Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-01
Warszawa: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, broszury, wizytówek i kalendarza w ramach Programu Operacyjnego Południowy Bałtyk
Numer ogłoszenia: 178845 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Fundusz Współpracy, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 4509844, fax 022 6227565.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cofund.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, broszury, wizytówek i kalendarza w ramach Programu Operacyjnego Południowy Bałtyk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, broszury, wizytówek i kalendarza w ramach Programu Operacyjnego Południowy Bałtyk Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 1: Wykonanie projektu graficznego, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych. Część 2: Przygotowanie druku (skład, łamanie, oprawa graficzna), druk oraz dostawa broszury, wizytówek i kalendarza
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.64.10.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Oryginalny kod CPV: 78.16.00.00 - Usługi w zakresie drukowania kalendarzy Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.12.50.00 - Usługi w zakresie drukowania wizytówek Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.30.00.00 - Usługi publikacji Kod CPV wg słownika 2008: 79.97.00.00 - Usługi publikacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - w postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tej ustawy; - w postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 5 zamówień polegających na wykonaniu i dostawie materiałów promocyjnych z nadrukiem logo, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każde
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych minimum 5 zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cofund.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 10:00, miejsce: ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest z udziałem środków Programu Operacyjnego Południowy Bałtyk
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektu graficznego, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1. Torba bawełniana Pozycja 2. Długopis Pozycja 3. Ołówek z gumką Pozycja 4. Kubek Pozycja 5. Pamięć USB Pozycja 6. Notatnik A5 Pozycja 7. Teczka A4 Pozycja 8. Smycz Pozycja 9. T-shirt Pozycja 10. Flagi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie druku (skład, łamanie, oprawa graficzna), druk oraz dostawa broszury, wizytówek i kalendarza 2009 r..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1. Broszura - Operational Programme oraz wizytówki Pozycja 2. Kalendarz 2009.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.30.00.00-0, 78.16.00.00-6, 78.12.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont tarasu w budynku Przedszkola nr 191 im. Marii Kownackiej przy ul. Zawrat 22 w Warszawie wraz z malowaniem sal dydaktycznych.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.27.2024 Przygotowanie do produkcji, w tym przygotowanie wizualizacji z oznaczeniem sposobu znakowania (nadruk/grawer/laser), produkcja i dostawa materiałów promocyjnych
- Dostawa materiałów reklamowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Przeprowadzenie kampanii w social mediach (Facebook) i zapewnienie wsparcia technicznego i kreatywnego w prowadzeniu profilu społecznościowego
- Dostawa artykułów promocyjnych i reklamowych dla Wydziału Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku
- Produkcja wraz z dostawą 3000 szt. foliowych peleryn przeciwdeszczowych dla dorosłych, z nadrukiem o treściach edukacyjno-informacyjnych
- "Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.