eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa i montaż 4062 szt. oddawczych skrzynek pocztowych w budynkach stanowiących własność Gminy Miasto Lublin, o własności mieszanej i o własności osób fizycznych a pozostających w zarządzie Zarządu Nieruchomości Komunalnych w Lublinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Lublin: Dostawa i montaż 4062 szt. oddawczych skrzynek pocztowych w budynkach stanowiących własność Gminy Miasto Lublin, o własności mieszanej i o własności osób fizycznych a pozostających w zarządzie Zarządu Nieruchomości Komunalnych w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 179251 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 107247 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Nieruchomości Komunalnych, ul. Grodzka, 20-112 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5371200, fax 081 5371201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż 4062 szt. oddawczych skrzynek pocztowych w budynkach stanowiących własność Gminy Miasto Lublin, o własności mieszanej i o własności osób fizycznych a pozostających w zarządzie Zarządu Nieruchomości Komunalnych w Lublinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 4062 szt. oddawczych skrzynek pocztowych w budynkach stanowiących własność Gminy Miasto Lublin, o własności mieszanej i o własności osób fizycznych a pozostających w zarządzie Zarządu Nieruchomości Komunalnych w Lublinie. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) dostawę i montaż skrzynek pocztowych zgodnych z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 września 2003 r. w sprawie oddawczych skrzynek pocztowych (Dz.U. Nr 177, poz. 1731 z późn. zm.) b) skrzynki płaskie c) kolor: szary, beżowy lub oliwkowy d) komplet dwóch kluczy do każdej skrzynki e) drzwiczki otwierane na bok f) perforacja umożliwiająca podgląd zawartości 2. Przed planowanym montażem skrzynek pod danym adresem Wykonawca powiadomi Pocztę Polską o konieczności demontażu i zabrania starych skrzynek pocztowych oraz zabezpieczenia znajdującej się w nich korespondencji. Montaż skrzynek należy przeprowadzić w tym samym dniu, w którym nastąpi demontaż istniejących. 3. Montowane skrzynki należy oznaczyć cyframi arabskimi odpowiadającymi numerom samodzielnych lokali mieszkalnych. 4. Wykonawca dokona reperacji tynku w miejscu, w którym zdemontowano starą skrzynkę pocztową. 5. Montaż skrzynek odbywał się będzie w budynkach zgodnie z wykazem adresowym . 6. Wykonawca udzieli co najmniej 2-letniej gwarancji na zamontowane skrzynki. 7. Wykonawca w terminie 14 dni po podpisaniu umowy dostarczy Zamawiającemu harmonogram montażu skrzynek z podaniem adresu i daty montażu. 8. Zamawiający nie dopuszcza zlecania wykonania całości ani części prac podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.51.29.20 - Skrzynki na listy Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.20.00 - Skrzynki na listy Oryginalny kod CPV: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 113736 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DAL-NET Sp. z o.o., ul. Tyniecka 12/7, 02-630 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 62664.00
  • Oferta z najniższą ceną: 62664.00 / oferta z najwyższą ceną: 69378.00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DAL-NET Sp. z o.o., ul. Tyniecka 12/7, 02-630 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 51072.00
  • Oferta z najniższą ceną: 51072.00 / oferta z najwyższą ceną: 56544.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.