Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-01
Poznań: zakup środków dezynfekcyjnych i myjących na potrzeby Apteki Szpitalnej
Numer ogłoszenia: 179250 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854-90-00, fax 061 852-94-72.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sk1.am.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup środków dezynfekcyjnych i myjących na potrzeby Apteki Szpitalnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup środków dezynfekcyjnych i myjących na potrzeby Apteki Szpitalnej - 11 pakietów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 24.51.32.95 - Roztwory myjące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.12.50 - Roztwory myjące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymaga.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy potwierdzą spełnienie wrunków o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP. Wykonawcy dołączą do oferty dokumenty nizej wymienione zgodnie z rozporządzeniem Prezesa RM w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiajacy od wykonawców oraz form w jakich mogą być składane. Zamawiajaący dokona oceny Wykonawców czy spełniają warunki udziału na podstawie dołączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty: z ceną, terminem dostawy oraz dane ogólne dotyczące wykonawcy tj. pełna nazwa (firmy) oraz aktualny adres wykonawcy, nr telefonu i fax., zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w cz. II pkt. 2, lit. b, SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 2 lit. b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przetargowym (art. 22 ust 1), zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ; Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (min. 1)- zgodnie z załącznikiem nr 4, Ważny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu w kraju -zgodnie z obowiązującym prawem, stosownie do pakietu ( np. CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE dla którego wystawiono deklarację zgodności). Dokument musi być w języku polskim lub przetłumaczony na język polski o czym mowa w SIWZ część V pkt. 4, nie dotyczy nazwy własnej przedmiotu zamówienia, której nie można przetłumaczyć), Pozwolenie MZ na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego stosownie do pakietu na podstawie: - Prawa Farmaceutycznego z dnia 6 września 2001 r. ze zmianami, - Rozporządzenie MZ w sprawie określenia grup produktów leczniczych oraz wymagań dotyczących dokumentacji wyników badań tych produktów z dnia 11 sierpnia 2005 r. nr 160 poz. 1358 rozdz. 6 § 64 ust. 1 i 2, Aktualne ulotki informacyjne w języku polskim zawierające potwierdzenie wymaganych cech (kserokopia ulotki składanej do organu rejestrującego) oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych i opinie stosowanie do zapisu pod pakietem Wykonawca dostarczy próbki zgodnie z zapisem zamieszczonym pod danym pakietem W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pełnomocnictwo dołączyć do oferty. Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej), W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk1.am.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwerystetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Dział Zamówień Publicznych pokój 603, ul. Długa 1/2 61-848 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwerystetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Dział Zamówień Publicznych pokój 603, ul. Długa 1/2 61-848 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup środków dezynfekcyjnych i myjących na potrzeby Apteki Szptalnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środek do dezynfekcji małych powierzchni pakiet składa się z 1 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.51.32.95-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup środków dezynfekcyjnych i myjących na potrzeby Apteki Szptalnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środek do mycia ciała i chirurgicznej dezynfekcji rąk - pakiet składa się z 1 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.15.60-0, 24.51.32.95-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup środków dezynfekcyjnych i myjących na potrzeby Apteki Szptalnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gotowy preparat do odkażania błon śluzowych - pakiet składa się z 2 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.51.32.95-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup środków dezynfekcyjnych i myjących na potrzeby Apteki Szptalnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparat alkoholowy do higienicznej, chirurgicznej dezynfekcji rąk - pakiet składa się z 1 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.51.32.95-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup środków dezynfekcyjnych i myjących na potrzeby Apteki Szptalnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparat do dezynfekcji szkieł potrójnych (gonioskopy) pakiet składa się z 1 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.51.32.95-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zakup środków dezynfekcyjnych i myjących na potrzeby Apteki Szptalnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gotowy środek do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi z zawartością związków jodowych - pakiet składa się z 1 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.51.32.95-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zakup środków dezynfekcyjnych i myjących na potrzeby Apteki Szptalnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gotowy środek do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi bez zawartości związków jodowych, gotowy środek do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, punkcją - pakiet składa się z 3 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.51.32.95-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zakup środków dezynfekcyjnych i myjących na potrzeby Apteki Szptalnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparat do dezynfekcji sprzetu endoskopowego i materiałów z tworzyw sztucznych - pakiet składa się z 2 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.51.32.95-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zakup środków dezynfekcyjnych i myjących na potrzeby Apteki Szptalnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparat w postaci żelu do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, ochronny krem do rąk , mydło do rąk w pianie - pakiet składa się z 3 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.51.32.95-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zakup środków dezynfekcyjnych i myjących na potrzeby Apteki Szptalnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płyn antyseptyczny stosowany do oczyszczania ran z martwicą - pakiet składa się z 1 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.51.32.95-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zakup środków dezynfekcyjnych i myjących na potrzeby Apteki Szptalnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparat myjąco - dezynfekujący do dużych powierzchni - pakiet składa się z 1 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.51.32.95-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont zatoki autobusowej na ul. Grochowskiej w Poznaniu.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów o napędzie elektrycznym na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - fiksacja szwów, drenaż lędźwiowy, czujniki
- Zaprojektowanie (opracowanie dokumentacji projektowej), dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej. Zamówienie zostało podzielone na 3 części
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Modernizacja pomieszczeń po byłym Oddziale Dermatologii w filii nr 1 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów dla potrzeb Apteki Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
- "Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych"
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- Dostawa środków do dezynfekcji rąk, błon śluzowych i powierzchni na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.