eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Udostępnienia systemu zbiorczej komunikacji SMS z mieszkańcami Gminy Goleniów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-06

Goleniów: Udostępnienia systemu zbiorczej komunikacji SMS z mieszkańcami Gminy Goleniów
Numer ogłoszenia: 177515 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Goleniów , Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698200, faks 091 4698298.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udostępnienia systemu zbiorczej komunikacji SMS z mieszkańcami Gminy Goleniów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Rozwiązania systemowe: . szybkie i bezpośrednie dotarcie z precyzyjną informacją wysłaną przez administratorów, (redaktorów wiadomości), na telefony komórkowe mieszkańców zarejestrowanych w systemie, . możliwość zdefiniowania dowolnej liczby administratorów systemu uprawnionych do tworzenia i wysyłania wiadomości, . możliwość zdefiniowania uprawnień poszczególnych administratorów, . brak instalacji dodatkowych programów na komputerach firmowych, co przekłada się na łatwe i szerokie pole działania z poziomu administratora, . możliwość wysyłania przez administratorów informacji do Użytkowników zarejestrowanych w systemie przy pomocy telefonu komórkowego (ilość zdefiniowanych w Umowie numerów telefonów ograniczona ze względów bezpieczeństwa do 3), 2. Funkcjonalności systemu: . możliwość wysyłania wiadomości przez administratorów z dowolnych komputerów na podstawie loginów haseł (mobilność systemu), . prosta obsługa panelu, do której potrzebny jest tylko komputer z dostępem do Internetu, . możliwość selektywnego wysyłania informacji do wcześniej zdefiniowanej grupy odbiorców (grupa zamknięta), . możliwość rozbudowy systemu o dołączanie kolejnych grup odbiorców, . monitorowanie ilości użytkowników zarejestrowanych w poszczególnych grupach, . możliwość rejestracji i wyrejestrowania odbiorców do systemu poprzez wysłanie SMS, . możliwość rejestracji i wyrejestrowania odbiorców do systemu w formie pisemnej zgodnie z wymaganiami stawianymi przez GIODO, . potwierdzenie rejestracji i wyrejestrowania w systemie odbiorcy poprzez automatyczne wysłanie informacji SMS do odbiorcy, . możliwość zdefiniowania godziny wysłania pojedynczej informacji do odbiorców, . możliwość wysyłania wiadomości w danym terminie (wiadomości przypominające oraz pobudzające do określonych aktywności), . możliwość zakładania limitów wysyłanych wiadomości na poszczególnych administratorów, . możliwość sprawdzenia stanu konta: weryfikacja ilości i treści przesłanych wiadomości, koszty z tym związane, ilość darmowych SMS pozostałych w pakiecie, wielkość abonamentu 3. Aspekty prawne: . zapewnienie zachowania przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych, . zgłoszenie zbioru przetwarzania danych osobowych do GIODO w zakresie użytkowników końcowych systemu po stronie dostawcy Usługi z uwzględnieniem wymaganego najwyższego poziomu zabezpieczeń zdefiniowanych przez ustawodawcę, . świadczenie usługi zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, . świadczenie usługi zgodnie z prawem telekomunikacyjnym i regulaminami świadczenia usług telekomunikacyjnych przez operatorów telefonii komórkowej w Polsce. 4. Implementacja systemu: . Usługodawca przeprowadzi akcję reklamowo - informacyjną wśród mieszkańców Gminy Goleniów (konferencja, plakaty-150 szt., ulotki- 2500 szt.). Opracowanie graficzne projektu ulotek i plakatów po stronie dostawcy Usługi. Termin wykonania usługi - kampania informacyjna w dniach 1.09.2010r. - 14.09.2010 roku. . Usługodawca zapewni szkolenia dla administratorów systemu, . Usługodawca utworzy następujące grupy tematyczne: a. zarządzanie kryzysowe ( grupa zamknięta), b. informacje kulturalne, c. informacje sportowe d. informacje o zagrożeniach takich jak: wichury, gwałtowne burze, powodzie, katastrofy. 5. Zamawiający w ramach umowy przewiduje: . jednorazową opłatę licencyjną, . miesięczny abonament w ramach, którego zapewnione jest co najmniej 21 000 SMS-ów. . dodatkowo 24 000 informacji wysyłanych w postaci SMS po wykorzystaniu limitu 21 000 SMS-ów dostępnych w ramach abonamentu . utworzenie dodatkowo co najmniej trzech grup tematycznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia przewidzianego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.21.00 - Usługi przesyłania krótkich komunikatów tekstowych (SMS) .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie wdrożenia systemu komunikacji zbiorowej SMS jako systemu powiadamiania kryzysowego dla populacji nie mniejszej niż 33000 mieszkańców. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Goleniów Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pok. 212.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2010 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Goleniów Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pok. 212.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.