eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieruszów › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursówprawo jazdy kat. B i B+E, pomoc kuchenna, kurs komputerowy, bukieciarstwo, obsługa kasy fiskalnej, język niemiecki oraz przeprowadzenie doradztwa zawodowego, rehabilitacji i zorganizowanie wyjazdów na basen i jednodniową wycieczkę.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-30

Wieruszów: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: prawo jazdy kat. B i B+E, pomoc kuchenna, kurs komputerowy, bukieciarstwo, obsługa kasy fiskalnej, język niemiecki oraz przeprowadzenie doradztwa zawodowego, rehabilitacji i zorganizowanie wyjazdów na basen i jednodniową wycieczkę.
Numer ogłoszenia: 178608 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieruszowie , ul. Ludwika Waryńskiego 15, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, tel. 62 7831995, faks 62 7831995.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: prawo jazdy kat. B i B+E, pomoc kuchenna, kurs komputerowy, bukieciarstwo, obsługa kasy fiskalnej, język niemiecki oraz przeprowadzenie doradztwa zawodowego, rehabilitacji i zorganizowanie wyjazdów na basen i jednodniową wycieczkę..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi przeprowadzenie i obsługa następujących kursów: prawo jazdy kategorii B i B+E, pomoc kuchenna, obsługa komputera na poziomie podstawowym i zaawansowanym, bukieciarstwo, obsługa kasy fiskalnej, język niemiecki. Zorganizowanie poradnictwa zawodowego, rehabilitacji, wyjazdu: na basen i jednodniową wycieczkę. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części zamówienia: Część nr 1 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B i B+E. Ilość uczestników: kategoria B - 10 osób (w tym jedna osoba z dysfunkcją narządu ruchu), kategoria B+E - 2 osoby (w tym jedna osoba poruszająca się o kulach) Część nr 2 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Pomoc kuchenna. Ilość uczestników: 8 osób niepełnosprawnych. Część nr 3 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługa komputera na poziomie podstawowym i zaawansowanym. Podstawowy. Ilość uczestników: 9 osób (w tym 1 osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim). Zaawansowany. Ilość uczestników: 4 osoby. Część nr 4 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu bukieciarstwa. Ilość uczestników: 7 osób Część nr 5 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu z zakresu obsługi kasy fiskalnej. Ilość uczestników: 4 osoby Część nr 6 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka niemieckiego. Ilość uczestników: 2 osoby, Część nr 7 Zorganizowanie poradnictwa zawodowego. Ilość uczestników 40 osób. Część nr 8 Zorganizowanie rehabilitacji. Ilość uczestników 10 osób niepełnosprawnych Część nr 9 Zorganizowanie wyjazdu na basen i jednodniową wycieczkę. Wyjazdy na basen. Ilość uczestników 9 osób , Jednodniowa wycieczka 28 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ - Część III - Opis przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 85.14.21.00-7, 79.95.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie: 1) Oświadczenia (z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2) Oświadczenia o posiadaniu aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydanego przez Wojewódzki Urząd Pracy (dotyczy części zamówienia, w których przedmiotem jest przeprowadzenie szkoleń) 3) Zezwolenia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem (dotyczy części zamówienia, w których przedmiotem jest przeprowadzenie szkoleń)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia (z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia (z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia (z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia (z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie o posiadaniu aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydanego przez Wojewódzki Urząd Pracy (dotyczy części zamówienia, w których przedmiotem jest przeprowadzenie kursów) załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 2) Wykaz podwykonawstwa sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. W przypadku braku informacji o podwykonawcach zamawiający uzna, że całość zamówienia zostanie wykonana przez wykonawcę własnymi siłami. 