eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › świadczenie obsługi bankowej w siedzibie i w godzinach pracy Urzędu Skarbowego Warszawa-Bemowo przy ul. Białobrzeskiej 53a



Ogłoszenie z dnia 2007-03-20

POZYCJA 17788

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: świadczenie obsługi bankowej w siedzibie i w godzinach pracy Urzędu Skarbowego Warszawa-Bemowo przy ul. Białobrzeskiej 53a Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Skarbowy-Warszawa Bemowo, do kontaktów: Teresa Andrysiak, ul. Białobrzeska 53a, 02-325 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5708836, fax 022 6689379, e-mail: teresa.andrysiak@mz.mofnet.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.izba-skarbowa.waw.pl/uswbemowo Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie obsługi bankowej w siedzibie i w godzinach pracy Urzędu Skarbowego Warszawa-Bemowo przy ul. Białobrzeskiej 53a 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Urząd Skarbowy Warszawa-Bemowo, ul. Białobrzeska 53a, 02-325 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie obsługi bankowej w siedzibie i w godzinach pracy Urzędu Skarbowego Warszawa-Bemowo przy ul. Białobrzeskiej 53a w zakresie: 1. przyjmowania należności z tytułu zobowiązań podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych na rzecz zamawiającego, których regulowanie w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy, 2. realizacji wypłat gotówkowych dotyczących zwrotu nadpłaty podatków, podatnikom objętych właściwością tut. Urzędu Skarbowego, których wypłatę w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy, 3. przyjmowania innych należności, 4. prowadzenia rachunków pomocniczych jednostki budżetowej oraz świadczenia obsługi bankowości elektronicznej w zakresie: - rachunków sum depozytowych, - rachunków dochodów własnych zamawiającego, - rachunków zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony i podpisany formularz "Oferta" (Załącznik nr 2 do SIWZ), b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik nr 3 do SIWZ), c) parafowane przez wykonawcę wszystkie strony wzoru umowy - (Załącznik nr 4 do SIWZ), d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie czynności bankowych, i) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN (dwieście tysięcy złotych). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt d, e, g, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt f, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę. Dokumenty powyższe powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski. 4. Wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów indywidualnie obowiązany jest załączyć dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt b, d, e, f, g, h, i. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. przyjmowania należności z tytułu zobowiązań podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych na rzecz zamawiającego, których regulowanie w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy, 2. realizacji wypłat gotówkowych dotyczących zwrotu nadpłaty podatków, podatnikom objętych właściwością tut. Urzędu Skarbowego, których wypłatę w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy, 3. przyjmowania innych należności, 4. prowadzenia rachunków pomocniczych jednostki budżetowej oraz świadczenia obsługi bankowości elektronicznej w zakresie: - rachunków sum depozytowych, - rachunków dochodów własnych zamawiającego, - rachunków zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, 3. posiadają zezwolenie na wykonywanie czynności wskazanych w przepisach art. 5 i art. 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 1997r. Nr 140 poz. 939 z późn. zm.), 4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN (dwieście tysięcy złotych), 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu (na zasadzie "spełnia - nie spełnia"), czy wykonawcy złożyli wymienione poniżej dokumenty i oświadczenia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie czynności bankowych, 7. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN (dwieście tysięcy złotych).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena - 20%, 2. oprocentowanie rachunków pomocniczych - 80%. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.waw.pl/USWBemowo. Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikacje można odebrać (bezpłatnie) osobiście w siedzibie zamawiającego, pokój 136, w godzinach: poniedziałek, czwartek 9.00-17.00, wtorek, środa, piątek 8.00-16.00, lub pocztą na wniosek przesłany na numer faxu 022-668-93-79. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.04.2007, godzina 10:30, Urząd Skarbowy Warszawa, ul. Białobrzeska 53a, pokój 136.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.