eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa świeżego mięsa, drobiu i wędlin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-30

Olsztyn: Dostawa świeżego mięsa, drobiu i wędlin
Numer ogłoszenia: 178953 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie , al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5398241, 5398218, faks 089 5398111, 5398218.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa świeżego mięsa, drobiu i wędlin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa świeżego mięsa, drobiu i wędlin w 3 pakietach.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.11.00-0, 15.11.20.00-6, 15.11.21.20-3, 15.11.21.30-6, 15.11.30.00-3, 15.13.11.30-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość zmian postanowień umowy i warunki tych zmian określa wzór umowy, który jest załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poliklinika.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie, ul. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie, ul. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - świeże mięso (gat. II).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łopatka wieprzowa b/k - 5000 kg. 2. Słonina b/s - 120 kg. 3. Schab wieprzowy b/k - 1000 kg. 4. Wątroba wieprzowa - 500 kg. 5. Wołowina b/k zrazowa - 100 kg. 6. Żebra wieprzowe - 500 kg. 7. Karkówka b/k - 100 kg. 8. Golonka surowa (przednia, cięta) (waga 350-400 g) - 80 kg. 9. Bitka wieprzowa z łopatki kalibrowana - 250 kg. 10. Bitka wieprzowa z szynki kalibrowana - 150 kg. 11. Kotlet wieprzowy mielony panierowany - 300 kg. 12. Pulpet wieprzowy podpiekany - 300 kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.11.00-0, 15.11.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - świeży drób (gat. II).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Noga kurczaka (ćwiartka tylna) - 2500 kg. 2. Pierś kurczaka b/s - 3700 kg. 3. Pierś z indyka b/s - 100 kg. 4. Porcje rosołowe - 600 kg. 5. Kurczak cały - 1700 kg. 6. Mięso z indyka (udziec trybowany) - 200 kg. 7. Wątróbka drobiowa - 150 kg. 8. Gulaszowe z indyka - 250 kg. 9. Udka kurczaka b/k b/s - 200 kg. 10. Udka kurczaka b/k - 250 kg. 11. Udziec kurczaka b/k b/s - 250 kg. 12. Udziec kurczaka b/k z/s - 250 kg. 13. Udziec kurczaka z/k z/s - 250 kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.11.21.20-3, 15.11.21.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - świeże wędliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Boczek wędzony ekstra (paski, produkt surowy, wędzony) - 150 kg. 2. Kiełbasa śląska ekstra (małe pętka ok.10 cm) (np. Swojscy, Hermar lub równoważna) - 120 kg. 3. Kaszanka jęczmienna (baton ok. 1 kg) - 350 kg. 4. Szynka z pietruszką / z koperkiem (np. wiosenna lub równoważna) (blok 1,5-1,7 kg) - 300 kg. 5. Szynka konserwowa wieprzowa parzona (blok 2-2,5 kg) (np. Duda, Viola, Swojscy lub równoważna) - 250 kg. 6. Mortadela bez dodatków (np. śniadaniowa, żeglarska lub równoważna) - 200 kg 7. Kiełbasa zwyczajna - 150 kg. 8. Polędwica kanadyjska (drobiowa) - 550 kg. 9. Kiełbasa piwna (baton 1-1,5 kg) - 200 kg. 10. Kiełbasa żywiecka podsuszana (baton 1,2-1,5 kg) (np. Duda, Swojscy, Viola lub równoważna) - 200 kg. 11. Polędwica drobiowa z majerankiem (baton 1,2-1,5 kg lub blok 1,8-2,1 kg) - 250 kg. 12. Kiełbasa szynkówka (baton 2-2,5 kg ) - 400 kg. 13. Salceson włoski lub wiejski (szt. 1,5-1,8 kg) - 300 kg. 14. Baleron odtłuszczony (baton 1,3-1,6 kg) - 300 kg. 15. Mielonka (domowa, familijna, firmowa, Alpejska) (blok 1,3-2 kg) (np. Viola, JBB, PGD lub równoważna) - 400 kg. 16. Salceson czarny (szt. 1,3-1,7 kg) - 300 kg. 17. Szynka Hit Hermaru lub równoważna (blok 1,5-2 kg) - 650 kg. 18. Pasztetowa drobiowa (np. Duda, JBB lub równoważna) - 500 kg. 19. Polędwica miodowa tradycyjna (baton 1,3-1,6 kg) - 600 kg. 20. Szynka z piersi indyka (baton 1,3-1,5 kg) - 500 kg. 21. Mielonka tyrolska drobiowa (blok 1,1-1,5 kg) - 600 kg. 22. Polędwica sopocka (baton 1,3-1,5 kg) - 50 kg. 23. Parówki drobiowe cienkie - 700 kg. 24. Salami - 40 kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.