eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa komputerów przenośnych, części do komputerów przenośnych oraz rutera dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-29

Kraków: Dostawa komputerów przenośnych, części do komputerów przenośnych oraz rutera dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Numer ogłoszenia: 178038 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów przenośnych, części do komputerów przenośnych oraz rutera dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych, części do komputerów przenośnych oraz rutera. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy- załacznik nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 32.41.31.00-2, 31.44.00.00-2, 48.62.00.00-0, 30.23.72.70-2, 30.23.74.10-6, 48.92.00.00-3, 30.23.72.30-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu dla każdego zadania częściowego zawierającą typ, model, producenta, parametry techniczne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego sprzętu objętego niniejszym zamówieniem z wymaganiami SIWZ .

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ, Kalkulacja ceny zadania częściowego- załącznik nr 3 do SIWZ, Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1.Zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: -przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. brak przygotowania miejsca dostawy,-inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą 2. Strony dopuszczają zmianę umowy w przypadku, gdy oferowane urządzenia, akcesoria nie są i nie będą dostępne na rynku lub zaprzestano ich produkcji. W takim przypadku Wykonawca może zaproponować nowocześniejsze zamienniki takich samych lub lepszych parametrach technicznych w niezmienionej cenie w stosunku do oferty. Wykonawca winien pisemnie poinformować Zamawiającego o konieczności zmiany oraz dostarczyć pisemne potwierdzenie producenta lub dystrybutora o wycofaniu towaru z rynku. 3.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie bud. W-9/ pokój nr 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 12:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie bud. W-9/ pokój nr 110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający oświadcza, że po podpisaniu umowy, w celu skorzystania z preferencyjnej stawki podatku VAT 0%, na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11-03-2004 o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. Nr 54 poz. 535) wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego o potwierdzenie, że zamawiany sprzęt jest przeznaczony dla placówki oświatowej ( dotyczy zadania częściowego nr 4 w zakresie dostawy rutera). W przypadku uzyskania zgody, o której mowa ceną, którą Zamawiający zapłaci na rzecz Wykonawcy za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy będzie cena netto powiększona 0% stawki podatku VAT(dotyczy zadania częściowego nr 4 w zakresie dostawy rutera).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputera przenośnego typu laptop z dodatkowym wyposażeniem dla Zakładu Technologii i Organizacji Budownictwa Politechniki Krakowskiej (L-31).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputera przenośnego typu laptop z dodatkowym wyposażeniem . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy-załacznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.92.00.00-3, 31.44.00.00-2, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych typu laptop w ilości 3 szt. dla Osiedla Studenckiego Politechniki Krakowskiej (KA-5).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych typu laptop w ilości 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy-załacznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 31.44.00.00-2, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych typu netbook w ilości 4 szt. dla Katedry Konstrukcji Metalowych (L-13) oraz komputerów przenośnych typu laptop w ilości 2 szt. dla Zakładu Konstrukcji Żelbetowych (L-15).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych typu netbook w ilości 4 szt. oraz typu laptop w ilości 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy-załacznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.62.00.00-0, 30.23.72.70-2, 30.23.74.10-6, 31.44.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa 2 szt. modułów pamięci wraz z ich instalacją w netbookach Asus Eee PC 1015 oraz rutera dla Instytutu Mechaniki Stosowanej( M-1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 szt. modułów pamięci do netbooków wraz z ich instalacją oraz rutera. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamówienia zawiera załacznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy-załacznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.31.00-2, 30.23.72.30-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa komputera przenośnego typu laptop dla Instytutu Chemii i Technologii Organicznej (C-2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputera przenośnego typu laptop. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy-załacznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 31.44.00.00-2, 48.92.00.00-3, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.