eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolno › Przewóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Kolno w roku szkolnym 2008/2009 (na podstawie biletów miesięcznych)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Kolno: Przewóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Kolno w roku szkolnym 2008/2009 (na podstawie biletów miesięcznych)
Numer ogłoszenia: 178962 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kolno, WP 20, 11-311 Kolno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7163226, fax 089 7163226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip-kolno.sprint.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Kolno w roku szkolnym 2008/2009 (na podstawie biletów miesięcznych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie i odwożenie 277 uczniów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Kolno, w dni pracy szkoły i przedszkola i 1 tydzień ferii zimowych w roku szkolnym 2008/2009 na podstawie biletów miesięcznych oraz sprawowanie opieki nad dziećmi w czasie przejazdów na trasie jak również podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu. Zamówienie dotyczy: a) Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kolnie, b) Szkoły Podstawowej w Bęsi, c) Szkoły Podstawowej w Lutrach, d) Przedszkola Samorządowego w Kolnie z filiami w Bęsi i Lutrach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.00.00.00 - Usługi transportu lądowego oraz przesył za pomocą rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3.000,00zł należy wnieść najpóźniej w przeddzień składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania od oferentów: 1) Posiadają odpowiednie doświadczenie przy realizacji tego typu zamówienia oraz posiadają licencję na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób pojazdami samochodowymi i uzyskali certyfikat kompetencji zawodowych na przewóz osób, 2) Dysponują odpowiednim taborem samochodowym w pełni zabezpieczającym wykonanie zamówienia, 3) Potencjał ekonomiczny i sytuacja finansowa w pełni umożliwia wykonanie zamówienia. Firmy wykluczone z udziału w przetargu: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców określonych w art. 24 ust. 1 i niespełniających warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006, nr 164, poz. 1163 ze zm). Wykonawcy, którzy nie zostali wykluczeni z udziału w przetargu, zostaną zakwalifikowani do szczegółowego rozpatrzenia ofert, jeżeli spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przyjmują warunki wyszczególnione w projekcie umowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ, 2. Licencję na wykonywanie zarobkowego przewozu osób (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), 3. Certyfikat kompetencji zawodowych na przewóz osób (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), 4. Polisa odpowiedzialności cywilnej przewoźnika i ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków odpowiednią do ilości osób przewożonych objętych zamówieniem (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), 5. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi¬dencji działalności gospodarczej, - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert, 7. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - zał. nr 2 do SIWZ, 8. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 3 do SIWZ, 9. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, 10. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zale¬ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, 11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług o podobnym profilu wg wzoru, który stanowi załącznik nr 4 SIWZ, 12. Wykaz proponowanego taboru do realizacji zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 13. Oświadczenie wykonawcy, że zawarty w SIWZ wzór przyszłej umowy został przez wykonawcę zaakceptowany bez uwag - zał nr 6 do SIWZ, Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzurą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez oferenta

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-kolno.sprint.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kolno, 11-311 Kolno 33.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kolno 11-311 Kolno 33 sekretariat, pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.