eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pecna › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową zbiorników małej retencji oraz zastawek piętrzących na terenie Nadleśnictwa Konstantynowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-29

Pecna: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową zbiorników małej retencji oraz zastawek piętrzących na terenie Nadleśnictwa Konstantynowo
Numer ogłoszenia: 177916 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146928 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Konstantynowo, Konstantynowo 1, 62-053 Pecna, woj. wielkopolskie, tel. 061 8137791, faks 061 8132238.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową zbiorników małej retencji oraz zastawek piętrzących na terenie Nadleśnictwa Konstantynowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru budowlanego nad budową 5 zbiorników małej retencji i/lub 18 zastawek piętrzących na terenie Nadleśnictwa Konstantynowo. Zakres robót, nad którymi Wykonawca ma pełnić nadzór inwestorski został podzielony na dwie części: Część nr 1 - nadzór inwestorski nad budową 5 zbiorników retencyjnych na terenie Nadleśnictwa Konstantynowo: - zbiornik retencyjny w Leśnictwie Woźniki - zbiornik retencyjny w Leśnictwie Czempiń (Jarogniewice) - zbiornik retencyjny w Leśnictwie Czempiń (Iłówiec) - zbiornik retencyjny w Leśnictwie Bieczyny - zbiornik retencyjny w Leśnictwie Będlewo Część nr 2 - nadzór inwestorski nad budową 11 zastawek piętrzących w Leśnictwie Woźniki oraz nad budową 7 zastawek piętrzących w Leśnictwie Więckowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem ilości poszczególnych elementów stanowi załącznik nr 7 do niniejszego SIWZ, przedmiary robót (załącznik nr 8 do SIWZ), natomiast mapy poglądowe z położeniem nadzorowanych obiektów stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający informuje, że projekty budowlane i wykonawcze zbiorników i zastawek, a także specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót znajdują się w siedzibie Nadleśnictwa i będą udostępnione do wglądu po uprzednim kontakcie telefonicznym z Zamawiającym. Zamawiający wymaga aby, po realizacji zawartej z Zamawiającym umowy, Wykonawca wystawił osobne faktury dla każdego z nadzorowanych obiektów będących przedmiotem zamówienia. Zadania nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji umowy a) Podstawowe obowiązki i uprawnienia inspektora oraz formalno-prawne podstawy do jego działalności określają art. 17 i 18 oraz art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (z późniejszymi zmianami) oraz kontrolowanie rozliczeń budowy. b) Inspektor reprezentuje interesy Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, przepisami (w tym prawa budowlanego), zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami warunków umowy. c) Inspektor wypełnia obowiązki i odpowiada za wszelkie decyzje, które podejmuje w ramach kompetencji określonych szczegółowo w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacjach technicznych. Do obowiązków inspektora nadzoru w szczególności należy: 1. Zapoznanie się z dokumentacją techniczno-prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem, 2. Sprawdzenie wytyczenia przez wykonawcę robót, sprawdzenie innych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, 3. Organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę, 4. Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP, 5. Zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez wykonawcę na placu budowy, 6. Akceptacja urządzeń zabezpieczających rejon robót, a także treści i miejsca ustawienia tablic informacyjnych budowy. 7. Prowadzenie systematycznej kontroli zgodności cech jakościowych elementów robót i materiałów z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowych - w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczanych przez wykonawcę, 8. Kontrola zgodności receptur i technologii z wymaganiami specyfikacji technicznych, 9. Akceptacja wszystkich materiałów stosowanych do wykonania zadań, pod kątem ich rodzaju, jakości, cech i źródeł pochodzenia, 10. Kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz, 11. Egzekwowanie od wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów, względnie przeprowadzenie badań niezależnych - w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań wykonawcy, 12. Kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót, 13. Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu - w terminie 3 dni od daty zgłoszenia o odbiorze, 14. Uczestniczenie w czynnościach odbioru częściowego (etapowego) i odbioru ostatecznego, 15. Sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów, 16. Sprawdzenie zakresu rzeczowego robót przez udział w obmiarach na gruncie, 17. Potwierdzenie w dzienniku budowy gotowości robót do odbioru (częściowych i ostatecznego), 18. Powiadomienie Zamawiającego o gotowości robót do odbiorów częściowych i odbioru ostatecznego, 19. Sprawdzenie ostatecznego rozliczenia robót (w tym ustalenie ew. potrąceń za wady trwałe w uzgodnieniu z zamawiającym), 20. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, 21. Rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem inwestora wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu, 22. Ilość pobytów na budowie minimum 2 razy w tygodniu. Częstsze pobyty na budowie w zależności od potrzeb lub życzenia inwestora lub kierownika budowy. Wszystkie pobyty na budowie muszą być udokumentowane wpisami do dziennika budowy, inspektor nadzoru zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania w istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do zgłaszania się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia przez wykonawcę robót, 23. Składanie i opiniowanie wniosków dotyczących robót, 24. Nadzór nad zabezpieczeniem przez wykonawcę terenu budowy w przypadku wypowiedzenia umowy, 25. Rozliczenie zakresu umowy w przypadku jej wypowiedzenia, 26. Do obowiązków inspektora nadzoru należy sprawdzenie pod względem ilościowym nakładów rzeczowych i zastosowanych cen wszystkich kosztorysów dodatkowych, zamiennych, uzupełniających sporządzonych w trakcie realizacji zamówienia przez wykonawcę robót, 27. Dokumentowanie wszelkich zmian, które zostały wprowadzone w trakcie realizacji w dokumentacji projektowej i przekazanie Zamawiającemu w dniu odbioru ostatecznego, 28. W przypadku dokonywania ustaleń ustnych związanych z realizacją robót inspektor nadzoru zobowiązany jest w terminie 2 dni do sporządzenia protokołu w formie pisemnej i uzyskania podpisów uczestników ustaleń, 29. Składanie bieżących informacji inwestorowi o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót, 30. Proponowanie rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej nie wymagających dodatkowych kosztów i zmiany terminowości wykonania zadania a podnoszących trwałość i funkcjonalność inwestycji. Wszelkie odstępstwa od zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wymagają zgody Zamawiającego przed ich wykonaniem. Wykonanie robót przekraczających zakres rzeczowy ustalony w dokumentacji projektowej wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wykonaniem. 31. W przypadku braków lub błędów w dokumentacji projektowej Inspektor nadzoru będzie również odpowiedzialny za prace wykraczające poza pierwotne założenia projektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Nadzór inwestorski nad budową 5 zbiorników retencyjnych na terenie Nadleśnictwa Konstantynowo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane CAMINO Mariusz Kluczyk, ul. Grzybowa 3/4, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8095,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8610,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8610,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8610,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Nadzór inwestorski nad budową 11 zastawek piętrzących w Leśnictwie Woźniki oraz nad budową 7 zastawek piętrzących w Leśnictwie Więckowice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane CAMINO Mariusz Kluczyk, ul. Grzybowa 3/4, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6645,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11070,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11070,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11070,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.