eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydułtowy › Zakup wraz z montażem nawierzchni bezpiecznego upadku w strefie urządzeń zabawowych oraz zakup wraz z montażem urządzeń zabawowych w ramach zadania pod nazwąTereny rekreacyjne przy ulicy Adama Mickiewicza w Rydułtowach - RydułtowskA FikołkowniA RAFA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-19

Rydułtowy: Zakup wraz z montażem nawierzchni bezpiecznego upadku w strefie urządzeń zabawowych oraz zakup wraz z montażem urządzeń zabawowych w ramach zadania pod nazwą: Tereny rekreacyjne przy ulicy Adama Mickiewicza w Rydułtowach - RydułtowskA FikołkowniA RAFA
Numer ogłoszenia: 17903 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rydułtowy , ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy, woj. śląskie, tel. 032 4537411, faks 032 4537410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z montażem nawierzchni bezpiecznego upadku w strefie urządzeń zabawowych oraz zakup wraz z montażem urządzeń zabawowych w ramach zadania pod nazwą: Tereny rekreacyjne przy ulicy Adama Mickiewicza w Rydułtowach - RydułtowskA FikołkowniA RAFA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z montażem nawierzchni bezpiecznego upadku w strefie urządzeń zabawowych oraz zakup wraz z montażem urządzeń zabawowych na terenie Rydułtowskiej Fikołkowni RAFA. 2. Płyty bezpiecznego upadku wykonane z granulatu gumowego służą jako wyłożenie strefy bezpieczeństwa urządzeń zabawowych. Płyty o odpowiednio dobranych parametrach stanowią ochronę podczas użytkowania placów zabaw. Grubość płyt ustalono w zależności od wysokości upadku z urządzenia podanej przez producenta. 3. Płyty dobrano dla wymiany nawierzchni piaskowej urządzeń istniejących oraz dla nowo planowanych zestawów. 4. Płyty posiadać powinny wymagane aktualne atesty i certyfikaty. 5. Zestawienie nawierzchni bezpiecznego upadku: 1) dla istniejącej zjeżdżalni Słoń, wys. upadku 1,4m - 28,0m2, 2) dla nowego zestawu zabawowego nr 1, wys. upadku 1,1m - 53,2m2; kształt płyty bezpiecznego upadku zgodny z wytycznymi producenta urządzeń, 3) dla nowego zestawu zabawowego nr 2, wys. upadku 1,1m - 39,8m2; kształt płyty bezpiecznego upadku zgodny z wytycznymi producenta urządzeń, 4) dla nowej karuzeli nr 1, wys. upadku 1,1m - 24,6m2 ( koło średnicy 5,6 m) - z odpowiednim wykończeniem krawędzi zewnętrznych tworzących obrys, 5) dla nowej karuzeli nr 2, wys. upadku 1,1m - 23,7m2 ( koło średnicy 5,5 m) - z odpowiednim wykończeniem krawędzi zewnętrznych tworzących obrys. Razem: 1) dla wys. upadku 1,4m - 28,0m2, 2) dla wys. upadku 1,1m - 141,3m2, 3) krawężnik gumowy dla zestawu zabawowego nr 1 i 2 - ilość mb zależna od kształtu wymaganej przez producenta strefy bezpiecznego upadku. 6. Zestawienie rodzajów płyt bezpiecznego upadku: 1) płyty bezpiecznego upadku z wysokości 1,4 m, gr. 43 ÷ 45mm dla istniejącej zjeżdżalni Słoń, 2) płyty bezpiecznego upadku z wysokości 1,1 gr. 35mm dla zestawów zabawowych nr 1 i 2 oraz karuzeli nr 1 i 2, 3) krawężnik gumowy. 7. Płyty należy ułożyć w taki sposób, aby po wykonaniu montażu nie następowało ich rozszczelnienie (odpowiedni opór na krawędziach zewnętrznych). 8. Zestawy zabawowe dla dzieci: 1) zestaw zabawowy nr 1 - 1 szt., 2) zestaw zabawowy nr 2 - 1 szt., 3) karuzela nr 1 - 1 szt., 4) karuzela nr 2 - 1 szt. 9. Urządzenia zabawowe posiadać powinny aktualne atesty i certyfikaty. 