3) Oświadczenie na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy P.z.p. o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa wyżej nie wywołuje dla wykonawcy żadnych skutków związanych z wykluczeniem lub odrzuceniem oferty. 4) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu stwierdzającego status prawny oferenta tj. z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być wystawione na reprezentanta wykonawcy i podpisane przez osoby do tego upełnomocnione. 5) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 10 niniejszej SIWZ w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 7) Program kursu odpowiednio do części, na którą składana jest oferta.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany warunków umów oraz warunki zmian opisane zostały w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-pcpr.powiat-wieruszowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieruszowie, ul. Ludwika Waryńskiego 15, 98-400 Wieruszów. Cena 25 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieruszowie, ul. Ludwika Waryńskiego 15, 98-400 Wieruszów, pok.3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Integracja i Aktywność współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiot zamówienia stanowi zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawo jazdy kategorii B i B+E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawo jazdy kategorii B i B+E Ilość uczestników: Kategoria B - 10 osób (w tym jedna osoba z dysfunkcją narządu ruchu), Kategoria B+E - 2 osoby (w tym jedna osoba poruszająca się o kulach) Program szkolenia : Kierowca samochodów osobowych kat. B - teoria. Liczba godzin nie może być mniejsza niż 30 w tym co najmniej 4 godziny szkolenia teoretycznego i ćwiczeń w zakresie udzielania pierwszej pomocy ofiarom wypadków drogowych Kierowca samochodów osobowych kat. B - praktyka - 30 godzin jazdy samochodem osobowym każdy z uczestników. Kierowca samochodów osobowych kat. B + E - teoria. Liczba godzin nie może być mniejsza niż 20. Kierowca samochodów osobowych kat. B+ E - praktyka. Liczba godzin nie może być mniejsza niż 15 godzin jazdy samochodem osobowym każdy z uczestników. Podstawowy zakres programu szkolenia musi być zgodny z programem nauczania zawartym w ustawie z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r., Nr 108, poz. 908 ze zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27.10.2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r., Nr 217, poz. 1834 ze zm.) (1 godzina zajęć teoretycznych = 45 min.) (1 godzina zajęć praktycznych = 60 min.) Wykonawca w ramach kursu musi zorganizować (wraz z transportem z miejsca zamieszkania uczestnika do miejsca odbywania egzaminu i z powrotem) pierwszy egzamin zewnętrzny (teoretyczny i praktyczny), którego koszt zostanie wliczony w cenę szkolenia. Po ukończeniu szkolenia, Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom: 1)zaświadczenie na druku, którego wzór określa rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216 ze zm.) 2)zaświadczenie o ukończeniu kursu wymagane do WORD zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27.10.2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217, poz.1834 ze zm.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiot zamówienia stanowi zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Pomoc kuchenna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Pomoc kuchenna. Ilość uczestników: 8 osób niepełnosprawnych Program szkolenia musi uwzględniać następujące zagadnienia: obowiązki pomocy kuchennej, elementy etyki zawodowej, obsługę klienta, podstawowe zasady bezpieczeństwa i higieny pracy, podstawy żywienia człowieka, obróbkę artykułów spożywczych, przygotowanie półproduktów, przygotowanie niektórych dań i potraw, czynności porządkowe utrzymanie czystości naczyń, narzędzi oraz zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego, mebli (stołów, blatów) oraz pomieszczeń kuchennych i zaplecza gastronomicznego, zajęcia praktyczne. W ramach szkolenia zorganizowany zostanie test sprawdzający poziom wiedzy przekazanej w trakcie zajęć. Ukończenie szkolenia potwierdzać będzie zaświadczenie ukończenia kursu Pomoc kuchenna . Zaświadczenie musi określać zakres przeprowadzonego kursu. Liczba godzin musi być nie mniejsza niż 50 i nie większa niż 70. (1 godzina zajęć = 45 min.