eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielno › Turystyczne zagospodarowanie jezior Kłodno i Wielkie w gminie Chmielno



Ogłoszenie z dnia 2009-10-13

Chmielno: Turystyczne zagospodarowanie jezior Kłodno i Wielkie w gminie Chmielno
Numer ogłoszenia: 177233 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielno , ul. Gryfa Pomorskiego 22, 83-333 Chmielno, woj. pomorskie, tel. 058 6842212 w. 47, faks 058 6842216.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chmielno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Turystyczne zagospodarowanie jezior Kłodno i Wielkie w gminie Chmielno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest turystyczne zagospodarowanie terenów nad jeziorami: Kłodno w Chmielnie i Wielkim w Miechucinie. Zakres prac budowlanych obejmuje: jez. Kłodno - droga dojazdowa, plac manewrowy, /Rzeka kamieni/, molo; jez. Wielkie - ścieżki, chodniki, plac zabaw, amfiteatr, parking, boisko, miejsca plażowania. Park Kamienny, Chmielno, brzeg jez. Kłodno Przed rozpoczęciem prac budowlanych, ze względu na położenie terenu w strefie ochrony archeologicznej, przeprowadzone zostaną badania archeologiczne, a całość prac prowadzona będzie pod nadzorem archeologicznym. Całkowita pow. terenu objętego archeologiczne - 0,96ha. Elementy zagospodarowania podzielono na 3 strefy: - strefy dojazdu: odcinek drogi z kostki granitowej, wzdłuż której zaprojektowano 10 stanowisk parkingowych oraz 12 miejsc na sezonowe stragany; pow. drogi dojazdowej i placu manewrowego - 421 m2; pow. parkingu 220 m2, - /Rzeka Kamieni/: swobodna kompozycja głazów, kamieni i rzeźb na przygotowanym podłożu gruntowym i poprzerastanych niską zielenią; wym. /Rzeki Kamieni/: długość ok. 72 m, szerokość 5 m; wzdłuż /Rzeki Kamieni/ zaprojektowano pas pochylni i schodów o szerokości 1 m; ogólna powierzchnia ścieżek, placyków i schodów - 1300 m2; powierzchnia /Rzeki Kamieni/ - 342 m2 - molo: zaprojektowane w kształcie półksiężyca; molo łączyć się będzie z plażą szerokimi schodami wybrukowanymi kostką granitową; pow. molo - 280 m2. Podstawą konstrukcji będzie ruszt żelbetonowy wsparty na palach żelbetonowych. Na molo dostać się będzie można dwoma biegami schodów o szer. 2 m. Wymiary molo to: długość - 35 m, szerokość 14,2 - 9,76, odległość od linii brzegowej najdalej wysuniętego punktu - 19 m. Wysokość pokładu nad lustrem wody - około 1,0 m. Teren zostanie wyposażony w instalację elektryczną. Oświetlenie terenu i molo stanowić będą latarnie o wys. Około 3,5 m (27 szt.) oraz punkty oświetleniowe (40 szt.). Miechucino, brzeg jez. Wielkiego Całkowita pow. terenu objętego zagospodarowaniem - 1,5 ha. Projektowane elementy zagospodarowania: chodniki i ścieżki, place utwardzone, schody terenowe, miejsca parkingowe, 2 miejsca plażowania. Drogę manewrową parkingu z kostki betonowej zaprojektowano jako jednokierunkową o szerokości 3,5 m z wjazdem i wyjazdem na drogę powiatową 1916G. Miejsca postojowe o długości 5 m usytuowano pod kątem 45 stopni w stosunku do krawędzi jezdni. Ścieżki i drogę dojazdowa zaprojektowano z kruszywa łamanego, schody i place z kostki betonowej. Zaprojektowano również powierzchniowe odwodnienie nawierzchni, nadając jej odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne. Amfiteatr tworzyć będą murki oporowe z siedziskami zlokalizowanymi na skarpie wraz z boiskiem, do którego skarpa przylega. Zaprojektowano obiekty małej architektury: murki oporowe (betonowe, zbrojone prętami), murki oporowe z siedziskami (betonowe, zbrojone prętami, siedziska z desek o przekroju 30x5 cm i długości do 30 cm), schody terenowe (z obrzeży chodnikowych, wypełnionych kostką betonową fazowana 20x10x6 cm lub betonowymi płytami chodnikowymi), barierki przy schodach amfiteatru (stalowe, przekrój 70 i 45mm), inne barierki (stalowe, przekrój 45 mm, wysokość 90 cm), stalowe ogrodzenie placów zabaw, urządzenia zabawowe, ławki - przy ciągach pieszych (13 szt.) i na placach zabaw, kłody - siedziska - 4 szt., kosze na śmieci - 2 rodzaje, stojaki dla rowerów - 3 szt., oświetlenie lampami parkowymi. Projekt obejmuje również nasadzenie roślinności..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.24.13.00 - Roboty budowlane w zakresie mol 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w kwocie 95 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu stwierdzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, - wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, Inne podstawy odrzucenia oferty: kserokopie dokumentów nie zawierają potwierdzenia za zgodność z oryginałem każdej strony dokumentu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - wypełnić Załącznik nr 1 - przedmiary robót - wypełnić przedmiary robót i załączyć jako Załącznik nr 17 - dowód wniesienia wadium - załączyć jako Załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załączyć jako Załącznik nr 3 - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - załączyć jako Załącznik nr 4 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączyć jako Załącznik nr 5 - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączyć jako Załącznik nr 6 - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wypełnić Załącznik nr 7 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - oferta winna zawierać dokumenty wskazane w pkt 1 jako załączniki nr 3, nr 5 i nr 6,dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - dokumenty stwierdzające, że Wykonawca posiada doświadczoną kadrę inżynieryjno-techniczną w tym, co najmniej 1-go kierownika z 4-letnim doświadczeniem z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi oraz zatrudniać minimum 5 osób, które będą wykonywać zamówienie, (należy załączyć dodatkowo dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez kierowników robót ich przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) - wypełnić Załącznik nr 8 - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wypełnić Załącznik nr 9 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, (minimum 1 robota) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załączyć jako Załącznik nr 10 - oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy - wypełnić Załącznik nr 11 - w przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać część robót przy pomocy podwykonawców Zamawiający wymaga ich dokładnego określenia z podaniem zakresu robót - wypełnić Załącznik nr 12 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - sprawozdanie finansowe za 2008 rok, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu a w przypadku, gdy termin badania sprawozdania finansowego zgodnie z art. 64 ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości upływa 30.06.2009r. dopuszcza się złożenie zeznania o wysokości osiągniętego dochodu lub poniesionej straty przez podatnika podatku dochodowego za 2008 rok albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - załączyć jako Załącznik nr 13. - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - załączyć jako Załącznik nr 14 - oświadczenie Wykonawcy, że ubezpieczy budowę od ryzyk budowlanych na sumę ubezpieczenia odpowiadającą cenie ofertowej i dokona cesji praw z niej wynikających na Zamawiającego - wypełnić Załącznik nr 15 Dokumenty wymienione w punkcie IX pkt. 1, 2, 3, 4 i 5 mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem /za zgodność z oryginałem/ (każda strona).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chmielno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chmielno ul. Gryfa Pomorskiego 22 83-333 Chmielno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Chmielno ul. Gryfa Pomorskiego 22 83-333 Chmielno Sekretariat urzędu pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 04.12.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.