eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryglice › Modernizacja drogi gminnej na Florkową w miejscowości Lubcza, gmina Ryglice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-31

Ryglice: Modernizacja drogi gminnej na Florkową w miejscowości Lubcza, gmina Ryglice
Numer ogłoszenia: 177462 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ryglic, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice, woj. małopolskie, tel. 014 6541035, fax 014 6541054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej na Florkową w miejscowości Lubcza, gmina Ryglice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi gminnej na Florkową w miejscowości Lubcza, gmina Ryglice. Podbudowa: Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie w gruncie kat. II - IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w ilości: 1 960,00 m2 (KNNR 6 0103-03) Warstwa górna podbudowy z kruszyw naturalnych o grubości 8 cm w ilości: 1 960,00 m2 (KNNR 6 0112-04) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości 10 cm w ilości: 1 890,00 m2 (KNNR 6 0113-05) Nawierzchnia: Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno bitumiczną asfaltową mechaniczne w ilości: 1 820,00 m2 (KNNR 6 0108-02) Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm w ilości: 1 750,00 m2 (KNNR 6 0309-02)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, 2)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Kierownik budowy musi posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami o równoważnym charakterze i wielkości (kier. budowy, kier. robót) oraz posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa. Kierownik budowy musi być fizycznie cały czas na terenie budowy w trakcie realizacji zadania. Kierownik budowy winien być zatrudniony w firmie oferenta, np. na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenie. Za zamówienie o równoważnym charakterze i wielkości przedmiotowego zamówienia zamawiający uznaje kierowanie robotami obejmującymi odbudowę lub budowę drogi o długości co najmniej 500 m. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - potwierdzone referencjami. Za zamówienie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowemu zamówieniu zamawiający uznaje: Wykonanie drogi o długości co najmniej 500 m o wartości nie mniejszej niż 100 tyś. zł brutto. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia. W zakresie wymaganej zdolności finansowej , zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejsza niż 200 tys. zł rocznie, oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz ofertowy - zgodnie z Zał. Nr 1 do SIWZ, b)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych - zgodnie z Zał. Nr 2 do SIWZ, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające do reprezentowania pozostałych. e)kserokopie uprawnień budowlanych kierownika budowy w specjalności roboty drogowe z potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z art.12 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. Zm.) i art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z późm. zm.) l)Wykaz co najmniej 1 roboty budowlanej wykonanej w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym (min. 100 tys. zł brutto ) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem zakresu wykonywanych robót, wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ, a także załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). m)kosztorys ofertowy - wg przedmiaru robót - zg. z Zał. Nr 4 do SIWZ n)w celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć: informację z banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejsza niż 200 tys. zł rocznie, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna): Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. a)warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania działalności oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców, b)w zakresie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków dotyczących niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz zdolności finansowej, zamawiający dopuszcza możliwość sumowania potencjałów wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie c)dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 9.1. lit. b i c musi złożyć każdy z nich,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ryglice.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ryglicach ul. Rynek 9 33-160 Ryglice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Ryglicach ul. Rynek 9 33-160 Ryglice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.