eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Utrzymanie wód i urządzeń na obiekcie/-x 1. Ciekąca, w. Krajów, Sichów gm. Krotoszyce, Męcinka 2.Irygacyjny, w. Rzeszotary gm. Miłkowice 3. Osetnicki, w. Osetnica, gm. Chojnów 4. Starucha, w. Piotrowice, gm Męcinka 5. Cicha Woda w. Budziszów Mały, gm. Wądroże Wielkie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-30

Legnica: Utrzymanie wód i urządzeń na obiekcie/-x 1. Ciekąca, w. Krajów, Sichów gm. Krotoszyce, Męcinka 2.Irygacyjny, w. Rzeszotary gm. Miłkowice 3. Osetnicki, w. Osetnica, gm. Chojnów 4. Starucha, w. Piotrowice, gm Męcinka 5. Cicha Woda w. Budziszów Mały, gm. Wądroże Wielkie
Numer ogłoszenia: 179639 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy , ul. Macieja Rataja 32, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 86 270 07.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie wód i urządzeń na obiekcie/-x 1. Ciekąca, w. Krajów, Sichów gm. Krotoszyce, Męcinka 2.Irygacyjny, w. Rzeszotary gm. Miłkowice 3. Osetnicki, w. Osetnica, gm. Chojnów 4. Starucha, w. Piotrowice, gm Męcinka 5. Cicha Woda w. Budziszów Mały, gm. Wądroże Wielkie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie wód i urządzeń wodnych polegające na wykonaniu czynności w zakresie konserwacji bieżącej w/w cieków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części ujęto przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy zrealizował: - 1 usługę taką samą jak przedmiot zamówienia (rozmiar) polegającą na wykonaniu prac związanych z utrzymaniem: Cieków, kanałów, wałów p. powodziowych bądź rowów melioracyjnych (konserwacja; wycinka drzew i krzaków; koszenie: skarp, korony i dna; itp.) na długości minimum (odpowiednio dla części zamówienia): 1 km (usługi nie sumują się) Część - 1, 2 ,3, 5 Prac ubezpieczeniowych w postaci opasek faszynowych 0,1 km (usługi nie sumują się) Część - 2 Wykonanie robót ubezpieczeniowych koryt cieków w postaci murów oporowych 0,1 km (usługi nie sumują się) Część - 4 Wykonaniu umocnień skarp cieków przy pomocy koszy gabionowych lub materacy siatkowo-kamiennych na długości min 0,04 km (usługi nie sumują się) Część - 5

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3) Dokumenty potwierdzające że wykazane usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone (np. referencje, protokoły odbioru) - załącznik Nr 3 do dokumentacji przetargowej. 4) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków Formularz oferta wg wzoru Zamawiającego o treści odpowiadającej załącznikowi nr1 Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy zp w przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość dokonywania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w każdym przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy te zmiany warunkują należyte wykonanie przedmiotu umowy. 2. Zmiany o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć w szczególności: 1) zakresu przedmiotu umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub okoliczności faktycznych ujawnionych po dacie zawarcia umowy; 2) terminu wykonania przedmiotu umowy przypadku: a) jeżeli wykonanie zamówienia dodatkowego (robót dodatkowych) lub robót zamiennych wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, b) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację robót we wcześniej ustalonych terminach powodujących konieczność aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego i/lub zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, między innymi: (i) konieczność wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; (ii) wstrzymanie robót przez Zamawiającego; (iii) inne spowodowane obiektywnymi zdarzeniami niezależnymi od woli Stron; c) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym także stanowiących skutek siły wyższej uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu umowy. 3) zmiany zakresu przedmiotu umowy i/lub zmiany wysokości wynagrodzenia (ceny) pod warunkiem zmiany w planie finansowym właściwego organu (warunek dotyczy przypadku zwiększenia wynagrodzenia): a) jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie zamówienia dodatkowego, wykonanie robót zamiennych lub zaniechanie wykonania części przedmiotu umowy; b) jeżeli nastąpi ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy i/lub brak środków finansowych; c) zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług VAT - w takim przypadku Strony dokonają zmiany postanowień umowy na mocy której odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie Wykonawcy netto i brutto o kwotę stanowiącą równowartość kwoty o jaką obowiązek podatkowy Wykonawcy na skutek przedmiotowej zmiany prawa uległ zwiększeniu lub zmniejszeniu; 4) konieczności wykonania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji technicznej i ofercie, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy. 3. W przypadkach o których mowa w § 6 ust. 5 i/lub § 7 ust. 1 pkt 5 umowy. 4. Wystąpienie okoliczności, o których mowa w pkt. 1-3 stanowi podstawę dla dokonania w tym zakresie przez Strony stosownej zmiany postanowień umowy, w tym zmiany zakresu rzeczowo finansowego przedmiotu umowy i/lub zmiany terminu do wykonania całości lub części przedmiotu umowy. 5. Podjęcie uzgodnień w przedmiocie zmiany postanowień umowy następuje w formie pisemnego aneksu do umowy i wymaga uprzedniego pisemnego wniosku jednej ze Stron zwierającego opis zmiany, jej uzasadnienie i ewentualny opis wpływu zmiany na warunki wykonania przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy; ul. M. Rataja 32 (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy; ul. M. Rataja 32 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ciekąca, w. Krajów, Sichów gm. Krotoszyce, Męcinka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciekąca, w. Krajów, Sichów gm. Krotoszyce, Męcinka 0+000 - 5+437 Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie wód i urządzeń wodnych polegające na wykonaniu czynności w zakresie konserwacji bieżącej w/w cieków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części ujęto przedmiarach robót stanowiących załączniki nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Irygacyjny, w. Rzeszotary gm. Miłkowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Irygacyjny, w. Rzeszotary gm. Miłkowice 0+000 - 1+800 Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie wód i urządzeń wodnych polegające na wykonaniu czynności w zakresie konserwacji bieżącej w/w cieków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części ujęto przedmiarach robót stanowiących załączniki nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Osetnicki, w. Osetnica, gm. Chojnów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osetnicki, w. Osetnica, gm. Chojnów 0+000 - 4+900 Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie wód i urządzeń wodnych polegające na wykonaniu czynności w zakresie konserwacji bieżącej w/w cieków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części ujęto przedmiarach robót stanowiących załączniki nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Starucha, w. Piotrowice, gm Męcinka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Starucha, w. Piotrowice, gm Męcinka 3+490 - 3+640 Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie wód i urządzeń wodnych polegające na wykonaniu czynności w zakresie konserwacji bieżącej w/w cieków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części ujęto przedmiarach robót stanowiących załączniki nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cicha Woda w. Budziszów Mały, gm. Wądroże Wielkie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cicha Woda w. Budziszów Mały, gm. Wądroże Wielkie 38+055 - 38+800 Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie wód i urządzeń wodnych polegające na wykonaniu czynności w zakresie konserwacji bieżącej w/w cieków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części ujęto przedmiarach robót stanowiących załączniki nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.