eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wykonanie placu zabaw na terenie Szko³y Podstawowej Nr 13 w Gliwicach, przy ulicy Elsnera 25, w ramach programu Radosna Szko³a

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-06-30

Gliwice: Wykonanie placu zabaw na terenie Szko³y Podstawowej Nr 13 w Gliwicach, przy ulicy Elsnera 25, w ramach programu Radosna Szko³a
Numer og³oszenia: 178072 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa Nr 13 , ul. Elsnera 25, 44-105 Gliwice, woj. ¶l±skie, tel. 32 270 03 50, faks 32 270 03 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: jednostka bud¿etowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie placu zabaw na terenie Szko³y Podstawowej Nr 13 w Gliwicach, przy ulicy Elsnera 25, w ramach programu Radosna Szko³a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw dla dzieci, zgodnie z Rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. (Dz.U. nr 110 poz. 915 z pó¼niejszymi zmianami) . Zamierzenie obejmuje realizacjê du¿ego placu zabaw wg cytowanego w zdaniu poprzednim rozporz±dzenia. W wyniku powy¿szych dzia³añ ma powstaæ plac zabaw na terenie szko³y w ramach programu rz±dowego Radosna szko³a. W ramach przedmiotu zamówienia nale¿y wykonaæ wszystkie prace i uzyskaæ wszelkie decyzje administracyjne - niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz przekazania obiektu do u¿ytkowania, zgodnie z ustaw± Prawo budowlane(je¶li s± wymagane). Wszelkie op³aty i koszty z tym zwi±zane ponosi Wykonawca. W wyniku wykonania zamówienia zamawiaj±cy ma uzyskaæ plac zabaw gotowy do u¿ytkowania ze spe³nieniem wszystkich wymaganych przepisów. Po zakoñczeniu robót wykonawca przeka¿e zamawiaj±cemu dokumentacjê powykonawcz± wraz z inwentaryzacj± geodezyjn± (naniesienie wyników pomiarów do zasobów o¶rodka kartografii oraz przekazanie 3 egz. mapy zasadniczej uwzglêdniaj±cej inwentaryzacjê. W terminie umownym Wykonawca winien podaæ tzw. numer KERG). 1.1 Podstawowe za³o¿enia techniczno-materia³owe elementów placu zabaw: 1. urz±dzenia rekreacyjne: - Powinny spe³niaæ wymagania norm serii PN-EN-1176 z 2009 roku, dotycz±cych placów zabaw i posiadaæ odpowiednie certyfikaty, - Urz±dzenia rekreacyjne nale¿y rozmie¶ciæ na placu w ten sposób, by zapewniæ zachowanie bezpiecznych stref pomiêdzy urz±dzeniami oraz umo¿liwiæ bezpieczne korzystanie z poszczególnych sprzêtów, - Wykonawca powinien do³±czyæ instrukcje u¿ytkowania urz±dzeñ. Instrukcje powinny spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: powinny byæ napisane czytelnie i w prostej formie, gdzie tylko to jest mo¿liwe, powinny zawieraæ ilustracje. - Drewno konstrukcyjne klejone, zabezpieczone ci¶nieniowo lub w inny odpowiedni sposób, malowane i/ lub elementy konstrukcyjne ze stali nierdzewnej lub w ostateczno¶ci cynkowane i malowane - Os³ony , daszki itp. - HDPE (laminat wysokoci¶nieniowy) - Elementy metalowe uchwytów, rurek , porêczy itp. wykonane ze stali nierdzewnej - Nakrêtki, ¶ruby - ocynkowane, ze stali nierdzewnej - Nakrêtki, ¶ruby zakryte za¶lepkami oraz zabezpieczone przed odkrêceniem siê (dotyczy tak¿e ogrodzenia, koszy i innych elementów zamontowanych na placu zabaw). - Elementy drewniane nie mog± stykaæ siê z ziemi± - elementy drewniane mocowane do fundamentów poprzez metalowe stopki (kotwy) . - Stopki ocynkowane lub ze stali nierdzewnej wystaj±ce min. 10 cm ponad teren, z oznaczeniem poziomu nawierzchni na stopkach - Fundamentowanie - fundamenty ¿elbetowe/betonowe wykonywane na miejscu lub prefabrykowane. Posadowienie fundamentów: poni¿ej poziomu przemarzania gruntu zgodnie z Polskimi Normami. - £añcuchy kalibrowane, cynkowane k±pielowo lub nierdzewne. - Otwory zgodnie z norm± PN-EN 1176-1:2009, - Kolorystyka - do uzgodnienia