eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › Wymiana starej stolarki drzwiowej i okiennej w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-30

Sztum: Wymiana starej stolarki drzwiowej i okiennej w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie.
Numer ogłoszenia: 178818 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 2 , ul. Reja 15, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 55 6406353, faks 55 6406353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana starej stolarki drzwiowej i okiennej w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana starej stolarki drzwiowej i okiennej w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Maksymiliana Golisza w Sztumie, która obejmuje wykonanie następujących robót: 1) Demontaż istniejących podokienników wewnętrznych 2) Demontaż starej stolarki okiennej 3) Montaż nowej stolarki okiennej z PCV - szt 33 4) Montaż nowych podokienników wewnętrznych - szt 33 5) Uzupełnienie tynków wewnętrznych 6) Uzupełnienie malowania ścian 7) Roboty porządkowe 8) Demontaż skrzydeł drzwiowych 9) Demontaż ościeżnic drzwiowych 10) Montaż nowych ościeżnic i skrzydeł drzwiowych - kpl 26 11) Uzupełnienie tynków ościeży drzwi 12) Uzupełnienie malowania ścian 13) Roboty porządkowe według załączonych rysunków z wymiarami. Rysunki i obmiary zostały wykonane przez Zamawiającego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zamieszczonymi rysunkami wyrobów do wykonania i montażu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy, w tym sposób realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca samodzielnie dokona pomiaru okien, podokienników i drzwi do wymiany. 5. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do roboty materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 6. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych, co, do jakości i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. 7. Roboty wykonywane będą z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. 8. Oznaczenie według Wspólnego Słownika (CPV): 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.30-4  Instalowanie drzwi i okien 45.41.00.00-4 Tynkowanie 45.44.21.00-8 Roboty malarskie 9. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Zamawiający na podstawie art. 36 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych żąda, aby w przypadku zlecenia wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy/Podwykonawcom Wykonawca wykazał w ofercie odpowiednie części zamówienia. 10. Wymagania dot. gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres co najmniej 36 miesięcy. 11. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 4) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 5) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 6) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7) Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.11.30-4, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sztum.pl/
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Zespół Oświaty, ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Reja 15, 82-400 Sztum.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.