To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-29
Janowiec Kościelny: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym.
Numer ogłoszenia: 178348 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135316 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym, Janowiec Kościelny 61, 13-111 Janowiec Kościelny, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6262017, faks 89 6262017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym transportem oraz na koszt Wykonawcy. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy do 31. 12. 2012r. ( z wyłączeniem miesiąca lipca i sierpnia). Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania. Zadanie I - Różne produkty spożywcze (15800000-6) Zadanie II - Owoce i warzywa (15300000-1) Zadanie nr III - Mięso, wędliny, drób, ryby (15100000-9; 15220000-6) Zadanie nr IV - Produkty mączne (mrożone), warzywa mrożone (15851000-8; 15331170-9).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Różne produkty spożywcze (15800000-6)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W NIDZICY
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W NIDZICY
- Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, ul. Traugutta 20, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37273,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36187,48
Oferta z najniższą ceną: 36187,48 / Oferta z najwyższą ceną: 36187,48
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Owoce i warzywa (15300000-1)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W NIDZICY
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W NIDZICY
- Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, ul. Traugutta 20, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13208,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12597,13
Oferta z najniższą ceną: 12597,13 / Oferta z najwyższą ceną: 12597,13
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Mięso, wędliny, drób, ryby
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W NIDZICY
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W NIDZICY
- Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, ul. Traugutta 20, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28571,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28111,60
Oferta z najniższą ceną: 28111,60 / Oferta z najwyższą ceną: 28111,60
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Produkty mączne (mrożone), warzywa mrożone (15851000-8; 15331170-9)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIFREEZE Sp. z o.o., Miesiączkowo, 87-320 Górzno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7833,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6215,30
Oferta z najniższą ceną: 6215,30 / Oferta z najwyższą ceną: 7530,20
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych dla CAPOW w Kłodzku przy ul. dr J. Korczaka 1.
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Zakup wody i artykułów spożywczych"
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.