eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa, montaż, uruchomienie aparatury medycznej dla Oddziału NeurologiiZadanie 1 - Ambulatoryjny system rejestrujący - aparat do 24-godzinnego badania ciśnienia krwi Zadanie 2 - Elektroencefalografy - aparat do badań EEG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-31

Bydgoszcz: Dostawa, montaż, uruchomienie aparatury medycznej dla Oddziału Neurologii: Zadanie 1 - Ambulatoryjny system rejestrujący - aparat do 24-godzinnego badania ciśnienia krwi Zadanie 2 - Elektroencefalografy - aparat do badań EEG
Numer ogłoszenia: 177555 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital im. dr J. Biziela w Bydgoszczy, ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, fax 052 3655752.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż, uruchomienie aparatury medycznej dla Oddziału Neurologii: Zadanie 1 - Ambulatoryjny system rejestrujący - aparat do 24-godzinnego badania ciśnienia krwi Zadanie 2 - Elektroencefalografy - aparat do badań EEG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż, uruchomienie aparatury medycznej dla Oddziału Neurologii: Zadanie 1 - Ambulatoryjny system rejestrujący - aparat do 24-godzinnego badania ciśnienia krwi - 2 kpl. Zadanie 2 - Elektroencefalografy - aparat do badań EEG - 1 kpl. oraz przeszkolenie personelu użytkownika w zakresie obsługi urządzenia, przeszkolenie personelu technicznego użytkownika w zakresie konserwacji i podstawowych przeglądów technicznych urządzenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.12.10.00 - Ambulatoryjny system rejestrujący Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.10.00 - Ambulatoryjny system rejestrujący Oryginalny kod CPV: 33.12.11.00 - Elektroencefalografy Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.11.00 - Elektroencefalografy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu: -Wykonawca musi spełnić wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia -Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn, że: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego -Wykonawca zaakceptuje termin płatności minimum 30 dni 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz informacji zwartych w formularzu oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane( Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605); 2. Inne wymagane dokumenty a) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na oferowany przedmiot zamówienia - aktualnego dokumentu potwierdzającego dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.). b) Wykonawca zobowiązany jest do załączenia materiałów potwierdzających zaoferowane parametry przedmiotu zamówienia (prospekty lub broszury lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia lub katalogi lub część katalogów lub inne posiadane dokumenty). Wymienione dokumenty mogą być załączone w języku angielskim. 3. Wymagane oświadczenia: a. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: str. internet www.biziel.pl oraz w siedzibie przy ul. Ujejskiego 75 lok. 39 po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala lubza pobr. poczt. lub przy udziale f-my kurierskiej - cena SIWZ 20 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - w Kancelarii Szpitala, lok 46A - parter,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr sprawy: NZZ/35/D/08, Miejsce i termin otwarcia ofert Siedziba Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - Sala narad - niski parter -w dniu 08.08.2008 roku o godzinie 11:00, Godziny urzędowania: od poniedziałku - piątku w godzinach 7:30 - 15:00, Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami Krzysztof Słomiński tel. (052) 36-55-566 - w godzinach 8.00 - 14.00 Oddział Neurologii i Leczenia Padaczki, Izabela Smejlis tel. (052) 36-55-296, w godz. 8.00-15.00 - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, e-mail - przetargi@biziel.pl , NIP 953-22-92-539, REGON: 001281679-00019, Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej , Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ambulatoryjny system rejestrujący - aparat do 24-godzinnego badania ciśnienia krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ambulatoryjny system rejestrujący - aparat do 24-godzinnego badania ciśnienia krwi - 2 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Elektroencefalografy-aparat do badań EEG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroencefalografy-aparat do badań EEG - 1 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.11.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.