Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-25
Lublin: Dostawa sprzętu audiowizualnego i kopiujacego dla UMCS (oznaczenie sprawy PN 03-08 NA)
Numer ogłoszenia: 17884 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, fax 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu audiowizualnego i kopiujacego dla UMCS (oznaczenie sprawy PN 03-08 NA).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - dostawa i instalacja urządzeń wielofunkcyjnych Zadanie 2 - dostawa i instalacja kserokopiarki Zadanie 3 - dostawa i instalacja kserokopiarki Zadanie 4 - dostawa i instalacja urządzenia wielofunkcyjnego Zadanie 5 - dostawa kamery Zadanie 6- dostawa aparatu fotograficznego Zadanie 7 - dostawa projektora dla Instytutu Sztuk Pięknych Zadanie 8 - dostawa dla Instytutu Filologii Romańskiej Zadanie 9 - dostawa projektora dla Instytutu Kulturoznawstwa Zadanie 10 - dostawa rzutników dla Zakładu Logopedii i Językoznawstwa Stosowanego Zadanie 11 - dostawa dla Wydziału Artystycznego Zadanie 12 - dostawa projektora dla Instytutu Psychologii Zadanie 13 - dostawa projektora dla Zakładu Dydaktyki Chemii Zadanie 14 - dostawa nagrywarki dla Zakładu Logopedii i Językoznawstwa Stosowanego Zadanie 15 - dostawa kamery cyfrowej Zadanie 16 - dostawa telewizora dla Wydziału Politologii Zadanie 17 - dostawa odtwarzacza dla Wydziału Politologii Zadanie 18 - dostawa i instalacja kserokopiarki dla Wydziału PiP Zadanie 19 - dostawa aparatu fotograficznego dla Zakładu Botaniki Zadanie 20 - dostawa aparatu dla Zakładu Anatomii
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 20.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 oraz art. 44 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2. Nie zalegają z podatkami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Oświadczenie złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3) W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia do oferty opisu oferowanego towaru w postaci umożliwiającej jego porównanie z wymaganiami SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umcs.lublin.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Aparatury Naukowej, pl. Marii Curie Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Dział Aparatury Naukowej, pl. Marii Curie Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, pokoj 1210 - budynek Rektoratu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa i instalacja urządzeń wielofunkcyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenia wielofunkcyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa i instalacja kserokopiarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i isntalacja kserokopiarki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa i instalacja kserokopiarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i instalacja kserokopiarki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa i instalacja urządzenia wielofunkcyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i instalacja urządzenia wielofunkcyjnego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa kamery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa kamery.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa aparatu fotograficznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa aparatu fotograficznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa projektora dla Instytutu Sztuk Pięknych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa projektora.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa dla Instytutu Filologii Romańskiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: projektor, ekran, uchwyt do projektora.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa projektora dla Insytutu Kulturoznawstwa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: projektor.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa rzutników dla Zakładu Logopedii i Językoznawstwa Stosowanego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: projektor i rzutnik przenośny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa dla Wydziału Artystycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: projektor.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa projektora dla Instytutu Psychologii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: projektor.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dostawa projektora dla Zakładu Dydaktyki Chemii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: projektor.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: dostawa nagrywarki dla Zakładu Logopedii i Językoznawstwa Stosowanego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nagrywarka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: dostawa kamery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kamera.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: dostawa telewizora dla Wydziału Politologii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: telewizor.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: dostawa odtwarzacza dla Wydziału Politologii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odtwarzacz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: dostawa i instalacja kserokpiarki dla Wydziału.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kserokopiarka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: dostawa aparatu fotograficznego dla Zakładu Botaniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat fotograficzny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: dostawa aparatu dla Zakładu Anatomii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat fotograficzny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kotłowni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych oraz opinii określającej rynkową stawkę czynszu netto za nieruchomość zabudowaną - III części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" realizowanego w ramach programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Dostawy sukcesywne systemu stężenia glukozy we krwi oraz dostawy dozowników tlenu
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- wykonanie przebudowy i modernizacji pomieszczeń II i III piętra Pawilonu Wielofunkcyjnego na potrzeby Oddz. Onkologicznego i Oddz. Dziennej Chemioterapii oraz dostawy sprzętu med., technicznego
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.