eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łagów › Usługi transportowe w zakresie przewozu - dowóz i odwóz uczniów do Gminnego Zespołu Szkół w Łagowie w roku szkolnym 2008/2009 z możliwością przewozu dzieci na podstawie biletów miesięcznych szkolnych umożliwiających przejazdy uczniów w komunikacji regular

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-31

Łagów: Usługi transportowe w zakresie przewozu - dowóz i odwóz uczniów do Gminnego Zespołu Szkół w Łagowie w roku szkolnym 2008/2009 z możliwością przewozu dzieci na podstawie biletów miesięcznych szkolnych umożliwiających przejazdy uczniów w komunikacji regularnej
Numer ogłoszenia: 177374 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łagów, ul. Iwańska 11, 26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 307 40 33, 307 41 21, fax (041) 307 42 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagow-gmina.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe w zakresie przewozu - dowóz i odwóz uczniów do Gminnego Zespołu Szkół w Łagowie w roku szkolnym 2008/2009 z możliwością przewozu dzieci na podstawie biletów miesięcznych szkolnych umożliwiających przejazdy uczniów w komunikacji regularnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów w liczbie około 299 na następujących trasach : Trasa I - dowóz na godzinę 8:00 Wola Zamkowa - Płucki (pętla) - Wiśniowa - Łagów Razem: 29 uczniów Trasa II - dowóz na godzinę 8:00 Lechówek - Złota Woda - Łagów Razem: 34 uczniów Trasa III - dowóz na godzinę 8:00 Lechów - Lechówek - Złota Woda - Łagów Razem : 44 uczniów Trasa IV - dowóz na godzinę 8:00 Duraczów - Ruda - Gęsice - Wola Łagowska - Łagów Razem : 49 uczniów Trasa V - dowóz na godzinę 8:00 Sędek - Wola Łagowska - Kącik - Łagów Razem : 47 uczniów Trasa VI - dowóz na godzinę 8:00 Zbelutka - Sadków - Łagów Razem : 30 uczniów Trasa VII - dowóz na godzinę 8:50 Zbelutka - Sadków - Łagów Razem : 23 uczniów Trasa VIII - dowóz na godzinę 8:00 Piotrów - Łagów Razem : 24 uczniów Trasa IX - dowóz na godzinę 8:50 Piotrów - Łagów Razem : 20 uczniów OGÓŁEM = 299 uczniów UWAGA: 1. Odwozy będą odbywały się na tych samych trasach po zakończeniu lekcji w godzinach 13:40 - 15:20. 2. Dokładne godziny odwozu zostaną podane po zatwierdzeniu szkolnych planów lekcji. 3. Zamawiający wyraża zgodę na dowóz dzieci w komunikacji regularnej - z pierwszeństwem dla dzieci szkolnych. 4. Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać bilety szkolne miesięczne dla pozostałych uczniów dowożonych do szkoły na terenie Gminy Łagów (nie ujętych w art. 17 ustawy o systemie oświaty) po cenienie nie wyższej, niż najniższa cena wskazana w ofercie na danej trasie z tym, że I dziecko z domu 100 % ceny (jednakże nie drożej niż w komunikacji regularnej), a każde kolejne 50% wartości biletu. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych w przedmiotowym zamówieniu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w przedmiotowym zamówieniu. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.20.00 - Usługi transportu publicznego1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi transportu lądowego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Brak wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) Wypełnić druk Oferta, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego do specyfikacji i załączyć kosztorys ofertowy. B) Posiada odpowiednie doświadczenie zawodowe - załącznik nr 1 do oferty Oferent sporządza, zgodnie z załącznikiem nr. 1 do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Sporządzony wykaz musi zawierać, co najmniej 2 usługi tożsame o łącznej wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto. Usługi tożsame to usługi związane z transportem ludności. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. C) Posiada odpowiedni potencjał kadrowy - załącznik nr 2 do oferty Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oferent sporządza, zgodnie z załącznikiem nr. 2 do oferty wykaz pracowników którzy będą realizować przedmiot zamówienia. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. D) Posiada odpowiedni potencjał techniczny - załącznik nr 3 do oferty Oferent powinien posiadać min. 5 pojazdów przystosowanych do przewozu osób i posiadających aktualne badania techniczne. Listę tych pojazdów oferent przedstawia zgodnie z załącznikiem nr 3 do oferty. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia określonych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty musza być złożone przez każdy podmiot. B) Informacja o podwykonawcach - załącznik Nr 5. Jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców, musi wykazać ich nazwę. Rodzaj powierzonej części zamówienia na załączniku Nr 5 oraz załączyć do oferty zobowiązanie podwykonawcy o gotowości do współpracy przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Zlecenie przez wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót, tj. wykonywanych przez siebie i zleconych. C) Oświadczenie informujące, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz, że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Załącznik Nr 4 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 2. Forma dokumentów Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę reprezentującą wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 A, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. dokumenty o których mowa w podpunkcie 1), 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w podpunkcie 3), powinien wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 A zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Podpunkt 5) stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagow-gmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Łagowie ul. Iwańska 11 26-025 Łagów.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Łagowie ul. Iwańska 11 26-025 Łagów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.