eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Milion w rozumie (Części zamówienia 1 - 50)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-20

Mikołów: Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Milion w rozumie (Części zamówienia 1 - 50)
Numer ogłoszenia: 178935 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołów , Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3248500, faks 32 3248400.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Milion w rozumie (Części zamówienia 1 - 50).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Świadczenie usług edukacyjnych - Gimnazjum nr 1: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych w Gimnazjum nr 1 w Mikołowie. Miejsce świadczenia usługi: Gimnazjum nr 1 im. Powstańców Śląskich w Mikołowie, ul. Konstytucji 3 Maja 20 Weryfikacja czasu świadczenia usługi: karta czasu pracy (załącznik do umowy) + kopia prowadzonego w placówce szkolnej dziennika zajęć Szczegółowe zadania wykonawcy usługi w Gimnazjum nr 1 w Mikołowie: Część 1: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z humanistyki kreatywnej - język polski, grupa I - 32 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 2: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z humanistyki kreatywnej - język polski, grupa II - 32 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 3: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z humanistyki kreatywnej - grupa pedagogiczna - 32 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 4: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu matematyczno- przyrodniczego - matematyka, grupa I - 32 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 5: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu matematyczno- przyrodniczego - matematyka, grupa II - 32 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 6: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu matematyczno- przyrodniczego - matematyka, grupa III - 32 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 7: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu matematyczno- przyrodniczego - fizyka - 32 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 8: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu matematyczno- przyrodniczego - chemia - 32 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 9: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z języków obcych - język angielski - 32 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 10: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z języków obcych - język niemiecki - 32 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 11: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła matematyczno- przyrodniczego - matematyka - 64 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 10 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 12: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła matematyczno- przyrodniczego - fizyka - 64 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 10 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 13: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła matematyczno- przyrodniczego - chemia - 64 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 10 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 14: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła matematyczno- przyrodniczego - grupa biologiczno- geograficzna - 64 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 10 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 15: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła humanistyki kreatywnej - grupa dziennikarska (redagowanie gazetki szkolnej) - 64 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 10 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 16: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła humanistyki kreatywnej - grupa promocji bezpieczeństwa - 64 godziny zajęć stacjonarnych (w tym zajęcia na rowerowym placu manewrowym) + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 10 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 17: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła ICT - 64 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 10 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 18: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła językowego - język angielski - 64 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 10 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 19: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła językowego - język niemiecki - 64 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 10 uczestników/ uczestniczek w grupie. II. Świadczenie usług edukacyjnych - Gimnazjum nr 2: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych w Gimnazjum nr 2 w Mikołowie. Miejsce świadczenia usługi: Gimnazjum nr 2 im. Jerzego Kukuczki w Mikołowie, ul. Krakowska 30 Weryfikacja czasu świadczenia usługi: karta czasu pracy (załącznik do umowy) + kopia prowadzonego w placówce szkolnej dziennika zajęć Szczegółowe zadania wykonawcy usługi w Gimnazjum nr 2 w Mikołowie: Część 20: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z humanistyki kreatywnej - język polski - 32 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 