Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-06
Cielądz: Kredyt długoterminowy na sfinansowanie deficytu budżetu gminy do kwoty
900 000,00 zł na realizację zadań inwestycyjnych - budowa drog MałaWieś, Ossowice, Niemgłowy przewidzianych w budżecie gminy na rok 2010.
Numer ogłoszenia: 177851 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Cielądzu , 96-214 Cielądz, woj. łódzkie, tel. 046 8152429, faks 046 8152352.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kredyt długoterminowy na sfinansowanie deficytu budżetu gminy do kwoty 900 000,00 zł na realizację zadań inwestycyjnych - budowa drog MałaWieś, Ossowice, Niemgłowy przewidzianych w budżecie gminy na rok 2010..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Kredyt długoterminowy na sfinansowanie deficytu budżetu gminy do kwoty 900 000,00 zł na realizację zadań inwestycyjnych - budowa dróg Mała Wieś, Ossowice, Niemgłowy przewidzianych w budżecie gminy na rok 2010 prowizje - za rozpatrzenie wniosku - z udzielenie kredytu - od niewykorzystanej kwoty kredytu -gotowość - od przedterminowej spłaty kredytu - 0 - inne koszty a) rodzaj transakcji - kredyt na sfinansowanie deficytu w budżecie gminy na rok 2010 b) kwota i waluta kredytu : do kwoty 900 000,00 PLN c) okres kredytowania: do terminu spłaty ostatniej raty kapitałowej tj. do 30 grudnia 2016r d) okres karencji w spłacie kredytu : do terminu spłaty pierwszej raty kapitałowej zgodnie z pkt.4 lit.e e) terminy spłat rat kapitałowych: okres spłat kwartalny od 31.03.2011r do 30.12.2016r w równych ratach po 37.500,00 zł f) terminy spłaty odsetek: kwartalnie - ostatni dzień roboczy każdego kwartału kalendarzowego. Ustala się termin spłat rat kapitału i odsetek odpowiednio na ostatni dzień każdego kwartału kalendarzowego w harmonogramie spłat kredytu. Zamawiający ureguluje wymagana ratę w ostatni dzień roboczy przed terminem wymagalnościraty kredytu i odsetek. g)okres karencji w spłacie odsetek : brak h) sposób ustalenia stopy procentowej : stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego jest ustalona w oparciu o średnią stawkę WIBOR 3M z ostatniego miesiąca danego kwartału poprzedzającego okres odsetkowy powiększona o marżę banku w miesiącu czerwc wynosi. 3,86 + stała marża banku Marża banku przedstawiona w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej i) sposób zabezpieczenia kredytu: tytułem zabezpieczenia spłat kredytu wystawia się weksel in. blanco wraz z deklaracją wekslową j) pożądany termin zawarcia umowy : 20.08.2010r k) bank nie pobiera innych prowizji i opłat z tytułu udzielenia, obsługi i spłaty kredytu w tym spłaty przedterminowej kredytu. l) marża i prowizja banku naliczone będą proporcjonalnie do części kwoty pobranego kredytu na wniosek zamawiającego. 2. Dla celów obliczania oprocentowania przyjmuje się rok licząc 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. 3. Forma przekazania kredytu: bezgotówkowa poprzez przekazanie kwoty kredytu na rachunek gminy 469291 0001 0064 5126 2000 0130 BS Biała Rawska.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnia nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnia nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnia nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnia nie spelnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
symulacja
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cieladz.bipst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Cielądzu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Cielądzu pok. Nr 9 96-214 Cielądz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CIELĄDZ
więcej: przetargi CIELĄDZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.500.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Sulęcińskiego oraz podległych jednostek w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2028 r.
- Udzielenie i obsługa kredytu z przezn.na sfin.planowanego deficytu budżetu gminy na r.2024 w wys. 4300000zł oraz na spłatę zaciągniętego zob. z tyt.kred.w wys.200000zł na łączną kwotę do 4 500 000 zł
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.