eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › zakup i dostarczenie urządzeń, sprzętu i przyborów kuchennych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-17

Katowice: zakup i dostarczenie urządzeń, sprzętu i przyborów kuchennych
Numer ogłoszenia: 178819 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115237 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. , faks 032 2514533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostarczenie urządzeń, sprzętu i przyborów kuchennych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostarczenie urządzeń, sprzętu i przyborów kuchennych zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Pakiety. Urządzenia, sprzęt w Pakiecie nr 1 muszą być nowe, posiadać 24 miesięczną gwarancję i atesty bezpieczeństwa oraz spełniać wymagania technologiczne konieczne przy wdrażaniu systemu HACCP. Wszystkie przybory kuchenne w Pakiecie nr 2 muszą być nowe, posiadać 24 miesięczną gwarancję oraz spełniać normy higieny HACCP i być przystosowane do mycia i wyparzania w zmywarkach przemysłowych. dot. Pakietu nr 1 Zamówienie obejmuje również: 1. transport, wyładunek i wniesienie urządzeń, sprzętu do Kuchni Szpitalnej 2. montaż i uruchomienie, 3. okres gwarancji - 24 miesiące, 4. szkolenie personelu w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania urządzeń i sprzętu 5. serwis gwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty: a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia, sprzętu, c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności urządzenia, sprzętu w przypadku napraw gwarancyjnych, e) czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych w siedzibie Zamawiającego max. 72 godziny od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych). 6. zapewnienie dostępności części i serwisu przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji. dot. Pakietu nr 2 Zamówienie obejmuje również: 1. transport, wyładunek i wniesienie przyborów kuchennych do Kuchni Szpitalnej, 2. okres gwarancji - 24 miesiące.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.20.00 - Urządzenia do przygotowania żywności 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 39.71.12.10 - Rozdrabniacze żywności 42.21.40.00 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.24.11.00 - Noże 38.41.20.00 - Termometry 38.41.30.00 - Pirometry 39.15.12.00 - Stoły robocze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GAMA Plawgo Zawisza Sp. j., ul. Szczecińska 25A, Koszalin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50639,10

  • Oferta z najniższą ceną: 36762,24 / Oferta z najwyższą ceną: 50639,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IGLOMIREX Ciszek Sp. j., Al. Roździeńskiego 188, Katowice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16740,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10905,18

  • Oferta z najniższą ceną: 10905,18 / Oferta z najwyższą ceną: 14159,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.