eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urszulin › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Urszulin oraz utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-10

Urszulin: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Urszulin oraz utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów
Numer ogłoszenia: 17769 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urszulin , ul. Kwiatowa 35, 22-234 Urszulin, woj. lubelskie, tel. 082 5713001, faks 082 5713001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurszulin.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Urszulin oraz utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Urszulin oraz utworzenie i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów. 1. Dane dotyczące Gminy Urszulin, istotne z punktu widzenia zamówienia: Obszar gminy Urszulin wynosi 17162 ha w skład Gminy Urszulin wchodzi 25 sołectw: Andrzejów, Babsk, Borysik, Dębowiec, Grabniak, Jamniki, Łomnica, Kozubata, Michałów, Nowe Załucze, Przymiarki, Sęków, Stare Załucze, Sumin, Urszulin, Wereszczyn, Wiązowiec, Wielkopole, Wincencin, Wola Wereszczyńska, Wólka Wytycka, Wytyczno, Zabrodzie, Zastawie, Zawadówka. 1.1.W Gminie Urszulin zameldowanych na pobyt stały jest 4265 osób (stan na dzień 04.02.2015r.). Szacuje się, że odbiorem odpadów komunalnych objętych zostanie około 1191 gospodarstw domowych. Liczba gospodarstw domowych na terenie nieruchomości zamieszkałych w poszczególnych miejscowościach: Andrzejów- 49 Andrzejów Osada- 19 Babsk- 37 Borysik- 13 Dębowiec- 42 Grabniak- 43 Jamniki- 16 Łomnica- 40 Kozubata- 15 Michałów- 62 Nowe Załucze- 22 Przymiarki- 17 Stare Załucze- 76 Sumin- 20 Sęków- 20 Urszulin- 250 Wereszczyn- 59 Wielkopole- 20 Wincencin- 20 Wola Wereszczyńska- 46 Wólka Wytycka- 39 Wytyczno- 158 Zabrodzie- 42 Zastawie- 23 Zawadówka- 43 1.2.Szacuje się, że odbiorem odpadów komunalnych na terenie nieruchomości zamieszkałych sezonowo i niezamieszkałych objętych zostanie około 804 nieruchomości, w tym 156 w Wytycznie, 526 w Grabniaku i 122 w Suminie (dane dotyczą złożonych deklaracji od 01.01.2014r. do 26.01.2015r.) Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych i niezamieszkałych mogą ulec zmianie, ze względu na informacje podane w deklaracji przez właścicieli nieruchomości lub w wyniku oddania do użytku, zamieszkania nowych budynków bądź wyludnienia. 2. Dokładne dane Odpady komunalne z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych będą oddawane w pojemnikach o poj. 110 l, 120 l, 140 l, 240 l, 1100, 7 m3 i workach z tworzywa sztucznego o poj. 35 l, 60 l, 120 l, 240 l, kosze uliczne o poj. od 50 l. Średnioroczna masa odpadów odebranych z terenu Gminy Urszulin w 2013 r.: 20 03 01- niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne- 318,5 Mg 15 01 01- opakowania z papier i tektura- 9,4 Mg 15 01 02- opakowania z tworzyw sztucznych- 7,1 Mg 15 01 06- zmieszane odpady opakowaniowe- 3,9 Mg 15 01 07- opakowania ze szkła- 37,5 Mg 16 01 03- zużyte opony-0,8 Mg 17 01 07- odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów- 5,8 Mg 20 01 35*-zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne-2,5 Mg 20 01 36-zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne- 2,2 Mg Ilość wytwarzanych odpadów komunalnych na terenie gminy Urszulin nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego oraz ilości odpadów wytworzonych przez właścicieli nieruchomości. Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. Zamawiający zaleca Wykonawcy przed określeniem ostatecznej ceny ofertowej, dokonania wizji lokalnej w terenie oraz do zdobycia wszelkich informacji które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Urszulin, w tym: a) zmieszanych odpadów komunalnych i pozostałości z segregacji odpadów b) papieru i tektury, c) szkła, d) tworzyw sztucznych, metali, odpadów wielomateriałowych, e) odpadów zielonych, f) odpadów wielkogabarytowych, g) odpadów rozbiórkowych i budowlanych, 2) Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia i prowadzenia punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, zwanym dalej PSZOK na terenie gminy Urszulin. PSZOK prowadzi zbiórkę dostarczonych, we własnym zakresie przez właścicieli nieruchomości, odpadów komunalnych co najmniej takich jak: przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady zielone oraz odpady budowlane i rozbiórkowe. Wykonawca może rozszerzyć zakres selektywnie zbieranych frakcji odpadów w PSZOK. 3) Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości z terenu gminy Urszulin do PSZOK-u. 4) Lokalizacja oraz godziny świadczenia usług przez PSZOK określają zapisy uchwały-Załącznik Nr 7 do SIWZ. 5) Teren PSZOK powinien spełniać następujące wymagania: a. teren ogrodzony, oświetlony, utwardzony; b. wyposażony w zamykane pojemniki i kontenery lub wiaty (boksy) chroniące zebrane odpady przed wpływem czynników atmosferycznych i dostępem zwierząt. 6) Wykonawca jest zobowiązany w związku z realizacją zadania do: a. zapewnienie ciągłej obsługi punktu; b. umieszczeniu w miejscu ogólnie dostępnym tablicy informacyjnej zawierającej informację o punkcie PSZOK (wykaz rodzajów przyjmowanych opadów komunalnych, dni i godziny otwarcia PSZOK). 7) Wykonawca prowadzący punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych zobowiązany jest do: a. Przekazywania bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady przyjętych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; b. Przekazywania przyjętych od właścicieli nieruchomości odpadów zielonych bezpośrednio do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych. 8) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania bezpośrednio z terenu nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych następujących frakcji odpadów komunalnych z częstotliwością: a) raz w miesiącu- odbieranie zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych ulegających biodegradacji, selektywnie zebranych odpadów: szkła, tworzyw sztucznych, metali, papieru i tektury; b) raz w tygodniu- odbieranie zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych ulegających biodegradacji, selektywnie zebranych odpadów: szkła, tworzyw sztucznych, metali, papieru i tektury z nieruchomości na których prowadzona jest gastronomiczna działalność gospodarcza; c) raz w tygodniu w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia od właścicieli nieruchomości położonych w miejscowościach Grabniak, Sumin i Wytyczno (Kochanowskie)- odbieranie zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych ulegających biodegradacji, selektywnie zebranych odpadów: szkła, tworzyw sztucznych, metali, papieru i tektury; d) raz w roku- odbieranie selektywnie zebranych odpadów: mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, odpadów rozbiórkowych i budowlanych. 9) Dodatkowo odbieranie selektywnie zebranych odpadów: mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, odpadów rozbiórkowych i budowlanych odbywać się będzie na podstawie każdorazowego zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego. Usługę należy wykonać zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Urszulin i miejscowymi przepisami prawa. 10) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym z Wykonawcą i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia zmienionych harmonogramów do każdej nieruchomości objętej odbiorem odpadów komunalnych. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany częstotliwości odbioru, rodzaju i ilości frakcji odbieranych odpadów w przypadku zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Urszulin oraz przepisów prawa miejscowego. 12) Wykonawca w dni zbiórki odpadów z danej miejscowości zobowiązany jest do odbierania odpadów z koszy ulicznych, usytuowanych przy przystankach autobusowych, parkingach, jak również do uporządkowania terenu w miejscach gromadzenia odpadów i posadowienia worków (w przypadku zanieczyszczenia terenu w trakcie zbierania i załadunku odpadów). 13) Załadunek i transport odpadów odbywać się będzie za pomocą odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu, które muszą być w dyspozycji Wykonawcy. Pojazdy winny spełniać wymagania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. 2013 poz. 122). 14) Wykonawca powinien dysponować pojazdami przystosowanymi do odbioru i transportu poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych stałych. 15) Wykonawca powinien zapewnić należyty stan techniczny, sanitarny i porządkowy pojazdów, wyposażenia i zaplecza technicznego, zgodnie z obowiązującymi rozwiązaniami prawnymi (ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r Dz.U. 2013, poz. 1399 z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi). 16) Wykonawca powinien dysponować pojazdami z systemem monitoringu np. GPS, umożliwiającym identyfikowanie samochodu w terenie oraz oprogramowaniem pozwalającym na odczyt monitoringu. 