eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybczewice › Przygotowanie, wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych w ramach Programu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim - 3 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-04

Rybczewice: Przygotowanie, wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych w ramach Programu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim - 3 części
Numer ogłoszenia: 177223 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rybczewice , Rybczewice Drugie 119, 21-065 Rybczewice, woj. lubelskie, tel. 081 58 44 460, faks 081 58 44 474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybczewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych w ramach Programu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim - 3 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie oraz dostawę gadżetów promocyjnych z nadrukiem logo Szlaku Jana III Sobieskiego oraz tym: 1.1. przedstawienie Zamawiającemu próbek kolorów i materiałów, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy oraz wykonanie wszystkich prototypów gadżetów wykonywanych w ramach umowy; 1.2. wykonanie gadżetów promocyjnych po akceptacji przez Zamawiającego przedłożonych prototypów;1.3. dostawę gadżetów do Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane; 2. Przez gadżety promocyjne należy rozumieć: 2.1. CZĘŚĆ I: 1) Długopis plastikowy - nakład: 800 szt. 2) Długopis drewniany - nakład: 200 szt. 3) Notes z gumką A5 - nakład: 100 szt. 4) Notes z gumką A6 - nakład: 100 szt. 5) Zawieszka samochodowa, zapachowa - nakład: 1000 szt. 6) Brelok - nakład: 1000 szt. 7) Parasol - nakład: 100 szt. 8) Puzzle - nakład: 100 szt. 9) Balony - nakład: 2000 szt. 10) Krówki reklamowe - nakład: 2125 szt. 11) Torba do zapakowania - nakład: 150 szt. 12) Kalendarz trójdzielny - nakład: 120 szt. 2.2. CZĘŚĆ II: 1) Kalendarz książkowy A4 - nakład: 420 szt. 2.3. CZĘŚĆ III: 1) Świeca ozdobna z wosku - nakład: 300 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wniesienia wadium przez Wykonawców

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał powyższego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał powyższego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał powyższego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał powyższego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał powyższego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugrybczewice.bip4.e-zeto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rybczewice, Rybczewice Drugie 119, 21-065 Rybczewice pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Rybczewice pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie, wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych w ramach Programu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim - część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie oraz dostawę gadżetów promocyjnych z nadrukiem logo Szlaku Jana III Sobieskiego oraz tym: 1.1. przedstawienie Zamawiającemu próbek kolorów i materiałów, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy oraz wykonanie wszystkich prototypów gadżetów wykonywanych w ramach umowy;1.2.wykonanie gadżetów promocyjnych po akceptacji przez Zamawiającego przedłożonych prototypów; 1.3. dostawę gadżetów do Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane; 2. Przez gadżety promocyjne należy rozumieć: 1) Długopis plastikowy - nakład: 800 szt. 2) Długopis drewniany - nakład: 200 szt. 3) Notes z gumką A5 - nakład: 100 szt. 4) Notes z gumką A6 - nakład: 100 szt. 5) Zawieszka samochodowa, zapachowa - nakład: 1000 szt. 6) Brelok - nakład: 1000 szt. 7) Parasol - nakład: 100 szt. 8) Puzzle - nakład: 100 szt. 9) Balony - nakład: 2000 szt. 10) Krówki reklamowe - nakład: 2125 szt. 11) Torba do zapakowania - nakład: 150 szt. 12) Kalendarz trójdzielny - nakład: 120 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie, wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych w ramach Programu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim - część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie oraz dostawę gadżetów promocyjnych z nadrukiem logo Szlaku Jana III Sobieskiego oraz tym: 1.1. przedstawienie Zamawiającemu próbek kolorów i materiałów, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy oraz wykonanie wszystkich prototypów gadżetów wykonywanych w ramach umowy; 1.2. wykonanie gadżetów promocyjnych po akceptacji przez Zamawiającego przedłożonych prototypów; 1.3. dostawę gadżetów do Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane; 2. Przez gadżety promocyjne należy rozumieć:Kalendarz książkowy A4 - nakład: 420 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przygotowanie, wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych w ramach Programu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim - część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie oraz dostawę gadżetów promocyjnych z nadrukiem logo Szlaku Jana III Sobieskiego oraz tym: 1.1. przedstawienie Zamawiającemu próbek kolorów i materiałów, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy oraz wykonanie wszystkich prototypów gadżetów wykonywanych w ramach umowy;1.2. wykonanie gadżetów promocyjnych po akceptacji przez Zamawiającego przedłożonych prototypów; 1.3. dostawę gadżetów do Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane; 2. Przez gadżety promocyjne należy rozumieć:Świeca ozdobna z wosku - nakład: 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.