z Zamawiaj±cym 2. nawierzchnia sztuczna - pokrycie powierzchni szkolnego placu zabaw nawierzchni±, na której zostanie zainstalowany sprzêt rekreacyjny, amortyzuj±cej upadek dziecka z wysoko¶ci zgodnie z odpowiednimi normami, piankow± albo gumow±, nawierzchni± w kolorze pomarañczowym w odcieniu zbli¿onym do PANTONE: 152 C, RAL: 2011 - Tieforange, zgodn± z Polskimi Normami. Nawierzchnia musi amortyzowaæ upadek, zgodnie z Polskimi Normami, w zale¿no¶ci od zainstalowanych urz±dzeñ i okre¶lonej dla nich maksymalnej wysoko¶ci upadku i strefy bezpieczeñstwa, strefy ochrony przed upadkiem. - pokrycie ci±gów komunikacyjnych placu zabaw nawierzchni± syntetyczn± typu tartan lub inn± nawierzchni± syntetyczn± w kolorze niebieskim w odcieniu zbli¿onym do PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, zgodn± z Polskimi Normami, - w przypadku szko³y znajduj±cej siê w obiektach wpisanych do rejestru zabytków lub obiektach usytuowanych na obszarach objêtych ochron± konserwatorsk± dopuszcza siê pokrycie powierzchni szkolnego placu zabaw, o której mowa powy¿ej , nawierzchni± w kolorze zielonym, zgodn± z Polskimi Normami, - Zamawiaj±cy wymaga wykonania nawierzchni z p³yt prefabrykowanych z nak³adk± EPDM 3. nawierzchnia z zieleni± - w miejscach tego wymagaj±cych wykonanie pokrycia pozosta³ej powierzchni placu zabaw trawnikiem z rolki - w miejscach wymaganych nasadzeñ nale¿y zastosowaæ drzewa w wieku minimum 5 lat i/lub krzewy w wieku minimum 3 lata 4. ogrodzenie - ogrodzenie nale¿y wykonaæ wed³ug dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zaleceniami producenta ogrodzenia. Ogrodzenie winno byæ wyposa¿one w furtkê/furtki zabezpieczone konstrukcyjnie lub dodatkowo przed zakleszczeniem wed³ug odpowiedniej normy 5. Pozosta³e wyposa¿enie - pozosta³e wyposa¿enie jak: ³awki. kosze, regulamin i inne - wymagania techniczno-materia³owe zgodnie z dokumentacj± projektow±, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poni¿szym opracowaniach: 1. przedmiar robót (ZA£¡CZNIK NR 6). 2. projekt budowlano-wykonawczy (ZA£¡CZNIK NR 7). 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ZA£¡CZNIK NR 8). 1.2 Bilans terenu placu zabaw(wed³ug punktu 10 opisu technicznego dokumentacji projektowej): - Powierzchnia obszaru opracowania ok. 553 m2 - Powierzchnia terenu z wbudowan± nawierzchni± elastyczn± ok. 231 m2 zgodn± z norm± EN 1177 w kolorze zielonym (plac zabaw) - Powierzchnia terenu z wbudowan± nawierzchni± elastyczn± ok. 48 m2 zgodn± z norm± EN 1177 w kolorze zielonym (doj¶cie) - Powierzchnia nawierzchni trawiastej ok. 220 m2 1.3 Warunki gwarancji Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na wykonane roboty i urz±dzenia rekreacyjne wed³ug wzoru za³±czonego do niniejszej specyfikacji. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres nie krótszy ni¿ 36 miesiêcy, licz±c od dnia koñcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rêkojmi na okres 3 lat licz±c od dnia koñcowego odbioru. 1.4 Warunki odbioru koñcowego Odbiór koñcowy przedmiotu zamówienia/umowy nast±pi, zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz ustaw± prawo zamówieñ publicznych, po przeprowadzeniu kontroli placu zabaw, która bêdzie prowadzona przez osobê upowa¿nion± przez ministra w³a¶ciwego do spraw o¶wiaty i wychowania pod k±tem zgodno¶ci utworzenia lub modernizacji szkolnych placów zabaw z wymogami okre¶lonymi w za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadz±cych w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkó³ podstawowych i ogólnokszta³c±cych szkó³ muzycznych I stopnia oraz warunkami bezpieczeñstwa jakim powinny odpowiadaæ szkolne place zabaw, okre¶lonymi w szczególno¶ci w przepisach o ogólnym bezpieczeñstwie produktów, przepisach w