eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Przebudowa wewnętrznej instalacji c.o. w budynku nr 3 w Komendzie LOSG w Krośnie Odrzańskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Krosno Odrzańskie: Przebudowa wewnętrznej instalacji c.o. w budynku nr 3 w Komendzie LOSG w Krośnie Odrzańskim.
Numer ogłoszenia: 179058 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Oddział Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 358 20 84, fax 068 358 27 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wewnętrznej instalacji c.o. w budynku nr 3 w Komendzie LOSG w Krośnie Odrzańskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie wewnętrznej instalacji c.o. w budynku nr 3 w Komendzie Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim przy ul. Poprzecznej 1. Zakres prac obejmuje: - demontaż instalacji c.o., w tym: demontaż grzejników i demontaż rurociągów stalowych; - wykonanie nowej instalacji c.o. z wykorzystaniem istniejących grzejników, w tym m.in.: wykonanie rurociągów z rur stalowych, wykonanie rurociągów z rur PE, montaż głowic termostatycznych, izolacja rurociągów otulinami termoizolacyjnymi, malowanie grzejników, montaż grzejników, płukanie instalacji, próby szczelności; - drobne prace budowlane, w tym m.in.: przebicia otworów, zamurowanie przebić, uzupełnienie tynków, malowanie farbami emulsyjnymi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.21.61.26 - Obiekty budowlane straży granicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.26 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży przybrzeżnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią przedstawioną w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 2 do SIWZ - w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. - w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, należy złożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. - w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć: 1) wykaz wykonanych robót związanych z i instalowaniem centralnego ogrzewania - CPV: 45331100-7 - instalowanie centralnego ogrzewania, (Zamawiający bezwzględnie wymaga wskazania co najmniej jednej pracy podobnej) o wartości wynoszącej co najmniej 50.000,00 złotych brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, nazwy Zamawiającego oraz daty i miejsca wykonania robót, na wykazie stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te (tj. roboty wskazane w wykazie) zostały wykonane należycie - w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jeden wspólny wykaz; 2) informację o kierowniku budowy na potrzeby niniejszego postępowania na wykazie stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ z kserokopią uprawnień budowlanych i kserokopią aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej miejscowo Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jeden wspólny wykaz; 3) informację o kierowniku dla robót instalacji sanitarnej na potrzeby niniejszego postępowania na wykazie stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ z kserokopią uprawnień do kierowania robotami w specjalności sanitarnej i kserokopią zaświadczeń o przynależności do właściwej miejscowo Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jeden wspólny wykaz. - w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuski.strazgraniczna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Oddział Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie - Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Jawna Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim, ul. Poprzeczna 1, blok nr 13, pokój nr 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.