21: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z humanistyki kreatywnej - WOS - 32 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 22: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu matematyczno- przyrodniczego - matematyka - 32 godziny zajęć stacjonarnych + 44 godziny zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 5 wyjazdów 1-dniowych - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 23: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu matematyczno- przyrodniczego - fizyka - 32 godziny zajęć stacjonarnych + 44 godziny zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 5 wyjazdów 1-dniowych - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 24: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu matematyczno- przyrodniczego - chemia - 32 godziny zajęć stacjonarnych + 44 godziny zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 5 wyjazdów 1-dniowych - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 25: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu matematyczno- przyrodniczego - biologia - 32 godziny zajęć stacjonarnych + 44 godziny zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 5 wyjazdów 1-dniowych - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 26: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu matematyczno- przyrodniczego - geografia - 32 godziny zajęć stacjonarnych + 44 godziny zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 5 wyjazdów 1-dniowych - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 27: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z języków obcych - język angielski, grupa I - 32 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 28: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z języków obcych - język angielski, grupa II - 32 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 29: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z języków obcych - język niemiecki - 32 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 30: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła matematyczno- przyrodniczego - matematyka - 64 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 10 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 31: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła humanistyki kreatywnej - język polski - 64 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 10 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 32: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła ICT - 64 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 10 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 33: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła językowego - język angielski - 64 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 10 uczestników/ uczestniczek w grupie. III. Świadczenie usług edukacyjnych - Gimnazjum nr 3: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych w Gimnazjum nr 3 w Mikołowie. Miejsce świadczenia usługi: Gimnazjum nr 3 im. Jana Pawła II w Mikołowie, ul. Gliwicka 299 Weryfikacja czasu świadczenia usługi: karta czasu pracy (załącznik do umowy) + kopia prowadzonego w placówce szkolnej dziennika zajęć Szczegółowe zadania wykonawcy usługi w Gimnazjum nr 3 w Mikołowie: Część 34: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła matematyczno- przyrodniczego - grupa biologiczno- chemiczna - 96 godzin zajęć stacjonarnych + 44 godziny zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 5 wyjazdów 1-dniowych - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 8 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 35: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła matematyczno- przyrodniczego - grupa biologiczno- chemiczna - 96 godzin zajęć stacjonarnych + 44 godziny zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 5 wyjazdów 1-dniowych - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 3 uczestników/ uczestniczek w grupie. (przygotowanie uczniów do konkursów) Część 36: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła ICT, grupa I - 64 godziny zajęć stacjonarnych + 44 godziny zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 5 wyjazdów 1-dniowych - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 37: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła ICT, grupa II - 64 godziny zajęć stacjonarnych + 44 godziny zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 5 wyjazdów 1-dniowych - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 38: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła językowego - język angielski, grupa I - 64 godziny zajęć stacjonarnych + 44 godziny zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 5 wyjazdów 1-dniowych - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 39: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła językowego - język angielski, grupa II - 64 godziny zajęć stacjonarnych + 44 godziny zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 5 wyjazdów 1-dniowych - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 40: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła przedsiębiorczości - grupa promocji szkoły - 64 godziny zajęć stacjonarnych + 44 godziny zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 