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiot zamówienia stanowi zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego podstawowego i zaawansowanego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego podstawowego i zaawansowanego. I grupa kurs komputerowy podstawowy Ilość uczestników: 9 osób (w tym 1 osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim) Program kursu musi uwzględniać następujące zagadnienia: 1) Wprowadzenie: budowa komputera, podłączanie elementów zestawu, oprogramowanie systemowe, użytkowe, narzędziowe, podstawowe, drukarki: omówienie, podział, instalacja drukarek, ustawienia wydruku, pojęcia stosowane w informatyce, 2) Windows: omówienie pulpitu, obsługa myszki, uruchamianie programów, pasek zadań, operacje na plikach, dyskach, folderach (tworzenie, kopiowanie, kasowanie, kompensacja), instalacja i uruchamianie programów (dysk twardy, dyskietka, CD-ROOM , DVD), narzędzia systemowe : panel sterowania, ustawienia pracy komputera, konta użytkowników, pulpit 3) Word : ćwiczenia pisania, formatowania czcionki i akapitu, 4) Internet: przeglądarka a wyszukiwarka, ćwiczenie wyszukiwania w Google, używanie kart przeglądarki 5) Konto e- mial: zakładanie konta e-mail, wysyłanie i odbiór e-mail, wysyłanie i odbiór e- mail z załącznikami, konfiguracja konta e-mail w systemowych programach Outlook Expres/Poczta Systemu Windows W ramach kursu zorganizowany zostanie test sprawdzający poziom wiedzy przekazanej w trakcie zajęć teoretycznych i praktycznych. Ukończenie kursu potwierdzać będzie zaświadczenie ukończenia kursu z zakresu Kurs komputerowy podstawowy. Zaświadczenie musi określać zakres przeprowadzonego kursu. Liczba godzin musi być nie mniejsza niż 60 i nie większa niż 80. ( 1 godzina zajęć = 45 min.) II grupa kurs komputerowy zaawansowany Ilość uczestników: 4 osoby Program kursu zostanie opracowany przez szkolącego i zostanie dostosowany do poziomu wiedzy uczestników. Zmawiający zastrzega sobie możliwość przeniesienia uczestników z grupy II zaawansowanej do grupy I - kursu podstawowego. W ramach kursu zorganizowany zostanie test sprawdzający poziom wiedzy przekazanej w trakcie zajęć teoretycznych i praktycznych. Ukończenie kursu potwierdzać będzie zaświadczenie ukończenia kursu. Zaświadczenie musi określać zakres przeprowadzonego kursu. Liczba godzin musi być nie mniejsza niż 60 i nie większa niż 80. (1 godzina zajęć = 45 min.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu bukieciarstwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu bukieciarstwa Ilość uczestników: 7 osób Program kursu musi uwzględniać następujące zagadnienia: anatomia i fizjologia roślin, asortyment roślin ozdobnych, sposoby utrwalania materiału roślinnego, główne aspekty uprawy roślin ozdobnych, artykuły dekoracyjne, podstawowe zasady wykonywania kompozycji, style w kompozycjach, projektowanie kompozycji roślinnych we wnętrzach i ogrodzie, ekonomika handlu, wiązanki okolicznościowe, kompozycje w naczyniach, florystyka ślubna, florystyka żałobna, dekoracje okolicznościowe, dekoracje z roślin doniczkowych i rabatów, kompozycje z roślin sztucznych, suchych i preparowanych. Ukończenie kursu potwierdzać będzie zaświadczenie ukończenia kursu. Zaświadczenie musi określać zakres przeprowadzonego kursu. Liczba godzin musi być nie mniejsza niż 60 i nie większa niż 80. (1 godzina zajęć = 45 min.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiot zamówienia stanowi zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi kasy fiskalnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi kasy fiskalnej. Ilość uczestników: 4 osoby Program kursu musi obejmować następujące zagadnienia: podstawowe akty prawne, organizacja pracy kasjera, odpowiedzialność materialna, kody kreskowe, podatek od wartości dodanej, budowa elektronicznych kas fiskalnych, ćwiczenia praktyczne na kasie fiskalnej W ramach kursu zorganizowany zostanie test sprawdzający poziom wiedzy przekazanej w trakcie zajęć. Ukończenie kursu potwierdzać będzie zaświadczenie ukończenia kursu Obsługi kasy fiskalnej. Zaświadczenie musi określać zakres przeprowadzonego kursu. Liczba godzin musi być nie mniejsza niż 20 i nie większa niż 40. ( 1 godzina zajęć = 45 min.