sprawie bezpieczeñstwa i higieny w publicznych i niepublicznych szko³ach i placówkach oraz przepisach w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ przeprowadzeni maksymalnie dwóch kontroli. Od pozytywnego wyniku kontroli zle¿y odbiór koñcowy robót. Negatywny wynik kontroli placu zabaw pozbawia Zamawiaj±cego mo¿liwo¶ci uzyskania dotacji bud¿etowej. Wykonawca zobowi±zany jest do uczestniczenia w kontroli placu zabaw prowadzonej przez osobê upowa¿nion± przez ministra w³a¶ciwego do spraw o¶wiaty i wychowania 1.5 Terminy Przedmiot zamówienia/umowy nale¿y wykonaæ w terminie umownym okre¶lonym w dalszej czê¶ci niniejszej specyfikacji. Przeprowadzenie kontroli placu zabaw przez osobê upowa¿nion± przez ministra w³a¶ciwego do spraw o¶wiaty i wychowania mo¿e nast±piæ w terminie umownym lub po tym terminie. Rozliczenie dotacji zgodnie z umow± nr 78/2011/PL z dnia 17.05.2011r. spisan± pomiêdzy Wojewod± ¦l±skim a Miastem Gliwice rozumiane jako odbiór przedmiotu zamówienia/umowy potwierdzony protokó³em odbioru koñcowego, jak równie¿ wykorzystanie dotacji oraz ¶rodków w³asnych(zaplata za fakturê nie mo¿e byæ pó¼niejsze ni¿ 30.11.2011r.. 1.6 Oferty z rozwi±zaniami równowa¿nymi Przedstawione w dokumentach wskazania na urz±dzenia techniczne i materia³y z podaniem producenta nale¿y traktowaæ jako przyk³adowe ze wzglêdu na zasady ustawy Prawo zamówieñ publicznych, a zw³aszcza art. 29 do 31. Podane dok³adne okre¶lenia np. nazwy dostawców, producentów, materia³ów, urz±dzeñ, ich elementów, nie oznaczaj±, ¿e obowi±zkowo nale¿y je zaoferowaæ. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert zawieraj±cych rozwi±zania równowa¿ne. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego materia³y, urz±dzenia, ich elementy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego, poprzez np. do³±czenie katalogów, folderów, opisów technicznych oferowanego ww. elementu oraz uzyskaæ wszelkie ewentualne uzgodnienia W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca w przypadku zaproponowania rozwi±zañ równowa¿nych winien do³±czyæ do oferty w formie papierowej i elektronicznej na no¶niku np. CD nastêpuj±ce dokumenty: - koncepcjê zagospodarowania palcu zabaw równowa¿nymi urz±dzeniami rekreacyjnymi, z zaznaczeniem wielko¶ci stref niebezpiecznych - karty techniczne z danymi katalogowym proponowanych urz±dzeñ rekreacyjnych - kartê techniczn± z danymi katalogowymi nawierzchni sztucznej potwierdzaj±c± parametry nawierzchni - Atest Higieniczny Pañstwowego Zak³adu Higieny dla nawierzchni wraz z za³±cznikami - atesty, certyfikaty urz±dzeñ rekreacyjnych - atest, certyfikat dla nawierzchni Przed³o¿one przez Wykonawcê dokumenty dotycz±ce urz±dzeñ rekreacyjnych winny zawieraæ nastêpuj±ce dane katalogowe: . przestrzeñ minimaln±, . wymagania dotycz±ce nawierzchni (³±cznie z wysoko¶ci± swobodnego upadku i rozmiarem nawierzchni, . ca³kowite wymiary najwiêkszej(-ych) czê¶ci, . masê najciê¿szej czê¶ci/sekcji, w kilogramach, . wytyczne dotycz±ce planowanego przedzia³u wiekowego u¿ytkowników urz±dzenia, . czy urz±dzenie jest przeznaczone tylko do u¿ytku w pomieszczeniach lub w warunkach nadzoru, . dostêpno¶æ czê¶ci zapasowych, . certyfikat, ¶wiadectwo zgodno¶ci z Norm± PN-EN 1176 z 2009 roku . Przed³o¿one przez Wykonawcê dokumenty dotycz±ce nawierzchni sztucznej winny zawieraæ nastêpuj±ce informacje dotycz±ce: - spe³nienia warunku aby: nawierzchnia by³a wodoprzepuszczalna, sk³ada³a siê z jednolitej mieszaniny granulatu gumowego SBR oraz kleju poliuretanowego, by³a pokryta warstw± kolorowego granulatu EPDM. Wierzchnia cze¶æ p³yty powinna byæ g³adka, po obwodzie sfrezowana. £±czenie elementów nawierzchni (p³yty) nastêpuje dziêki wykorzystaniu ko³ków monta¿owych. - spe³nienia wymaganych