eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku. Sprawa znakZZP.3520/48/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-15

Biała Podlaska: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku. Sprawa znak: ZZP.3520/48/09
Numer ogłoszenia: 178655 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428296, faks 083 3428297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku. Sprawa znak: ZZP.3520/48/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 15 części..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji 22.99.32.00 - Papier termoczuły lub tektura 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Część 1 - 700 PLN; Część 2 - 150 PLN; Część 3 - 40 PLN; Część 4 - 200 PLN; Część 5 - 50 PLN; Część 6 - 200 PLN; Część 7 - 20 PLN; Część 8 - 150 PLN; Część 9 - 150 PLN; Część 10 - 300 PLN;Część 11 - 30 PLN; Część 12 - 10 PLN; Część 13 - 200 PLN; Część 14 - 10 PLN; Część 15 - 50 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5) za zrealizowane dostawy zapewnią 30 dniowy termin płatności; 6) zapewnią, że ceny ofertowe nie wzrosną przez okres minimum 3 miesiące od daty zawarcia umowy; 7) zabezpieczą ofertę akceptowaną formą wadium. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. V siwz..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie, że wszystkie zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. W razie wątpliwości, co do wiarygodności oświadczenia, zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedłożenia w wyznaczonym terminie stosownego dokumentu, dopuszczającego dany wyrób do obrotu. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty, przed zawarciem umowy dostarczy zamawiającemu dokumenty dopuszczające zaoferowane wyroby do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz. 7. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (należy złożyć, gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i/lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiajacy udostępni siwz w formie papierowej, cena 20 zł, pok. 208, ul. Okopowa 3 lub za zaliczeniem pocztowym cena 30 zł. Prośbę można przekazać na nr faksu 083/3428297.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 11:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Okopowa 3, 21-500 Biała Podlaska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przyrządy do przetaczania krwi i płynów infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przyrząd do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych jedn. uż. TS bez igły - 3000 szt; 2) Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych jedn. uż. IS bez igły - 140000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97.00
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rurki: ustno-gardłowe, intubacyjne, tracheostomijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji - 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97.00
    • 2. Okres, przez który nie wzrosna ceny ofertowe - 3.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Maski twarzowe wielorazowego i jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Maska twarzowa typ AMBU, wielorazowego użytku, wykonana z neoprenu, z mankietem - 18 szt. 2) Maska twarzowa anestetyczna, jedn. uż., z pompowanym mankietem, sterylna 570 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97.00
    • 2. Okres, przez który nie wzrosna ceny ofertowe - 3.00

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Papiery medyczne rejestracyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji - 16.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97.00
    • 2. Okres, pzrez który nie wzrosna ceny ofertowe - 3.00

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestawy do kaniulacji dużych naczyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji - 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97.00
    • 2. Okres, przez który nie wzrosna ceny ofertowe - 3.00

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestawy do hemodializy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do hemodializy - 120 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 47.00
    • 2. Jakość - 50.00
    • 3. Okres, przez który nie wzrosna ceny ofertowe - 3.00

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Igły do nefrostomii, prowadnik Lunderquista.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Igły do nefrostomii - 20 szt; 2) prowadnik Lunderquista - 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97.00
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3.00

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wyroby medyczne do urodynamiki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji - 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97.00
    • 2. Okres, przez który nie wzrosna ceny ofertowe - 3.00

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zestawy punkcyjne do nefrostomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy punkcyjne do nefrostomii - 80 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97.00
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3.00

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kaniule do wlewów dożylnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule do wlewów dożylnych - 66500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 67.00
    • 2. Jakość - 30.00
    • 3. Okres, przez który nie wzrosna ceny ofertowe - 3.00

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Cewniki Foleya 2-drożne, silokonowane z zaworem Luer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki Foleya 2-drożne, silokonowane z zaworem Luer - 4 445 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97.00
    • 2. Okres, przez który nie wzrosna ceny ofertowe - 3.00

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Baseny i kaczki z plastiku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji - 6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97.00
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3.00

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sterylne zestawy obłożeń operacyjnych j. uż..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji - 12.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97.00
    • 2. Okres, przez który nie wzrosna ceny ofertowe - 3.00

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Igły Veresa j.uż..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły Veresa j.uż. - 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97.00
    • 2. Okres, przez który nie wzrosna ceny ofertowe - 3.00

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Drut wiodący do URS z końcówką prostą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drut wiodący do URS z końcówką prostą -120 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97.00
    • 2. Okres, przez który nie wzrosna ceny ofertowe - 3.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.