17) Ze względu na to, że odbiór i transport odpadów odbywał się będzie po sieci dróg zlokalizowanych na terenie gminy Urszulin, w skład których wchodzą drogi: krajowe, powiatowe i gminne, koniecznym będzie dostosowanie pojazdów do warunków terenowych. Znaczną ilość stanowią drogi wewnętrzne o szerokości ok. 3 m. W miejscowościach: Grabniak, Sumin i Wytyczno (Kochanowskie) występują również drogi prywatne, przez które nie będzie możliwy przejazd. Wykonawca powinien zapewnić odbiór i przetransportowanie odpadów pieszo z nieruchomości do miejsca załadunku odpadów. 18) Usługa obejmuje również zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudnodostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji. Kalkulując tabor samochodowy przeznaczony do wykonywania usług odbioru i zagospodarowania odpadów należy uwzględnić powyższe warunki. 19) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i zapoznać się ze specyficznymi warunkami panującymi w różnych porach roku (okresowa nieprzejezdność drogi). 20) Wykonawca jest zobowiązany do weryfikowania poprawności prowadzonej segregacji. W przypadku gdy właściciel nieruchomości, który zdeklarował gromadzenie odpadów w sposób selektywny, a gromadzi odpady w sposób nieselektywny lub prowadzi segregację niezgodnie z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Urszulin, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane. Wykonawca jest zobowiązany do kontroli nieruchomości cztery razy w roku. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentacje fotograficzną, umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty i godziny (zdjęcia należy wykonać w sposób, który umożliwi identyfikacje nieruchomości lub pojemnika, z cechami charakterystycznymi). Dodatkowo należy podać: adres zamieszkania lub numer działki. 21) Obowiązkiem Wykonawcy będzie również posprzątanie miejsca wokół pojemników i worków, gdy zajdzie taka potrzeba (w przypadku rozerwania worka lub przewrócenia pojemnika przez zwierzęta, rozrzucenia odpadów z różnych innych przyczyn), między innymi poprzez zabranie rozrzuconych odpadów. 22) Wykonawca obowiązany jest do przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK), którą jest Zakład Zagospodarowania Odpadów we Włodawie- zgodnie z Uchwałą Nr XLI/622/2014 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 3 lutego 2014r. zmieniająca uchwałę w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2017, a w przypadku jej awarii do instalacji wskazanych jako zastępcze. 23) Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Urszulin. 24) Wykonawca w protokole miesięcznym zestawi: - wykaz nieruchomości, z których odbierane są odpady komunalne; - wykaz nieruchomości, z których odebrano odpady komunalne, a nie zostały ujęte w gminnej bazie danych; - wykaz reklamacji i sposób ich wykonania; - ilość odebranych odpadów komunalnych zmieszanych w danym miesiącu oraz narastająco od początku świadczenia usługi; - ilości odebranych odpadów selektywnie zebranych z podziałem na poszczególne frakcje, w danym miesiącu; - karty przekazania odpadów do recyklingu lub poddania odzyskowi. 25) Wykonawca, zgodnie z art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.), zobowiązany jest do sporządzania półrocznych sprawozdań i przekazywania ich Wójtowi Gminy Urszulin w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy. Sprawozdanie powinno zawierać: 1. informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych, w tym odpadów ulegających biodegradacji, oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do których zostały przekazane odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości; 2. pozostałości z sortowania i pozostałości z mechaniczno- biologicznego przetwarzania, przeznaczonych do składowania powstałych z odebranych przez podmiot odpadów komunalnych; 3. odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła przygotowanych do ponownego użycia i poddanych recyklingowi; 4. odpadów budowlanych i rozbiórkowych będących odpadami komunalnymi, przygotowanych do ponownego użycia, poddanych recyklingowi i innym procesom odzysku. 