Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-15
Kołobrzeg: opracowanie projektu zmiany miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Kołobrzeg dla obrębu ewidencyjnego Rościęcino
Numer ogłoszenia: 178707 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kołobrzeg , ul. Trzebiatowska 48a, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3524848, faks 094 3524848.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kolobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie projektu zmiany miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Kołobrzeg dla obrębu ewidencyjnego Rościęcino.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Kołobrzeg dla obrębu ewidencyjnego Rościęcino zgodnie z uchwałą Nr XXXV/230/08 Rady Gminy Kołobrzeg z dnia 29.07.2009r. Wykonawca zamówienia przeprowadzi zgodny z art. 17 ustawy z dn. 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 z późn. zmianami ) cały tok formalno-prawny związany z opracowaniem projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko ( z uwzględnieniem postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko ) i będzie za niego odpowiedzialny ( przygotuje wszystkie dokumenty , pisma , zawiadomienia, ogłoszenia i wnioski z zachowaniem obowiązujących terminów ), pozyska materiały wyjściowe , mapy, wykona analizy stanu własności i władania gruntami na obszarze opracowania ( planszę) oraz planszę zainwestowania i użytkowania terenu opracowania ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5000 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do spełnienia następujących warunków: a) spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; b) prowadzi działalność z zakresu objętego zamówieniem od co najmniej 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert; c) wykonał należycie w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia; d)główny projektant posiada uprawnienia urbanistyczne i jest członkiem Izby Urbanistycznej e) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej do wysokości planowanej kwoty brutto wartości zamówienia ; Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i informacji, przedłożonych przez Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do formularza ofertowego; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz określający osoby upoważnione do dokonywania - 5 - czynności prawnych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający); c) kserokopię uprawnień urbanistycznych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia; d) kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie głównego projektanta prac projektowych na listę samorządu zawodowego urbanistów; e) wykaz co najmniej 3 zamówień ( potwierdzonych referencjami ) - wykonania planów lub zmian planów odpowiadające swoim rodzajem pracom projektowym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert - na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do formularza ofertowego; f)harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania prac projektowych, wraz z proponowanym trybem prac , konsultacji i płatności; g) zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami z Urzędu Skarbowego i ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty ; h) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zawodowej;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.kolobrzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska 48a, 78-100 Kołobrzeg, pokój 28.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska 48a, 78-100 Kołobrzeg, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa ładunków, staplerów, nożyczek oraz trokarów wraz z pozostałym sprzętem stosowanym na bloku operacyjnym Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- ZAKUP, DOSTAWA I SERWIS FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SKRZYNIOWEGO O DMC DO 3,5 TONY
- Przebudowa drogi łączącej ulicę Helsińską z ulicą Wiedeńską w Kołobrzegu
- Dostawa samochodu dostawczego do 3,5 tony z wysokim dachem i windą hydrauliczną
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Muzeum Oręża Polskiego w Kołobrzegu
- Dostosowanie budynku B SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu do przepisów prawa w podziale na 3 części
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Borek Wlkp.
- Opracowanie projektu Planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Miasta i Gminy Pilawa
- BZP.271.36.2024 Sporządzenie planu ogólnego Miasta Nowego Sącza
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Zamość
- "Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Murowana Goślina"
- Modernizacja budynku Gminnego Domu Kultury w Turobinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.