eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Prowadzenie monitoringu środowiska w rejonie Zakładów Chemicznych Tarnowskie Góry w Tarnowskich Górach w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Ochrona Głównego Zbiornika Wód Podziemnych 330 - Gliwice, poprzez kompleksowe unieszkodliwienie odpadó

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Tarnowskie Góry: Prowadzenie monitoringu środowiska w rejonie Zakładów Chemicznych Tarnowskie Góry w Tarnowskich Górach w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Ochrona Głównego Zbiornika Wód Podziemnych 330 - Gliwice, poprzez kompleksowe unieszkodliwienie odpadów wraz z rekultywacją terenów skażonych Zakładów Chemicznych Tarnowskie Góry w Tarnowskich Górach
Numer ogłoszenia: 178592 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, fax 032 3813727.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie monitoringu środowiska w rejonie Zakładów Chemicznych Tarnowskie Góry w Tarnowskich Górach w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Ochrona Głównego Zbiornika Wód Podziemnych 330 - Gliwice, poprzez kompleksowe unieszkodliwienie odpadów wraz z rekultywacją terenów skażonych Zakładów Chemicznych Tarnowskie Góry w Tarnowskich Górach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Monitoring wód podziemnych, 2. Monitoring wód powierzchniowych, 3. Monitoring powietrza, 4. Monitoring gleb, 5. Monitoring hałasu, 6. Badanie zasięgu rozprzestrzeniania zanieczyszczeń w układzie poziomym i pionowym, 7. Monitoring Centralnego Składowiska Odpadów (CSO), 8. Badania kontrolne oczyszczalni ścieków, 9. Badanie osiadania bryły CSO, 10. Sporządzanie sprawozdań, 11. Prowadzenie bazy danych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). W przypadku ograniczenia lub wstrzymania robót inwestycyjnych lub z innych obiektywnych przyczyn, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu wybranych badań lub ich częstotliwości.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.31.30.00 - System monitorowania środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.34.50 - Monitoring ekologiczny projektu budowlanego Oryginalny kod CPV: 90.31.31.00 - Usługi kontroli zanieczyszczeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.71.50.00 - Usługi badania zanieczyszczenia Oryginalny kod CPV: 90.31.31.20 - Usługi monitorowania zanieczyszczeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.73.00.00 - Śledzenie zanieczyszczeń, monitoring i rekultywacja .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 4.000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tzn. obejmującej co najmniej: monitoring wód podziemnych, monitoring wód powierzchniowych (w zakresie: oznaczania zawartości wskaźników, pomiaru natężenia przepływu wody), monitoring powietrza (w zakresie: pomiaru stężenia pyłu zawieszonego, emisji gazu składowiskowego) i o wartości przynajmniej 50.000,00 zł brutto. monitoring: wód podziemnych, wód powierzchniowych, powietrza i o wartości przynajmniej 50.000,00 zł brutto. 4. Mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi na kwotę minimum 100.000,00 PLN. 5. Do wykonania przedmiotu zamówienia dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu prowadzenia badań. Wymagane jest wykazanie personelu o specjalnościach: chemik-analityk, ochrona środowiska, hydrogeolog. 6. Do wykonania przedmiotu zamówienia dysponują akredytowanym laboratorium w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.), posiadającym akredytację Polskiego Centrum Akredytacji na zgodność z normą PN-EN ISO/IEC 17025.2005. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy (wraz z załącznikiem do niniejszego formularza) według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). b. Zaparafowane (lub podpisane) i opieczętowane przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji (SIWZ). c. Aktualny lub uaktualniony odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. Stosowne pełnomocnictwo w przypadku gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie. e. Oświadczenie, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 w/w. ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). f. Umowę spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (umowa niezbędna jest w celu identyfikacji stron /wspólników spółki oraz zasad i sposobu reprezentacji spółki). g. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wykonane z należytą starannością (wg załącznika nr 4 do SIWZ). h. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje (wg załącznika nr 5 do SIWZ). i. Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje laboratorium akredytowanym na zgodność z normą PN-EN ISO/IEC 17 025.2005 wraz z wykazem akredytowanych metod analitycznych oraz załączonym numerem akredytacji Polskiego Centrum Akredytacji (według załącznika nr 6 do SIWZ). j. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS/KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. k. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, określająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. l. Oświadczenie o podwykonawstwie i zakresie powierzonych im części zamówienia (jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wg załącznika nr 7 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (pok.101). Możliwość przesłania SIWZ pocztą, po otrzymaniu wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie: 1. prace określone w pkt. 1-9 zakresu zamówienia: od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od 01.09.2008r. do dnia 31.12.2009r., 2. prace określone w pkt. 10-11 zakresu zamówienia: w okresie jak wyżej, w tym: a. sporządzanie sprawozdań miesięcznych: do dnia 15 miesiąca następującego po miesiącu, w którym prowadzone były badania, b. sporządzanie sprawozdań półrocznych: do dnia 20 miesiąca następnego po zakończeniu półrocza, c. sporządzenie sprawozdań rocznych wraz z bazą danych: do dnia 31 stycznia następnego roku kalendarzowego. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: - w kwestiach merytorycznych: mgr Irena Gatys, tel. +4832 381-37-40, mgr Danuta Kostoń, tel. +48 32 381-37-41 - w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: mgr Iwona Penkaty, tel. +4832 381-37-86. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 11 sierpnia 2008 roku o godzinie 11:00. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.