5 wyjazdów 1-dniowych - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 8 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 41: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła społeczno- obywatelskiego - koło wolontariatu - 64 godziny zajęć stacjonarnych + 44 godziny zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 5 wyjazdów 1-dniowych - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 8 uczestników/ uczestniczek w grupie. IV. Świadczenie usług edukacyjnych - Gimnazjum nr 4: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych w Gimnazjum nr 4 w Mikołowie. Miejsce świadczenia usługi: Gimnazjum nr 4 w Mikołowie, ul. Szkolna 1 Weryfikacja czasu świadczenia usługi: karta czasu pracy (załącznik do umowy) + kopia prowadzonego w placówce szkolnej dziennika zajęć Szczegółowe zadania wykonawcy usługi w Gimnazjum nr 4 w Mikołowie: Część 42: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu matematyczno- przyrodniczego - matematyka, grupa I - 32 godziny zajęć stacjonarnych + 44 godziny zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 5 wyjazdów 1-dniowych - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 43: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu matematyczno- przyrodniczego - matematyka, grupa II - 32 godziny zajęć stacjonarnych + 44 godziny zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 5 wyjazdów 1-dniowych - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 44: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z języków obcych - język angielski - 32 godziny zajęć stacjonarnych + 44 godziny zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 5 wyjazdów 1-dniowych - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 10 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 45: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła matematyczno- przyrodniczego - matematyka - 64 godziny zajęć stacjonarnych + 44 godziny zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 5 wyjazdów 1-dniowych - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 10 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 46: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła językowego - język angielski - 64 godziny zajęć stacjonarnych + 44 godziny zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 5 wyjazdów 1-dniowych - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 10 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 47: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła językowego - język niemiecki - 64 godziny zajęć stacjonarnych + 44 godziny zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 5 wyjazdów 1-dniowych - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 5 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 48: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła humanistyki kreatywnej - język polski - 64 godziny zajęć stacjonarnych + 44 godziny zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 5 wyjazdów 1-dniowych - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 10 uczestników/ uczestniczek w grupie. Część 49: Trening umiejętności społecznych i radzenia sobie z trudnymi emocjami (psycholog) - 1 grupa (10 uczestników/ uczestniczek) - 128h (48h zajęć grupowych + 80h konsultacji indywidualnych). V. Świadczenie kompleksowej usługi przeprowadzenia warsztatów z metod skutecznego uczenia się Część 50: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi przeprowadzenia warsztatów z metod skutecznego uczenia się w czterech mikołowskich gimnazjach w zależności od potrzeb danej szkoły (tabela) Miejsce świadczenia usługi: Gimnazjum nr 1 im. Powstańców Śląskich w Mikołowie, ul. Konstytucji 3 Maja 20, Gimnazjum nr 2 im. Jerzego Kukuczki w Mikołowie, ul. Krakowska 30, Gimnazjum nr 3 im. Jana Pawła II w Mikołowie, ul. Gliwicka 299, Gimnazjum nr 4 w Mikołowie, ul. Szkolna 1. Łączna ilość godzin 320. Weryfikacja czasu świadczenia usługi: karta czasu pracy (załącznik do umowy) + kopia prowadzonego w placówce szkolnej dziennika zajęć Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku A do siwz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 50.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 8.1.4. dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi dysponować taką ilością osób o wymaganych kwalifikacjach, która odpowiada ilości części, na które składa oferty, z uwzględnieniem faktu, że dla części nr 50 wymaga się dysponowania 4 osobami. Osoby te nie mogą się dublować - każdą część zamówienia musi wykonywać inna osoba o wymaganych kwalifikacjach dla danej części. a) Dla części 1, 2, 3, 20, 31, 48 - wykonawca dysponuje jedną osobą mającą ukończone: -studia wyższe na kierunku filologia polska z przygotowaniem pedagogicznym -lub studia wyższe na kierunku bibliotekoznawstwo z przygotowaniem pedagogicznym -lub studia wyższe na kierunku dziennikarstwo z przygotowaniem pedagogicznym i uprawnienia i kwalifikacje do opieki nad dziećmi podczas wyjazdów edukacyjnych b) Dla części 4, 5, 6, 11, 22, 30, 42, 43, 45 - wykonawca dysponuje jedną osobą mającą ukończone: -studia wyższe na kierunku matematyka z przygotowaniem pedagogicznym i uprawnienia i kwalifikacje do opieki nad dziećmi podczas wyjazdów edukacyjnych