parametrów nawierzchni: zgodnie z dokumentacja projektow±, np.: sk³ad procentowy granulatu gumowego i kleju poliuretanowego, twardo¶æ - wsp. Shore A, gêsto¶æ poprzeczna, wytrzyma³o¶æ na rozci±ganie, wyd³u¿enie przy zerwaniu, odporno¶æ na rozdzieranie, wytrzyma³o¶æ na pêkniêcia w niskiej temperaturze, ognioodporno¶æ, wspó³czynnik przepuszczania ciep³a, warto¶æ przewodzenia ciep³a, wspó³czynnik rozpuszczalno¶ci, trwa³o¶æ, oporno¶æ powierzchniowa, mrozoodporno¶æ, odporno¶æ na zmianê wymiarów, odporno¶æ na zmianê barwy, stabilno¶æ wymiarowa, wytrzyma³o¶æ chemiczna, stabilno¶æ termiczna d³ugotrwa³a, stabilno¶æ termiczna krótkotrwa³a i inne 1.7 Inne wymagania: - przy przygotowaniu oferty i realizacji robót nale¿y uwzglêdniæ specyfikê pracy w czynnych obiektach o¶wiatowych, - rozliczenie dotacji udzielanej na dofinansowanie wydatków zwi±zanych z wykonawstwem placu zabaw zostanie dokonane w terminie wynikaj±cym z odrêbnych dokumentów, a zwi±zanych z programem Radosna szko³a Uwaga: Wersja elektroniczna Dokumentacji projektowej (za³±cznik nr 7), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (za³±cznik nr 8) udostêpniana jest Wykonawcom w siedzibie Zamawiaj±cego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkow± odp³atno¶ci±, Zamawiaj±cy sporz±dzi kserokopiê dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Wersja elektroniczna dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót jest dostêpna bezp³atnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip w dziale Og³oszenia i komunikaty/Zamówienia publiczne jednostek miejskich, s³u¿b, inspekcji i stra¿y.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, których wiedza i do¶wiadczenie pozwoli na prawid³owe wykonanie zamówienia, to znaczy, ¿e Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich piêciu lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie wykona³ zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ realizacjê: - jednej roboty budowlanej, polegaj±cej na wykonaniu zagospodarowania terenu elementami ma³ej architektury, o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 100 000 z³otych, lub - jednej roboty budowlanej, polegaj±cej na wykonaniu placu zabaw, o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 100 000 z³otych, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± dostarczyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e ³±cznie spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, których potencja³ techniczny pozwoli na prawid³owe wykonanie zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy ,¿e Wykonawca musi dysponowaæ: - osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej i wpisan± do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa - je¿eli odrêbne przepisy nak³adaj± obowi±zek takiego wpisu W przypadku podmiotów dzia³aj±cych wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegaj± sumowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawid³owe wykonanie zamówienia, to znaczy ,¿e Wykonawca wyka¿e posiadanie wa¿nego na dzieñ otwarcia ofert, ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na warto¶æ nie mniejsz± ni¿ 300 000 z³ tj. posiadanie op³aconej polisy lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony j.w. W przypadku podmiotów dzia³aj±cych wspólnie potencja³ ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy. Warunki dokonania zmiany umowy okre¶la za³±czony do specyfikacji wzór umowy - ZA£¡CZNIK NR 5.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szko³a Podstawowa Nr 13, ul. Elsnera 25, 44-100 Gliwice.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina 12:30, miejsce: Szko³a Podstawowa Nr 13, ul. Elsnera 25, 44-100 Gliwice.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.