eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości i środków do higieny rąk personelu i pacjentów oraz ciała pacjenta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-27

Gdynia: Dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości i środków do higieny rąk personelu i pacjentów oraz ciała pacjenta
Numer ogłoszenia: 17925 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Morski im. PCK , ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998127, faks 058 6998338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości i środków do higieny rąk personelu i pacjentów oraz ciała pacjenta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości i środków do dezynfekcji. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 zadania częściowe: Zadanie nr 1 - środki do profesjonalnego utrzymania czystości w oddziałach szpitala Zadanie nr 2 - produkty do utrzymania czystości Zadanie nr 3 - środki do higieny rąk personelu i pacjentów oraz ciała pacjenta - mycie, dezynfekcja i pielęgnacja w ramach zapobiegania zakażeniom szpitalnym. Szczegółowy asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagane parametry określone zostały w formularzu cenowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń , o których mowa w § 7 ust.1 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, tj. w niniejszym postępowaniu: koncesja lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (zadanie nr 3); 3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 2 do SIWZ; 4. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie Art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; 5. oświadczenie wykonawcy mówiące o tym, że oferowane środki/produkty spełniają warunki wprowadzenia do obrotu medycznego i używania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896) /ustawie z dnia 13 września 2002 r o produktach Biobójczych (Dz.U. Nr 175, poz. 1433 z późn.zm.) wraz z dokumentami potwierdzającymi - załącznik nr 3 do SIWZ - jeśli dotyczy; 6. zgłoszenie do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terenie RP - w zakresie produktów będących kosmetykami (zadanie nr 3 poz. 6); 7. pozwolenie na dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu na terenie RP lub pozwolenie wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską (art. 3 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Farmaceutyczne - Dz.U. z 2001 r nr 126, poz. 1381 z późn. zm.) lub świadectwo rejestracji albo świadectwo dopuszczenia do obrotu (art. 14 ust. 1 i 9 ustawy Przepisy wprowadzające ustawę Prawo Farmaceutyczne) potwierdzające, że oferowany produkt leczniczy może być przedmiotem obrotu na terenie RP - w zakresie produktów będących produktami leczniczymi (zadanie nr 3 poz. 4 i 5); 8. opisy lub etykiety, instrukcje stosowania, instrukcje użycia, ulotki informacyjne w języku polskim dla każdego zaoferowanego środka/produktu zawierające opis składu jakościowego, ilościowego i spektrum działania oraz sposób użytkowania (zadanie nr 1 i 3); 9. pisemne zobowiązanie innych podmiotów o możliwości|: polegania na wiedzy i doświadczeniu oraz zdolnościach finansowych tego podmiotu przez wykonawcę, udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeśli będzie korzystał.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-morski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego Dział Zamówień Publicznych (budynek nr 6 pokój nr 29).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego Dział Zamówień Publicznych (budynek nr 6 pokój nr 29) lub Kancelaria Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są: 1. Iwona Michniewska-Kurdziałek - tel. 058 69-98-185 - zadanie nr 1 i 2 2. Ewa Żukowicz - tel. 058 69-98-169 - zadanie nr 3 fax 058 69-98-338, e-mail: zp@szpital-morski.pl.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki do profesjonalnego utrzymania czystości w oddziałach szpitala.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa środków do profesjonalnego utrzymania czystości w oddziałach szpitala.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty do utrzymania czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa produktów do utrzymania czystości.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.58.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki do higieny rąk personelu i pacjentów oraz ciała pacjenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa środków do higieny rąk personelu i pacjentów oraz ciała pacjenta - mycie, dezynfekcja i pielęgnacja w ramach zapobiegania zakażeniom szpitalnym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.