eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-15

Warszawa: Dostawa dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 179305 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy m.st. Warszawy , ul. Grochowska 171B, 04-111 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8377060, 8774596, faks 022 8373340.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.up.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest dostawa dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt minimalnie przez okres i na warunkach wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej 30.23.31.80 - Urządzenia z pamięcią flash 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 48.73.20.00 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 16.1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 8000,00 zł. 16.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 12.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 12.1.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 12.1.2. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego zbliżonego do przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej serwerów lub/i komputerów z monitorami lub/i laptopów o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 200.000 zł brutto. 12.2 Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 13.2 lit. a) - d) SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń, czy Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków określonych w SIWZ metodą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania 12.3 Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń, lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 Ustawy, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia ofert Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt 12: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych dostaw, na potwierdzenie warunku określonego w pkt 12.1.2. SIWZ - wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ; d) dokumenty potwierdzające, że zamówienia wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 13.2. lit c) zostały wykonane należycie; 13.3. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: a) zaświadczeń podmiotów uprawnionych do kontroli jakości potwierdzających, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom: - dla serwera wymaga się dostarczenia dokumentów potwierdzających iż zaoferowany serwer został wyprodukowany zgodnie z normą PN-EN ISO 9001 i normą PN-EN ISO 14001, posiada deklaracje zgodności CE, posiada certyfikaty zgodności z oprogramowaniem Windows 2003 Server x86 i x86_64, RedHat Enterprise Server, SuSe Linux Enterprise Serwer, VMware, - dla komputerów wymaga się dostarczenia dokumentów potwierdzających iż zaoferowane komputery zostały wyprodukowane zgodnie z normą PN-EN ISO 9001 i normą PN-EN ISO 14001, posiadają deklaracje zgodności CE, zostały wyprodukowane zgodnie z dyrektywą RoHS, zgodność z normą EnergyStar w wersji minimum 4.0 lub norm równoważnych, posiadają certyfikaty zgodności z oprogramowaniem minimum z 32 bitowymi systemami operacyjnymi Windows Vista, - dla monitorów ekranowych wymaga się dostarczenia dokumentów potwierdzających iż zaoferowane monitory zostały wyprodukowane zgodnie z normą PN-EN ISO 9001 i normą PN-EN ISO 14001, posiadają deklaracje zgodności CE, oraz spełniają wymagania normy TCO w wersji minimum 99, posiadają zgodność z normą EnergyStar lub norm równoważnych, posiadają certyfikat zgodności minimum z 32 bitowymi systemami operacyjnymi Windows Vista, - dla laptopów wymaga się dostarczenia dokumentów potwierdzających iż zaoferowane laptopy zostały wyprodukowane zgodnie z normą PN-EN ISO 9001 i normą PN-EN ISO 14001, posiadają deklaracje zgodności CE, zostały wyprodukowane zgodnie z dyrektywą RoHS, posiadają certyfikaty zgodności minimum z 32 bitowymi systemami operacyjnymi Windows Vista, - dla drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wymaga się dostarczenia dokumentów potwierdzających iż zaoferowane urządzenia zostały wyprodukowane zgodnie z normą PN-EN ISO 9001 i normą PN-EN ISO 14001, posiadają deklaracje zgodności CE, posiadają zgodność z normą EnergyStar lub norm równoważnych, posiadają certyfikat zgodności minimum z 32 bitowymi systemami operacyjnymi Windows Vista, - dla aktywnych urządzeń sieciowych i zasilacza awaryjnego UPS wymaga się dostarczenia dokumentów potwierdzających iż zaoferowane urządzenia zostały wyprodukowane zgodnie z normą PN-EN ISO 9001, posiadają deklaracje zgodności CE, - dla streamera wymaga się dostarczenia dokumentów potwierdzających iż zaoferowane urządzenie zostało wyprodukowane zgodnie z normą PN-EN ISO 9001, posiada deklaracje zgodności CE, posiada certyfikaty zgodności z oprogramowaniem minimum Windows 2003 Server x86 i x86_64, - dla skanera dokumentów wymaga się dostarczenia dokumentów potwierdzających iż zaoferowane urządzenie zostało wyprodukowane zgodnie z normą PN-EN ISO 9001, posiada deklaracje zgodności CE, posiada certyfikaty zgodności minimum z 32 bitowymi systemami operacyjnymi Windows Vista, b) wyników testów wydajnościowych, dla następującego sprzętu: - dla serwera wymaga się dostarczenia dokumentów potwierdzających iż zaoferowany serwer spełnia wymagania wydajnościowe SPECint, - dla komputerów wymaga się dostarczenia dokumentów potwierdzających iż zaoferowane komputery spełniają wymagania wydajnościowe SYSMark2007 Productivity Rating lub PcMark 2005 CPU - dla laptopów wymaga się dostarczenia dokumentów potwierdzających iż zaoferowane laptopy spełniają wymagania wydajnościowe MobileMark2007 Performance Qualification lub PcMark 2005 CPU, spełniają wymagania dotyczące czasu pracy na akumulatorze BAPCo MobileMark2007 battery life, c) opisu oferowanego sprzętu i oprogramowania sporządzonego wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ. Zamawiający będzie oceniał zgodność dostarczonych dokumentów z wymaganiami określonymi w pkt 13.3.a), 13.3.b) i 13.3 c) SIWZ, wg formuły spełnia-nie spełnia. 14. Oferta wspólna 14.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 14.1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 14.1.2. Oryginał lub potwierdzona notarialnie kopia pełnomocnictwa powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu umocowania ich. 14.1.3. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Stosowne odpisy (dla wszystkich Wykonawców) z rejestru lub ewidencji (pkt 13.2 lit. b SIWZ) muszą zostać dołączone do oferty; 14.1.4. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, w tym przypadku dokumenty wymienione w pkt 13.2. lit. b, składają wszyscy Wykonawcy z tym, że może podpisać za wszystkich za zgodność z oryginałem Pełnomocnik. 14.1.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (suma warunków określonych przez Zamawiającego w tym zakresie). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 13.2. lit. a), c), d) . 14.1.6. Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik (wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną) lub wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną; 14.1.7. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane /za zgodność z oryginałem/ i podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 14.2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 14.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.up.warszawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Pracy m. st. Warszawy ul. Ciołka 10A 01-402 Warszawa pokój 104, I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 14:15, miejsce: Urząd Pracy m. st. Warszawy ul. Ciołka 10A 01-402 Warszawa pokój 120 (sekretariat), I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.