eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Wykaz prac remontowych w ¦wietlicy Wiejskiej w Lotyniu oraz w ¦wietlicy Wiejskiej w Angowicach

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2013-09-05

Chojnice: Wykaz prac remontowych w ¦wietlicy Wiejskiej w Lotyniu oraz w ¦wietlicy Wiejskiej w Angowicach
Numer og³oszenia: 179037 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny O¶rodek Kultury w Chojnicach , ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 0-52 397 2559, faks 0-52 397 2559.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gokchojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: samorz±dowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykaz prac remontowych w ¦wietlicy Wiejskiej w Lotyniu oraz w ¦wietlicy Wiejskiej w Angowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych obejmuj±cy ¦wietlicê Wiejsk± w Lotyniu oraz ¦wietlicê Wiejsk± w Angowicach. 2. Roboty zosta³y podzielone na 2 czê¶ci: CZÊ¦Æ I: Prace remontowe w ¦wietlicy Wiejskiej w Lotyniu. a. obejmuj± roboty zewnêtrzne, miêdzy innymi: - roboty rozbiórkowe, - wymianê elementów wiê¼by dachowej, - naprawa kominów, - pokrycie dachu, - obróbki blacharskie - przeniesienie zasilania energetycznego, roboty wewnêtrzne: monta¿ schodów strychowych, zabudowanie drzwi b. szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarto w opisie technicznym, przedmiarze oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. CZÊ¦Æ II: Prace remontowe w ¦wietlicy Wiejskiej w Angowicach. a. obejmuj± roboty wewnêtrzne i zewnêtrzne, miêdzy innymi: - roboty remontowe - tynkowanie, wykonanie g³adzi, malowanie, wykonanie posadzek, - docieplenie ¶cian styropianem, wykonanie elewacji - wykonanie pokrycia dachowego, - wykonanie opaski przy budynku b. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarto w opisie technicznym, przedmiarze oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3. Je¿eli w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dokonano opisu przedmiotu zamówienia za pomoc± znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to w zwi±zku z tre¶ci± art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zastosowania przez Wykonawcê rozwi±zañ równowa¿nych..

II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • . Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielania zamówieñ uzupe³niaj±cych stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 20% warto¶ci zamówienia podstawowego. 2. Zamówienia uzupe³niaj±ce bêd± polega³y na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ, tj. robót okre¶lonych poni¿szymi kodami CPV: 2.1. dla czê¶ci I: 45212300-9 - roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45261000-4 - wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 2.2. dla czê¶ci II: 45212300-9 - roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45261210-9 - wykonywanie pokryæ dachowych 45320000-6 - roboty izolacyjne 45410000-4 - tynkowanie 45442100-8 - roboty malarskie

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.21.23.00-9, 45.26.10.00-4, 45.26.12.10-9, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Dla czê¶ci I - wymaga siê posiadania aktualnej decyzji w³a¶ciwego marsza³ka zatwierdzaj±c± program gospodarki odpadami. Dla obu czê¶ci o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SIWZ). Ocena ww. warunków zostanie dokonana przy zastosowaniu formu³y spe³nia-nie spe³nia

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony gdy Wykonawca dysponuje niezbêdnym do¶wiadczeniem i wyka¿e siê zrealizowaniem w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych w zakresie obiektów kubaturowych o warto¶ci co najmniej 50.000 z³. Ocena ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o z³o¿one dokumenty(wykaz robót-za³±cznik nr 4 do SIWZ) oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SIWZ) przy zastosowaniu formu³y spe³nia-nie spe³nia

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie podpisanego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SIWZ) w oparciu o formu³ê spe³nia-nie spe³nia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie podpisanego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SIWZ) w oparciu o formu³ê spe³nia-nie spe³nia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie podpisanego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SIWZ) w oparciu o formu³ê spe³nia-nie spe³nia

