eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabowo › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Konopki Białystok długości 744,04m oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wiszowateodcinek 1 długości 300,00 m na działce nr 183 i 174/2, odcinek 2 długości 340,00 m na działce nr 199/1 i 174/2 oraz odcinek 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-31

Grabowo: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Konopki Białystok długości 744,04m oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wiszowate: odcinek 1 długości 300,00 m na działce nr 183 i 174/2, odcinek 2 długości 340,00 m na działce nr 199/1 i 174/2 oraz odcinek 3 długości 113,84 m na działce nr 203 i 204 obręb Wiszowate
Numer ogłoszenia: 177280 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grabowo, ul. Wł. Sikorskiego 1, 18-507 Grabowo, woj. podlaskie, tel. 086 2790021, fax 086 2790021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug-grabow.pbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Konopki Białystok długości 744,04m oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wiszowate: odcinek 1 długości 300,00 m na działce nr 183 i 174/2, odcinek 2 długości 340,00 m na działce nr 199/1 i 174/2 oraz odcinek 3 długości 113,84 m na działce nr 203 i 204 obręb Wiszowate.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg gminnych w miejscowościach: 1. Konopki-Białystok: - ułożenie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego na odcinku 744,04 mb, - - szerokość jezdni - 3,50 m (5,0 m przy skrzyżowaniach) - spadek poprzeczny jezdni 2% - przekrój ze spadkiem jednostronnym 2% (ze względu na ukształtowanie przyległego terenu w celu zapewnienia właściwego odwodnienia drogi oraz zminimalizowania robót) - przechyłki na łukach 2%, 3% 7% - pobocza szerokości 1,0 m, - spadek poprzeczny poboczy - 6% ( przy spadku daszkowym), na łukach 2%, 3% 7% Konstrukcja nawierzchni jezdni na poszerzeniach: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 grubości 3 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm - podbudowa z kruszywa łamanego naturalnego gr. 10 cm + 10 cm Konstrukcja nawierzchni jezdni na bruku: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 grubości 3 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm - warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego o zmiennej grubości średnio 5 cm. Pobocza zaprojektowano o nawierzchni żwirowej gr. 12 cm po uprzednim wyprofilowaniu i uzupełnieniu materiałem miejscowym Wzdłuż całego projektowanego do przebudowy odcinka projektuje się 29 zjazdów na posesje. W miejscu projektowanego rowu odwadniającego i odparowującego pod zjazdami zaprojektowano przepusty z rur PEHD średnicy 300 mm, 400 mm i 500 mm. Nawierzchnia na zjazdach żwirowa gr 12 cm. 2. W miejscowości Wiszowate: - odcinek 1 - długości 300,00 m - odcinek 2 - długości 340,00 m - odcinek 3 - długości 113,84 m Przekrój konstrukcyjny - szerokość jezdni - 4,50m (odcinek 1 i 2) 3,5 m (odcinek 3) 5,0 m w obrębie skrzyżowań - spadek poprzeczny jezdni 2% - spadek jednostronny - przechyłki na łukach - zgodnie z zestawieniem łuków - pobocza szerokości 1,0 m, - spadek poprzeczny poboczy - 2% i 6%, Konstrukcja nawierzchni jezdni na podbudowie brukowej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 grubości 3 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm podbudowa górna z kruszywa łamanego gr. 10 cm - podbudowa dolna z kruszywa naturalnego gr. 10 cm. Konstrukcja nawierzchni jezdni na podbudowie gruntowej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 grubości 3 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm - warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego o zmiennej grubości. Wzdłuż projektowanego do przebudowy odcinka 1 projektuje się 15 zjazdów na posesje, na odcinku 2 zaprojektowano 12 zjazdów a na odcinku 3 będą 3 zjazdy. Nawierzchnia na zjazdach żwirowa gr. 12 cm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, - nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1. Informacja o wykonaniu co najmniej trzech zadań o podobnym charakterze. 2. Referencje potwierdzające, że roboty o których mowa w p-kcie 1 zostały wykonane z należytą starannością. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-grabow.pbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grabowo, ul. Sikorskiego 1, 18-507 Grabowo.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Grabowo, ul. Sikorskiego 1, 18-507 Grabowo, pokój Nr 11 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.