c) Dla części 7, 12, 23 wykonawca dysponuje jedną osobą mającą ukończone: -studia wyższe na kierunku fizyka z przygotowaniem pedagogicznym i uprawnienia i kwalifikacje do opieki nad dziećmi podczas wyjazdów edukacyjnych d) Dla części 8, 13, 2- wykonawca dysponuje jedną osobą mającą ukończone: - studia wyższe na kierunku chemia z przygotowaniem pedagogicznym i uprawnienia i kwalifikacje do opieki nad dziećmi podczas wyjazdów edukacyjnych e) Dla części 9, 18, 27, 28, 33, 38, 39, 44, 46 wykonawca dysponuje jedną osobą mającą ukończone: -studia wyższe na kierunku filologia angielska z przygotowaniem pedagogicznym -lub native speaker z przygotowaniem pedagogicznym i uprawnienia i kwalifikacje do opieki nad dziećmi podczas wyjazdów edukacyjnych f) Dla części 10, 19, 29, 47 wykonawca dysponuje jedną osobą mającą ukończone: -studia wyższe na kierunku filologia niemiecka z przygotowaniem pedagogicznym -lub native speaker z przygotowaniem pedagogicznym i uprawnienia i kwalifikacje do opieki nad dziećmi podczas wyjazdów edukacyjnych g) Dla części 14 wykonawca dysponuje jedną osobą mającą ukończone: -studia wyższe na kierunku biologia z przygotowaniem pedagogicznym -lub studia wyższe na kierunku geografia z przygotowaniem pedagogicznym i uprawnienia i kwalifikacje do opieki nad dziećmi podczas wyjazdów edukacyjnych h) Dla części 15 wykonawca dysponuje jedną osobą mającą ukończone: -studia wyższe na kierunku filologia polska z przygotowaniem pedagogicznym i min. 1 roczne doświadczenie w redagowaniu gazetki szkolnej -lub studia wyższe na kierunku bibliotekoznawstwo z przygotowaniem pedagogicznym i min. 1 roczne doświadczenie w redagowaniu gazetki szkolnej -lub studia wyższe na kierunku dziennikarstwo z przygotowaniem pedagogicznym i uprawnienia i kwalifikacje do opieki nad dziećmi podczas wyjazdów edukacyjnych i) Dla części 16 wykonawca dysponuje jedną osobą mającą ukończone: -studia wyższe na kierunku filologia polska z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do prowadzenia zajęć w ramach zajęć z edukacji komunikacyjnej lub kwalifikacje instruktora ruchu drogowego -lub studia wyższe na kierunku bibliotekoznawstwo z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do prowadzenia zajęć w ramach zajęć z edukacji komunikacyjnej lub kwalifikacje instruktora ruchu drogowego -lub studia wyższe na kierunku dziennikarstwo z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do prowadzenia zajęć w ramach zajęć z edukacji komunikacyjnej lub kwalifikacje instruktora ruchu drogowego i uprawnienia i kwalifikacje do opieki nad dziećmi podczas wyjazdów edukacyjnych j) Dla części 17, 32, 36, 37 wykonawca dysponuje jedną osobą mającą ukończone: -studia wyższe na kierunku informatyka z przygotowaniem pedagogicznym -lub studia wyższe na kierunku wychowanie techniczne z przygotowaniem pedagogicznym -lub studia wyższe na kierunku technika z przygotowaniem pedagogicznym i uprawnienia i kwalifikacje do opieki nad dziećmi podczas wyjazdów edukacyjnych k) Dla części 21 wykonawca dysponuje jedną osobą mającą ukończone: -studia wyższe na kierunku historia z przygotowaniem pedagogicznym -lub studia wyższe na kierunku WOS z przygotowaniem pedagogicznym i uprawnienia i kwalifikacje do opieki nad dziećmi podczas wyjazdów edukacyjnych l) Dla części 25 wykonawca dysponuje jedną osobą mającą ukończone: -studia wyższe na kierunku biologia z przygotowaniem pedagogicznym i uprawnienia i kwalifikacje do opieki nad dziećmi podczas wyjazdów edukacyjnych m) Dla części 26 wykonawca dysponuje jedną osobą mającą ukończone: -studia wyższe na kierunku geografia z przygotowaniem pedagogicznym i uprawnienia i kwalifikacje do opieki nad dziećmi podczas wyjazdów edukacyjnych n) Dla części 34, 35 wykonawca dysponuje jedną osobą mającą ukończone: -studia wyższe na kierunku biologia z przygotowaniem pedagogicznym -lub studia wyższe na kierunku chemia z przygotowaniem pedagogicznym i uprawnienia i kwalifikacje do opieki nad dziećmi podczas wyjazdów edukacyjnych o) Dla części 40 wykonawca dysponuje jedną osobą mającą ukończone: -studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i kurs przedsiębiorczości i uprawnienia i kwalifikacje do opieki nad dziećmi podczas wyjazdów edukacyjnych p) Dla części 41 wykonawca dysponuje jedną osobą mającą ukończone: -studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i min. roczne doświadczenie w wolontariacie i uprawnienia i kwalifikacje do opieki nad dziećmi podczas wyjazdów edukacyjnych q) Dla części 49 wykonawca dysponuje jedną osobą mającą ukończone: -studia wyższe na kierunku psychologia z przygotowaniem pedagogicznym r) Dla części 50 wykonawca dysponuje min. 4 osobami mającymi ukończone: -studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe trenerskie lub kwalifikacje trenera szkoleń. Ilekroć mowa o przygotowaniu pedagogicznym, zamawiający ma na myśli Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (j.t. Dz. U. z 2013, poz. 1207); Ilekroć mowa o uprawnieniach i kwalifikacjach do opieki nad dziećmi podczas wyjazdów edukacyjnych zamawiający ma na myśli Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U z 1997 r., Nr 12, poz. 67 z późniejszymi zmianami);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.