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • okre¶lenie robót budowlanych, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
    W wykazie nale¿y wymieniæ wszystkie roboty budowlane w zakresie obiektów kubaturowych o warto¶ci co najmniej 50.000 z³ brutto. Dla minimum 2 ze wskazanych robót nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±ce, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wype³niony formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SIWZ). 2.Pe³nomocnictwa dla osoby podpisuj±cej ofertê do wystêpowania w imieniu Wykonawcy, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o których mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych 3.Pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (orygina³) - wymagane tylko w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust.2b ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. 4. Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3.1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem 5. Kosztorysy ofertowe sporz±dzone na podstawie za³±czonych do SIWZ przedmiarów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zgodnie z tre¶ci± art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy. 2. Zmiany istotnych postanowieñ umowy, na skutek wyst±pienia poni¿szych okoliczno¶ci mog± dotyczyæ nastêpuj±cych jej elementów: 2.1. terminu wykonania zamówienia: a) konieczno¶æ udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjêtego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia, je¿eli: - z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymaga³oby podniesienia niewspó³miernie wysokich kosztów - prawid³owe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzale¿nione od wykonania zamówienia dodatkowego b) istotne braki lub b³êdy w dokumentacji projektowej, równie¿ te polegaj±ce na niezgodno¶ci dokumentacji z przepisami prawa c) wprowadzenie zmian w dokumentacji techniczno - projektowej, co mo¿e powodowaæ brak mo¿liwo¶ci dotrzymania pierwotnego terminu zakoñczenia realizacji zawartej umowy d) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego e) wyst±pienie okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy f) dzia³ania osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron. g) przerwa w realizacji robót budowlanych powsta³a z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy h) konieczno¶æ uzyskania niemo¿liwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleñ osób trzecich lub w³a¶ciwych organów i) wstrzymanie realizacji prac objêtych umow±, co uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy j) napotkanie w czasie wykonywanych wykopów niezinwentaryzowanych urz±dzeñ podziemnych k) niemo¿liwo¶æ niezw³ocznego zawarcia umowy po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w zwi±zku z wniesionym odwo³aniem l) niemo¿liwo¶æ niezw³ocznego rozpoczêcia robót po podpisaniu umowy ze wzglêdu na brak pozwolenia na budowê lub innych wymaganych pozwoleñ, zgód itp. m) aktualizacja rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp technologiczny n) zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego o) wyst±pienie si³y wy¿szej p) skrócenie terminu zakoñczenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy q) konieczno¶æ wykonania robót zamiennych r) niekorzystne warunki pogodowe s) zmiana parametrów przedmiotu zamówienia t) przeszkody i trudno¶ci formalno-prawne u) konieczno¶æ wykonania prac archeologicznych na terenie budowy v) zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego lub zasz³y okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na skutek wyst±pienia okoliczno¶ci wymienionych w pkt XIX.3.1. SIWZ, termin ten mo¿e ulec przed³u¿eniu, nie d³u¿ej jednak ni¿ o czas trwania tych okoliczno¶ci. 2.2. terminów p³atno¶ci: a) nieprzewidziany brak p³ynno¶ci finansowej u Zamawiaj±cego b) wyst±pienie si³y wy¿szej c) zmiana terminu wykonania zamówienia 2.3. parametrów przedmiotu zamówienia: a) istotne braki lub b³êdy w dokumentacji projektowej, równie¿ te polegaj±ce na niezgodno¶ci dokumentacji z przepisami prawa b) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego c) zasz³y okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy d) konieczno¶æ aktualizacji rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu. e) zmiany w obowi±zuj±cych przepisach, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego f) konieczno¶æ wykonania robót zamiennych g) przeszkody i trudno¶ci formalno-prawne h) wyst±pienie si³y wy¿szej 2.4. wynagrodzenia: a) urzêdowa zmiana stawki podatku VAT (dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano) b) przyczyny o obiektywnym charakterze, istotna zmiana okoliczno¶ci powoduj±ca, ¿e wykonanie czê¶ci zakresu umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili jej zawarcia (zmniejszenie wynagrodzenia) c) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia w zwi±zku z ograniczeniem zakresu prac przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku wysoko¶æ wynagrodzenia zostanie pomniejszona o niewykonane prace d) s±dowa waloryzacja zamówienia. 