To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-06
Szczecin: Dostawa do magazynu KWP w Szczecinie ul. Santocka 36 materiałów biurowych oraz tonerów do urządzeń objętych okresem gwarancyjnym.
Numer ogłoszenia: 177237 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97497 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do magazynu KWP w Szczecinie ul. Santocka 36 materiałów biurowych oraz tonerów do urządzeń objętych okresem gwarancyjnym..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynu KWP w Szczecinie ul. Santocka 36 materiałów biurowych oraz tonerów do urządzeń objętych okresem gwarancyjnym Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części część I - materiały biurowe część II - tonery do maszyn objętych gwarancją. Zamawiający wymaga oryginalnych tonerów . Wyjątkiem mogą być produkty zastępcze, dopuszczone do użytku przez producenta danej maszyny. Za produkt oryginalny i zastępczy uznaje się produkt nieregenerowany, nie poddany procesowi ponownego napełnienia, ani wymiany jakiegokolwiek elementu. W przypadku zaoferowania produktu zastępczego, wykonawca gwarantuje, że produkt spełnia wymogi zawarte w instrukcji urządzeń, zgodnie z zaleceniami producenta i nie spowoduje utraty gwarancji sprzętu, do którego jest przeznaczony. W razie awarii maszyny z przyczyn użycia produktu zastępczego, wykonawca zobowiązuje się do poniesienia kosztów naprawy maszyny. Szczegółowy wykaz materiałów i szacunkową ilość określa załącznik nr 3 i 4 do siwz...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.00.00 - 21.12.00.00 21.12.56.92 - 21.12.56.92 21.23.23.00 - 21.23.23.00 22.81.50.00 - Notatniki 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 24.62.00.00 - 24.62.00.00 25.24.70.00 - 25.24.70.00 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 24.33.10.00 - 24.33.10.00 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 24.33.00.00 - 24.33.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: materiały biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. AGA Agnieszka Bukowska, Leszczynowa 4/3, 70-766 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141803,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81960,33
Oferta z najniższą ceną: 81960,33 / Oferta z najwyższą ceną: 90483,57
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: tonery
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- Praxis Łódź Pilecka i Petlak Spółka jawna, Wólczańska 66, 90-516 Łodź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44262,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25338,00
Oferta z najniższą ceną: 25338,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28954,44
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- ZZ.26-24/2 Wynajem, montaż i demontaż hali namiotowej na potrzeby organizacji Lodowiska
- Konserwacja i naprawa instalacji sygnalizacji pożarowej, oddymiania klatek schodowych i klap ppoż. w wentylacji
- Zakup i dostawa chemicznych źródeł zasilania - baterii i akumulatorów
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
- Realizacja robót budowlanych pn. "Naprawa elementów dachu oraz usunięcie szkód w budynku Szkoły Podstawowej nr 46 w Szczecinie"
- Zakup samochodu o napędzie hybrydowym typu plug-in dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- DOSTAWA - MATERIAŁY ADMINISTRACYJNO - BIUROWE, PRZYBORY DO PISANIA I KORYGOWANIA, PIÓRA, DŁUGOPISY, LINIAŁY OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA, CIENKOPISY, FLAMATRY, OŁÓWKI, GRAFITY, KREDKI I ITP.
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.