Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-22
Papowo Biskupie: Przebudowa drogi gminnej Falęcin - Papowo Biskupie
od km 0+000 do km 0+691.
Numer ogłoszenia: 178190 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Papowo Biskupie , Papowo Biskupie 128, 86-221 Papowo Biskupie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6768101, faks 56 6768101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.papowo.biskupie.win.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Falęcin - Papowo Biskupie od km 0+000 do km 0+691..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Falęcin na odcinku od km 0+000 do km 0+691 Obiekt zlokalizowany jest na działce o numerze ewidencyjnym 34/3 w m.Falęcin. Zakres robót obejmuje. 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych -0,691 km 2.Ropboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, grunt kategorii III- 36,2 m3. 3.Koryta wykonywane na poszerzeniach ,grunt kat.II-IV -90,5 m2. 4.Podbudowy z kruszyw,tłuczeń ,warstwa górna o grub. po zagęszcz. 8,0 cm- 23,06 m2. 5. Podbudowy z kruszyw,tłuczeń ,warstwa dolna o grub. po zagęszcz. 8,0 cm- 23,06 m2 6.rozebranie chodników z plyt betonowych 50 x50 x 7 -27,30 m2. 7.Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki-1,9111m3. 8.Mechaniczne oczyszczenie bitumicznej nawierzchni drogowej- 3 682,5 m2 9.Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitum. ,warstwa wiażąca o grubości 4,0 cm po zagęszcz.-3 753,5 m2. 10. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitum. ,warstwa ścieralna o grubości 4,0 cm po zagęszcz.-3 753,5 m2. 11.Wykonanie podsypki piaskowej z recznym zagęszcz.grubość pozagęszcz.3,0 cm-291,0 m2 12.Nawierzchnia z kostki brukowej,betonowej ogrub.6,0 cm,kostka szara na pods.cement.piask.-291,0 m2 13.Obramowania jezdni lub chodników z kamienia narzutowego 16-20 cm na podsypce piaskowej-234,0 m2. 14.Znaki drogowe,==-2 szt. 15.Porecze ochronne ,sztywne z podchwytem i przeciągiem z rur 60 mm,rozstaw słupków-1,5 m -40,0 mb. 16.Wykopy pod przepusty rurowe- grunt kat.III-3,0 m3 17.Przepusty rurowe pod zjazdami d=40 cm-6 mb. 18.reczny zasyp wykopów-2,0m3. 19.Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza -3 egz. 20.Dokumentacja powykonawcza-1 kmpl..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem robót uzupełniających mogą być roboty występujące na zadaniu podstawowym o wartości nie większej niż 80.000,00 zl.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium-10000.00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Brak
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony ,jeżeli Wykonawca wykaże ,że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane, których przedmiotem zamówienia było wykonanie nawierzchni drogi z wykonaniem poboczy , remonty (przebudowy, modernizacje) dróg lub budowy nowych dróg o długości co najmniej 400 mb i wartości każdej roboty minimum 100.000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Brak
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże ,że dysponuje osobą wyznaczoną przez niego do kierowania robotami, posiadającą uprawnienia budowlane branży drogowej, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności na kwotę minimum 30000.00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
)potwierdzenia (referencje) inwestorów robót wymienionych w wykazie o należytym wykonaniu robót. 2)informacja o osobie (osobach) wyznaczonej do kierowania robotami z podaniem ;imienia, nazwiska ,adresu zamieszkania ,stanowiska zajmowanego u Wykonawcy-podstawą dysponowania osobą (osobami) i numeru telefonu, 3)kopia uprawnień budowlanych osoby (osób) wyznaczonej do kierowania robotami, 4)aktualna kopia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 5)kopia opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , a w przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 6) dokument potwierdzający wpłatę wadium 7)zobowiązanie innych podmiotów na oddanie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (gdy wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmianie mogą ulec: 1/ Termin zakończenia realizacji robót wynikający z: -przestojów i opóźnień leżących po stronie zamawiającego, -nagłych zdarzeń losowych mających wpływ na realizacje robót, -złych warunków atmosferycznych ,występujących przez okres uniemożliwiający terminową realizację, -wystąpienia okoliczności, których strony ,mimo dołożenia należytej staranności nie były w stanie przewidzieć. 2/Wartość umowy w przypadku: -zmiany obowiązującej stawki podatku VAT -zmniejszenia przez zamawiającego zakresu robót z powodu: a) nie przyznania dofinansowania ze środków UE. 3/Forma wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w stosunku do wybranego przez Wykonawcę w ofercie 3/Inne postanowienia umowy w przypadku: -konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, -konieczności wprowadzenia zmian w technologii wykonania robót, -koniecznością użycia innych materiałów, lecz z zachowaniem dotychczasowych parametrów jakościowych i wytrzymałościowych, -zmiany inspektora nadzoru inwestorskiego, -zmiany osoby odpowiedzialnej za realizację robót-kierownika budowy lub robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.papowobiskupie.win.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Papowo Biskupie pok.nr 4
86-221 Papowo Biskupie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Papowo Biskupie pok.nr 8 86-221 Papowo Biskupie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowanie projektu ze środków Regionalnego Progaramu Operacyjnego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PAPOWO BISKUPIE
więcej: przetargi PAPOWO BISKUPIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 135512 B Bargłów Dworny - Bargłów Kościelny - Nowiny Bargłowskie, Gmina Bargłów Kościelny
- "Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Panki."
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Goleszów
- Stworzenie lepszych warunków do uprawiania sportu w Ozorkowie
- Uzupełnienie sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ełk
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 250821W i nr 250822W w miejscowości Krysiaki oraz rozbudowa ulicy Sosnowej w Myszyńcu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.