26) Wykonawca prowadzący punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych, zgodnie z art. 9na ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.), zobowiązany jest do sporządzania rocznych sprawozdań i przekazania ich Wójtowi Gminy Urszulin w terminie do 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy. Sprawozdanie zawiera informacje o masie: 1. poszczególnych rodzajów zebranych odpadów komunalnych, w tym o odpadach ulegających biodegradacji, oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do których zostały przekazane zebrane odpady komunalne; 2. pozostałości z sortowania przeznaczonych do składowania powstałych z zebranych przez podmiot odpadów komunalnych; 3. odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła przygotowanych do ponownego użycia i do recyklingu, powstałych z zebranych przez podmiot odpadów komunalnych; 4. odpadów budowlanych i rozbiórkowych będących odpadami komunalnymi przygotowanych do ponownego użycia, poddanych recyklingowi i innym procesom odzysku powstałych z zebranych przez podmiot odpadów komunalnych. 27) W sprawozdaniu należy zastosować wzór do obliczenia poziomów recyklingu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych. 28) Wzór sprawozdania określa rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi. 29) Reklamacje od właścicieli nieruchomości będąca zasadniczo kierowane do Zamawiającego. Gmina przekaże Wykonawcy informację o reklamacji drogą-mailową lub telefoniczną. Wykonawca ustosunkuje do niej w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania e-maila lub telefonu. 30) W przypadku zgłoszenia reklamacji przez właściciela nieruchomości bezpośrednio Wykonawcy, potraktuje on tę reklamację jak zgłoszoną przez Zamawiającego. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o każdej zgłoszonej do niego reklamacji. 31) Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła oraz innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U z 2012r. poz. 645). 32) Wymagane poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku wskazanych w punkcie 1 frakcji odpadów wynoszą: -papier, metale, tworzywa sztuczne i szkło: 1. w roku 2015 - co najmniej 16% 2. w roku 2016 - co najmniej 18% -inne niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe, tj: 3. w roku 2015 - co najmniej 40% 4. w roku 2016 - co najmniej 42% 33) Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania, określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz.Uz 2012r. poz. 676). 34) Ustalenie, czy Wykonawca osiągną wymagane poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania nastąpi na podstawie sprawozdania, o którym mowa w punkcie 24. 35) W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami, Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 36) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z przepisami prawa w szczególności: - ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013r. poz. 1399 ze zm.) -ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz. 21 ze zm.) -ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) -rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz.U. 2013 poz. 122), -rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów (Dz. U. 2010 r., nr 249 poz. 1673), -rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów służących do sporządzania i przekazywania zbiorowych zestawień danych o odpadach (Dz. U. 2010r., nr 249 poz. 1674), -rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2001r., nr 112 poz. 1206), -rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z dnia 11 czerwca 2012 r., poz. 645), -rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz.U. z dnia 5 czerwca 2012 r., poz. 630), -rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z dnia 18 czerwca 2012 r., poz. 676), -Plan Gospodarki Odpadami Województwa Lubelskiego 2017, zgodnie z uchwałą Nr XLI/622/2014Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 3 lutego 2014r. zmieniająca uchwałę w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2017, -uchwała nr XXV/138/2012 RADY GMINY URSZULIN z dnia 19 grudnia 2012r.w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Urszulin, -uchwała nr XXV/143/2012 RADY GMINY URSZULIN z dnia 19 grudnia 2012r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo Zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: - wpis do rejestru działalności regulowanej w Gminie Urszulin - zezwolenie na transport odpadów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: -co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych -co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności faktury 30 dni - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugurszulin.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Urszulin ul. Kwiatowa 35 22-234 Urszulin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2015 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Urszulin ul. Kwiatowa 35 22-234 Urszulin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.