z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, składa oświadczenie. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów wyżej wymienionych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą zamawiającego. Zmiana ta ma być dokonana w drodze aneksu pisemnego pod rygorem nieważności. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Zmiany o których mowa mogą dotyczyć: a) osób odpowiedzialnych z ramienia Wykonawcy i Zamawiającego do koordynowania prowadzonych robót, b) danych adresowych wykonawcy, c)wystąpienia siły wyższej, przy czym za siłę wyższą uważa się wszystkie zdarzenia, jakich nie da się przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które żadna ze stron nie będzie miała wpływu, w szczególności: działania wojenne, rozruchy, klęska żywiołowa, Możliwa jest również zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne pod warunkiem ze w.w zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.haczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Haczów, 36-213 Haczów nr 573, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Haczów, 36-213 Haczów nr 573, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.