eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błaszki › Budowa przyłącza studni głębinowej do Stacji Uzdatniania Wody w Gruszczycach gm. Błaszki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Błaszki: Budowa przyłącza studni głębinowej do Stacji Uzdatniania Wody w Gruszczycach gm. Błaszki.
Numer ogłoszenia: 177767 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Błaszki , pl. Niepodległości 13, 98-235 Błaszki, woj. łódzkie, tel. 043 8292491, faks 043 8290932.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blaszki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyłącza studni głębinowej do Stacji Uzdatniania Wody w Gruszczycach gm. Błaszki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza studni głębinowej do SUW w Gruszczycach w ramach którego należy wyposażyć otwór studzienny w aparat pompowy ze sterowaniem i zasilaniem energetycznym oraz rurki pizometryczne. Rurociąg w studni należy wykonać z rur stalowych kołnierzowych, a łączący ujęcie wody ze stacją uzdatniania z rur PE-HD(PN-10). Szczegółowy zakres robót i potrzebnych materiałów znajduje się w przedmiarze robót, a sposób wykonania opisany jest w projekcie budowlano - wykonawczym i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które są załącznikami do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy spełniający warunki : 3.1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z warunkami ustawowymi - wypis do rejestru działalności gospodarczej, 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , posiadają uprawnienia, 3.3. udokumentują że dysponują własnymi środkami finansowymi bądź posiadają potwierdzoną przez bank zdolność kredytową, 3.4. udokumentują dobre i terminowe wykonanie zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia, 3.5. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.6. udzielą co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace i wbudowane materiał oraz urządzenia. 3.7. jest ubezpieczony od prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie OC. Ocena spełnienia warunków zastanie dokonana na podstawie analizy zawartych w ofercie dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności: 1.1.Podstawa prawna działania firmy - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - - wymaga się aby dokument był wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej. 1.2.Informacja o skazaniu lub nie skazaniu z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy Prawo Zamówień Publiczny - wymaga się aby informacja była z wymogami ustawy PZP i była wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 1.3.Informacja o zakazaniu ubiegania się o zamówienie publiczne z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wymaga się aby informacja była zgodna z wymogami ustawy PZP i była wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu - wymaga się aby Wykonawca nie zalegał z zapłatą podatku i zaświadczenie było wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 1.5. Aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu - wymaga się aby Wykonawca nie zalegał z zapłatą podatku i zaświadczenie było wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu w okresie trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2.2. Wykaz osób i podmiotów, które będą nadzorować wykonanie zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (kopie dokumentów) niezbędnych do wykonania zamówienia, 2.3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat podobnych prac, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonano należycie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienie: 3.1. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - informacja winna być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące od daty składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3.2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wymaga się aby Wykonawca posiadał aktualną polisę OC, a ubezpieczenie powinno być na kwotę większą od proponowanej ceny w ofercie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub mieszka poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1- 1.1; 1.2; 1.3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeni lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 - 1.1; 1.2; 1.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Po sprawdzeniu i analizie Zamawiający dokona oceny czy przedłożone dokumenty odpowiadają wymaganiom ustalonym w SIWZ i czy tym samym Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. W przypadku złożenia kserokopii dokumentów, Wykonawca winien opatrzyć je klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczyć podpisem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://peup.blaszki.pl/zamowienia.seam.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy i Miasta w Błaszkach pl. Niepodległości 13, pok. Nr 14 w dniach pracy Urzędu w godz. od 8.00 do 14.00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Błaszkach pl. Niepodległości 13 pok. Nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.