10. Główne parametry zestawów zabawowych: 1) zestaw zabawowy nr 1: a) zestaw dla małych dzieci, b) zestaw składa się z elementów: zjeżdżalni, pomostu, wieży z dachem, wejścia trójkątnego, schodów, pomostu wiszącego, ścianki wspinaczkowej narożnej, przejścia rurowego, c) wymiary zestawu: 5,70m x 5,70m, wysokość zestawu: 3,10m, d) wymiary strefy bezpieczeństwa: 7,70m x 8,20m, e) zestaw wykonany z elementów drewnianych impregnowanych i stalowych malowanych, f) belki z drewna bezrdzeniowego o przekroju 93x93mm, g) zestaw montowany na kotwach stalowych; 2) zestaw zabawowy nr 2: a) zestaw dla małych dzieci, b) zestaw składa się z elementów: zjeżdżalni, pomostu, pomostu niskiego, wejścia trójkątnego, pomostu skośnego krótkiego, pomostu skośnego długiego, pomostu wiszącego, ścianki wspinaczkowej narożnej, c) wymiary zestawu: 5,60m x 5,20m, wysokość zestawu: 1,70m, d) wymiary strefy bezpieczeństwa: 7,60m x 7,10m, e) zestaw wykonany z elementów drewnianych impregnowanych ciśnieniowo i stalowych malowanych, f) belki okrągłe o średnicy 100mm, g) zestaw montowany na kotwach stalowych; 3) karuzela nr 1: a) karuzela dla dzieci, b) średnica 1,6m, c) rury stalowe malowane proszkowo, siedziska z gumy na stelażu; 4) karuzela nr 2: a) karuzela dla dzieci, b) średnica 1,5m, c) podest z blachy aluminiowej ryflowanej, rury stalowe malowane proszkowo, talerz do odpychania się ze stali nierdzewnej, siedziska z tworzywa sztucznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.20.00 - Płyty gumowe 37.53.50.00 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw 37.53.52.30 - Karuzele do placów zabaw .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 500, 00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100). Zasady i formy wnoszenia wadium określa szczegółowo SIWZ oraz ustawa Pzp

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie opisano warunku w sposób szczegółowy - na potwierdzenie spełniania w/w warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostawy z montażem zestawów zabawowych, każda o wartości co najmniej 30 000,00 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie opisano warunku w sposób szczegółowy - na potwierdzenie spełniania w/w warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie opisano warunku w sposób szczegółowy - na potwierdzenie spełniania w/w warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie opisano warunku w sposób szczegółowy - na potwierdzenie spełniania w/w warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy - załącznik do SIWZ, 2) tabela elementów - załącznik do SIWZ, 3) dowód wpłaty wadium lub potwierdzenie złożenia wadium w Referacie Księgowości UM Rydułtowy, 4) pełnomocnictwo: gdy ofertę podpisuje inna osoba (y) niż wymieniona (e) w dokumentach rejestrowych lub gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy, z którego wynika zakres, tj. określenie do jakich czynności uprawniony jest pełnomocnik - dołączyć, o ile dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy stanowi załącznik do SIWZ. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zakres i warunki istotnych zmian umowy: Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w zakresie określonym w ust. 4 na warunkach określonych w ust. 5. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany przepisów dotyczących stawki podatku od towarów i usług (VAT). 5. Warunki dokonywania zmian: 1) zmiana może być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskująca zobowiązana jest do szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian, np.: prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia, gospodarność, efektywność, itp., 2) zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron, 3) zmiana musi być zgodna z SIWZ oraz ustawą, w tym w szczególności: a) zmiana umowy nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców, b) zmiana nie może spowodować wykroczenia dostawy poza przedmiot zamówienia opisany w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydultowy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rydułtowy, ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2012 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Urzędu Miasta Rydułtowy mieszcząca się w Biurze Obsługi Mieszkańców (parter) - ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Miasto Rydułtowy będzie się starało o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałania 6.2.2 Rewitalizacja - małe miasta Priorytet VI. Zrównoważony rozwój miast Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.