3. Si³a wy¿sza oznacza wyj±tkowe wydarzenie lub okoliczno¶æ: - na któr± Strony nie mia³y wp³ywu - przeciw której Strony nie mog³y siê zabezpieczyæ przed zawarciem umowy - której nie mo¿na by³o w racjonalny sposób unikn±æ lub przezwyciê¿yæ - której nie mo¿na uznaæ za wywo³an± w znacz±cym stopniu przez ¿adn± ze Stron. 4. Si³a wy¿sza mo¿e obejmowaæ, ale nie ogranicza siê do wyj±tkowych zdarzeñ lub okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej: - wojnê, wypowiedziane lub niewypowiedziane dzia³ania wojenne, inwazjê, dzia³ania nieprzyjació³ zewnêtrznych - bunt, akt terroryzmu, rewolucjê, powstanie, przewrót cywilny lub wojskowy, wojnê domow± - amunicjê wojskow±, materia³y wybuchowe, promieniowanie jonizuj±ce lub ska¿enie radioaktywne - zamieszki, rozruchy, niepokoje, strajki lub lokaut z udzia³em osób innych ni¿ personel Wykonawcy lub inni pracownicy Wykonawcy i Podwykonawców - katastrofy ¿ywio³owe takie jak: trzêsienia ziemi, huragany, tajfuny, dzia³ania wulkaniczne, powodzie. 5. Nadto Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian: a) zmiany dokonanej na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane - zmiana w rozwi±zaniach projektowych, je¿eli s± one uzasadnione konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy b) zmiany dokonanej na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. a) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona mo¿liwo¶æ wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zg³oszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego c) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia w zwi±zku z ograniczeniem zakresu prac przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku wysoko¶æ wynagrodzenia zostanie pomniejszona o niewykonane prace d) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych e) zmiany podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zg³oszenia i po akceptacji przez Zamawiaj±cego f) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy g) zmiany formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy 6. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do zmian postanowieñ umowy Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiaj±cego i wyst±pienia z pisemnym wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 7. Je¿eli Zamawiaj±cy uzna, ¿e okoliczno¶ci wskazane przez Wykonawcê jako stanowi±ce podstawê do zmiany umowy nie s± zasadne, Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± natomiast zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia zgody na ich wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachojnice.com.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Gminny O¶rodek Kultury w Chojnicach, ul.31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty nale¿y w siedzibie Zamawiaj±cego, tj. biuro podawcze (pok. 113) Urzedu Gminy w Chojnicach, ul. 31 stycznia 56a, 89-600 Chojnice.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Prace remontowe w ¦wietlicy Wiejskiej w Lotyniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a. obejmuj± roboty zewnêtrzne, miêdzy innymi: - roboty rozbiórkowe, - wymianê elementów wiê¼by dachowej, - naprawa kominów, - pokrycie dachu, - obróbki blacharskie - przeniesienie zasilania energetycznego Roboty wewnêtrzne: monta¿ schodów strychowych, zabudowanie drzwi b. szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarto w opisie technicznym, przedmiarze oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.21.23.00-9, 45.26.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Prace remontowe w ¦wietlicy Wiejskiej w Angowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: d. obejmuj± roboty wewnêtrzne i zewnêtrzne, miêdzy innymi: - roboty remontowe - tynkowanie, wykonanie g³adzi, malowanie, wykonanie posadzek, - docieplenie ¶cian styropianem, wykonanie elewacji - wykonanie pokrycia dachowego, - wykonanie opaski przy budynku e. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarto w opisie technicznym, przedmiarze oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.21.23.00-9, 45.26.12.10-9, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.