eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszówka › Docieplenie wraz z utwardzeniem terenu oraz wykonanie prac wewnętrznych w świetlicy Zawadka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Olszówka: Docieplenie wraz z utwardzeniem terenu oraz wykonanie prac wewnętrznych w świetlicy Zawadka
Numer ogłoszenia: 17810 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszówka , Olszówka 15, 62-641 Olszówka, woj. wielkopolskie, tel. 063 2739010, faks 063 2739030.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszowka.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie wraz z utwardzeniem terenu oraz wykonanie prac wewnętrznych w świetlicy Zawadka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Docieplenie ścian zewnętrznych m2 289,9 płytami styropianowymi grubości 10 cm i wykonanie wyprawy elewacyjnej; wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych; montaż zbiornika o pojemności 9 m3 na ścieki ;wykonanie nawierzchni z kostki brukowej m2 370,7 i żwirowej m2 256,4;ogrodzenie z siatki na cokole mb. 167 wraz z bramą i furtką; wewnętrzne roboty ogólnobudowlane.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1- 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: a. Posiadają uprawniania do wykonywania określonej w przedmioci zamówienia działalności lub czynności. b. Posiadają niezbędną wiedzę doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to jest: - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 22.01.2010 r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną o charakterze, wielkości i złożoności podobnej do charakteru zamówienia ( budowa, przebudowa lub remont budynku użyteczności publicznej) o wartości nie mniejszej jak 250.000,0 zł). c. Dysponują osobą (osobami) posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (w tym kierownik budowy, oraz w specjalnościach sanitarnej, elektrycznej). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię uprawnień oraz kserokopię zaświadczenia, wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Dokumenty te powinny zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem. d. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub terminu składania ofert tj. posiadają środki finansowe lub uzyskają kredyt do wysokości 50% oferowanej ceny brutto za wykonanie robót. e. Udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na nawierzchnię z kostki brukowej i ogrodzenie licząc od daty odbioru końcowego całego zadania. f. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków Wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty: 1.Formularz ofertowy z załącznikami. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt.1- 4 wzór stanowi załącznik nr 1 do oferty. 3.Potwierdzona kserokopia dokumentu potwierdzającego prowadzenie działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku , gdy Wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna - umowę spółki jako załącznik nr 2 do oferty. 4.Wykaz robót budowlanych o charakterze, wielkości i złożoności podobnej do charakteru zamówienia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. do dnia 22.01.2010 r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi załącznik nr 3 do oferty. Należy również do każdej roboty dołączyć referencje. 5. Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do wykonania zamówienia i ich uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego sporządzony na załączniku nr 4 do oferty. Należy również dołączyć potwierdzenie posiadania uprawnień oraz zaświadczenie wydane prze Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa potwierdzającej wpis danej osoby na listę członków właściwej izby ( Dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub terminu składania ofert - to jest posiadają środki finansowe lub uzyskają kredyt do wysokości 50% ceny oferowanego kosztu budowy. Jako załącznik nr 5 do oferty. 7. Zaakceptowanie projektu umowy (poprzez zaparafowanie każdej strony) na wykonanie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 8 do oferty. 8. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o Przedmiary Robót do SIWZ, oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót jako element pomocniczy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do składania oferty. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: a. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły ( spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. b. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. c. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olszowka.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.