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedmiot zamówienia stanowi zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka niemieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka niemieckiego Ilość uczestników: 2 osoby, Ilość godzin musi być nie mniejsza niż 60 i nie większa niż 80. (1 godzina zajęć = 45 min.) Program kursu będzie uzależniony od początkowej wiedzy uczestnika kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przedmiot zamówienia stanowi zorganizowanie poradnictwa zawodowego dla uczestników projektu Integracja i aktywność ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi zorganizowanie poradnictwa zawodowego dla uczestników projektu Integracja i aktywność . W projekcie uczestniczy 35 osób niepełnosprawnych i 5 pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych, podlegających procesowi usamodzielnienia. Poradnictwo zawodowe ma obejmować: 1)kwalifikowanie uczestników na kurs - indywidualne spotkania z doradcą zawodowym 30 minimum na osobę dla 40 osób, 2)przeprowadzanie testów dotyczących preferencji / zainteresowań zawodowych - indywidualne spotkania z doradcą zawodowym 2 godziny dla 28 osób (w tym dla 25 osób niepełnosprawnych), (1 godzina = 60 min.) 3)warsztaty Aktywnego poszukiwania pracy spotkania grupowe, w ramach 3 grup. Czas spotkania dla każdej z grup 5 godzin (1 godzina = 60 min.) . Tematyka spotkań: aktywne poszukiwanie pracy, pisanie CV i listów motywacyjnych oraz przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych, a także elastyczne formy zatrudniania ze szczególnym uwzględnieniem telepracy. W ramach ceny organizator zapewni również testy preferencji / zainteresowań zawodowych. Ponadto Wykonawca przekaże każdemu uczestnikowi warsztatu, w formie skryptu materiał związany z tematyką poruszaną podczas organizowanych zajęć warsztatowych. Przekazany uczestnikom materiał oznaczony będzie emblematami POKL i EFS. Termin realizacji: lipiec - październik 2011rok. Dokładny harmonogram spotkań zostanie uzgodniony z Zamawiającym. Miejsce realizacji : teren powiatu wieruszowskiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie rehabilitacji dla 10 osób niepełnosprawnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie rehabilitacji dla 10 osób niepełnosprawnych (po 10 zestawów ćwiczeń na osobę). Zabiegi z zakresu kinezyterapii (ćwiczenia ogólno usprawniające, ćwiczenia w odciążeniu, ćwiczenia na przyrządach, ćwiczenia oddechowe), masaż, drenaż limfatyczny. Szczegółowy zestaw ćwiczeń uzgodniony zostanie podczas pierwszego spotkania z rehabilitantem, indywidualnie z każdą osobą, która przedstawi rehabilitantowi posiadane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Ilość poszczególnych zabiegów może ulec zmianom w trakcie rehabilitacji. Termin realizacji: lipiec - listopad 2011 rok. Dokładne terminy zabiegów zostaną ustalone z Zamawiającym. Miejsce realizacji : teren powiatu wieruszowskiego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zorganizowanie wyjazdów na basen i jednodniowej wycieczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi zorganizowanie: 1)zajęć na krytej pływalni dla 9 uczestników. W ramach zajęć musi zostać zapewnione minimum 6 wyjazdów dla 9 uczestniczek projektu i 2 opiekunów, wyżywienie w formie dwudaniowego obiadu z deserem, opłacone ubezpieczenie NNW. Czas pobytu na basenie 2,5 godziny w tym 1,5 godzin zajęć. Wykonawca będzie musiał również zakupić: szlafroki, czepki, klapki, okulary i ręczniki dla 9 uczestników projektu. Termin realizacji: lipiec -październik 2011 rok. 2)jednodniowej wycieczki o charakterze edukacyjno-kulturalnym dla 25 uczestników i 3 członków zespołu projektu. Program wycieczki musi obejmować minimum zwiedzanie zakładu pracy lub Zakładu Aktywizacji Zawodowej oraz wyjście do kina lub teatru. Wykonawca musi zapewnić: transport, wyżywienie ( 3 posiłki: śniadanie - stół szwedzki, obiad: dwudaniowy z napojami i deserem, kolacja: minimum jedno danie na ciepło, przekąski zimne, pieczywo, kawa, herbata, owoce), ubezpieczenie, zakup wejściówek, biletów oraz zapewnienie opiekuna wycieczki. Program wycieczki musi zostać zrealizowany w godzinach 8:00-21:00, w odległości nie większej niż 200 km od miejsca siedziby Zamawiającego. Autokar musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, niskopodłogowy z WC, klimatyzacją, telewizorem Video, minibarkiem (kawa , herbata) min. 28 miejsc. Termin realizacji: sierpień 2011 rok..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.