Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-01
Tarnowskie Góry: Prowadzenie monitoringu środowiska w rejonie Zakładów Chemicznych Tarnowskie Góry w Tarnowskich Górach
w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Ochrona Głównego Zbiornika Wód Podziemnych 330 - Gliwice, poprzez kompleksowe unieszkodliwienie odpadów wraz z rekultywacją terenów skażonych Zakładów Chemicznych
Tarnowskie Góry w Tarnowskich Górach
Numer ogłoszenia: 178592 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, fax 032 3813727.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie monitoringu środowiska w rejonie Zakładów Chemicznych Tarnowskie Góry w Tarnowskich Górach w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Ochrona Głównego Zbiornika Wód Podziemnych 330 - Gliwice, poprzez kompleksowe unieszkodliwienie odpadów wraz z rekultywacją terenów skażonych Zakładów Chemicznych Tarnowskie Góry w Tarnowskich Górach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Monitoring wód podziemnych, 2. Monitoring wód powierzchniowych, 3. Monitoring powietrza, 4. Monitoring gleb, 5. Monitoring hałasu, 6. Badanie zasięgu rozprzestrzeniania zanieczyszczeń w układzie poziomym i pionowym, 7. Monitoring Centralnego Składowiska Odpadów (CSO), 8. Badania kontrolne oczyszczalni ścieków, 9. Badanie osiadania bryły CSO, 10. Sporządzanie sprawozdań, 11. Prowadzenie bazy danych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). W przypadku ograniczenia lub wstrzymania robót inwestycyjnych lub z innych obiektywnych przyczyn, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu wybranych badań lub ich częstotliwości.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.31.30.00 - System monitorowania środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.34.50 - Monitoring ekologiczny projektu budowlanego Oryginalny kod CPV: 90.31.31.00 - Usługi kontroli zanieczyszczeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.71.50.00 - Usługi badania zanieczyszczenia Oryginalny kod CPV: 90.31.31.20 - Usługi monitorowania zanieczyszczeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.73.00.00 - Śledzenie zanieczyszczeń, monitoring i rekultywacja .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 4.000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tzn. obejmującej co najmniej: monitoring wód podziemnych, monitoring wód powierzchniowych (w zakresie: oznaczania zawartości wskaźników, pomiaru natężenia przepływu wody), monitoring powietrza (w zakresie: pomiaru stężenia pyłu zawieszonego, emisji gazu składowiskowego) i o wartości przynajmniej 50.000,00 zł brutto. monitoring: wód podziemnych, wód powierzchniowych, powietrza i o wartości przynajmniej 50.000,00 zł brutto. 4. Mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi na kwotę minimum 100.000,00 PLN. 5. Do wykonania przedmiotu zamówienia dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu prowadzenia badań. Wymagane jest wykazanie personelu o specjalnościach: chemik-analityk, ochrona środowiska, hydrogeolog. 6. Do wykonania przedmiotu zamówienia dysponują akredytowanym laboratorium w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.), posiadającym akredytację Polskiego Centrum Akredytacji na zgodność z normą PN-EN ISO/IEC 17025.2005. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy (wraz z załącznikiem do niniejszego formularza) według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). b. Zaparafowane (lub podpisane) i opieczętowane przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji (SIWZ). c. Aktualny lub uaktualniony odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. Stosowne pełnomocnictwo w przypadku gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie. e. Oświadczenie, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 w/w. ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). f. Umowę spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (umowa niezbędna jest w celu identyfikacji stron /wspólników spółki oraz zasad i sposobu reprezentacji spółki). g. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wykonane z należytą starannością (wg załącznika nr 4 do SIWZ). h. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje (wg załącznika nr 5 do SIWZ). i. Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje laboratorium akredytowanym na zgodność z normą PN-EN ISO/IEC 17 025.2005 wraz z wykazem akredytowanych metod analitycznych oraz załączonym numerem akredytacji Polskiego Centrum Akredytacji (według załącznika nr 6 do SIWZ). j. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS/KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. k. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, określająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. l. Oświadczenie o podwykonawstwie i zakresie powierzonych im części zamówienia (jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wg załącznika nr 7 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (pok.101). Możliwość przesłania SIWZ pocztą, po otrzymaniu wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie: 1. prace określone w pkt. 1-9 zakresu zamówienia: od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od 01.09.2008r. do dnia 31.12.2009r., 2. prace określone w pkt. 10-11 zakresu zamówienia: w okresie jak wyżej, w tym: a. sporządzanie sprawozdań miesięcznych: do dnia 15 miesiąca następującego po miesiącu, w którym prowadzone były badania, b. sporządzanie sprawozdań półrocznych: do dnia 20 miesiąca następnego po zakończeniu półrocza, c. sporządzenie sprawozdań rocznych wraz z bazą danych: do dnia 31 stycznia następnego roku kalendarzowego. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: - w kwestiach merytorycznych: mgr Irena Gatys, tel. +4832 381-37-40, mgr Danuta Kostoń, tel. +48 32 381-37-41 - w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: mgr Iwona Penkaty, tel. +4832 381-37-86. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 11 sierpnia 2008 roku o godzinie 11:00. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dokumentacja projektowa dla przyszłych zamierzeń remontowych realizowanych w Tarnowskich Górach
- (BZP.271.15.2024) Poprawa efektywności energetycznej budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Pniowcu
- Dostawa produktów mleczarskich oraz tłuszczów roślinnych i zwierzęcych do Domu Pomocy Społecznej "Przyjaźń" w Tarnowskich Górach
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
- Świadczenie usługi prania, nr GCR/15/ZP/2024
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU II
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.