eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pcim › Rozbudowa infrastruktury społecznej na terenie Gminy Pcim w ramach działania 6.2 Rozwój obszarów wiejskich Schemat B Infrastruktura społeczna, w tym edukacyjna i sportowa Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-29

Pcim: Rozbudowa infrastruktury społecznej na terenie Gminy Pcim w ramach działania 6.2 Rozwój obszarów wiejskich Schemat B Infrastruktura społeczna, w tym edukacyjna i sportowa Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 177140 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Pcim , 563 563, 32-432 Pcim, woj. małopolskie, tel. 012/2748050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa infrastruktury społecznej na terenie Gminy Pcim w ramach działania 6.2 Rozwój obszarów wiejskich Schemat B Infrastruktura społeczna, w tym edukacyjna i sportowa Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1.Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa infrastruktury społecznej na terenie Gminy Pcim w ramach działania 6.2 Rozwój obszarów wiejskich Schemat B Infrastruktura społeczna, w tym edukacyjna i sportowa Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. Ze względu na częściową realizację projektu zaszły nieistotne zmiany w opracowanej dokumentacji projektowej w związku z powyższym szczegółowy zakres prac objęty niniejszym zamówieniem przedstawia się poniżej. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przebudowa i nadbudowa Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Pcimiu Istniejący budynek przedszkola jest budynkiem wolnostojącym o powierzchni zabudowy 270m2. Budynek jest parterowy, częściowo podpiwniczony z nieużytkowym poddaszem na głównej części budynku oraz dachem płaskim na fragmencie południowym dobudowanym później do budynku głównego. Istniejący budynek jest budynkiem o konstrukcji murowanej z dachem drewnianym o konstrukcji jętkowej. Budynek jest wyposażony w nową stolarkę okienną i drzwiową z PCV, podłogi drewniane na legarach. Budynek jest wyposażony w instalacje wewnętrzne: -centralnego ogrzewania na paliwo gazowe z własną kotłownią -instalację wodociągową -instalację sanitarną ze zbiornikiem na nieczystości ciekłe zlokalizowanym na działce -instalację elektryczną -instalację odgromową -instalację teletechniczną Na parterze znajdują się pomieszczenia istniejącego i funkcjonującego Przedszkola Samorządowego Nr1 w Pcimiu. Projektowana przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku ma na celu powiększenie powierzchni użytkowej dla istniejącej placówki przedszkola. W tym celu przewiduje się adaptację poddasza nieużytkowego nad główną częścią budynku przedszkola. Na poddaszu w nowopowstałej powierzchni użytkowej poddasza projektuje się trzy salki zabaw dla dzieci, oraz pomieszczenie sanitarne mieszczące ubikację i umywalki dla dzieci oraz brodzik. Pomieszczenia wyposaża się w wentylację grawitacyjną umożliwiającą wymianę powietrza. Doświetla się wszystkie pomieszczenia otwarciami dachowymi ,duże trójkątne okna, oraz mniejszymi, w kształcie bawolich oczek. Do obsługi pomieszczeń wprowadza się nową wewnętrzną klatkę schodową w miejsce istniejącej i komunikację na poddaszu doświetloną i przewietrzaną nowym oknem nad istniejącym gankiem wejściowym. W celu podniesienia walorów estetycznych i zachowania istniejącej więźby dachowej przyjęto rozwiązanie pozwalające na wprowadzenie niezależnej od istniejącej konstrukcji więźby dachowej. Ściany pomiędzy pomieszczeniami zaprojektowano jako zestawy ścian szkieletowych w konstrukcji drewnianej ,przeszklone z elementami kolorowych wypełnień nieprzeźroczystych, pozwalające zachować przestrzenność rozwiązania wnętrza poddasza. W celu usprawnienia istniejącej funkcji budynku projektuje się przeniesienie funkcji obecnie działającego w parterze budynku zaplecza kuchennego, do przyziemia budynku w jego południowej części, będącej jego odrębną częścią. Prowadzi do niej niezależne wejście w południowej elewacji budynku. Projektuje się tam nowe pomieszczenia zaplecza socjalnego dla personelu kuchennego 2 osoby oraz pomieszczenia samego zaplecza kuchennego. Ponieważ ta część budynku jest częścią niezależną, połączenie z parterem budynku ,wydawanie posiłków, będzie się odbywać za pomocą projektowanego dwudzielnego dźwigu gastronomicznego. Ponieważ budynek jest wyposażony we wszelkie instalacje, projektuje się ich rozbudowę z wykorzystaniem istniejących warunków, z wyjątkiem instalacji elektrycznej, ponieważ nastąpi zwiększenie zapotrzebowania na energię elektryczną. Wykonanie nowego przyłącza energetycznego będzie objęte osobnym postępowaniem administracyjnym, natomiast na potrzeby projektu instalacji wewnętrznej przyjęto nowe warunki dostawy energii, o które wystąpił inwestor gmina Pcim. Rozbudowę pozostałych instalacji wewnętrznych zaprojektowano w oparciu o wystarczające parametry instalacji istniejących. Zaprojektowano nową , niezależną od istniejącej konstrukcję więźby dachowej. Pozwoli to zachować i pokazać istniejącą więźbę dachową. Zaprojektowano wzmocnienia stropu nad parterem belki stalowe. Nowa klatka schodowa jest zaprojektowana w konstrukcji żelbetowej. Uwaga: ponieważ na tym etapie projektanci nie są w stanie przewidzieć wszystkich problemów związanych z nadbudową, należy mieć na uwadze konieczność przyjęcia dodatkowych rozwiązań projektowych i wykonania dodatkowych prac budowlanych, nie ujętych tym opracowaniem. Ocena będzie możliwa dopiero po usunięciu istniejącej zabudowy poddasza i odsłonięciu istniejącej konstrukcji stropów. Być może przy wyrównywaniu poziomów przyziemia zaistnieje konieczność podbicia fragmentu fundamentów. ROZWIĄZANIA KONSTRUKCYJNO-MATERIAŁOWE PODSTAWOWYCH ELEMENTÓW KONSTRUKCJI OBIEKTU: - ścianki działowe: gipsowo - kartonowe na poddaszu ,pomieszczenia sanitarne, -szkieletowe, przeszklone wg zestawienia ,pomiędzy pomieszczeniami poddasza, -na parterze murowane Schody -Żelbetowe - wg projektu konstrukcji Stropy -Wzmocnienia stalowe wg projektu konstrukcji -Żelbetowe, monolityczne wg projektu konstrukcji - na fragmencie Wieńce -Żelbetowe monolityczne, wylewane na mokro -wg projektu konstrukcyjnego, Konstrukcja dachu -Nad całością budynku zaprojektowano dach drewniany, niezależny od istniejącej więźby dachowej Kanały wentylacyjne i spalinowe -Kanały wentylacyjne prefabrykowane -Wentylacja kuchni stalowy ocieplony -Spalinowy stalowy ocieplony Warstwy dachowe: -D - wełna mineralna gr. 20 cm - krokwie drewniane 10 x 18cm - paroizolacja - folia PCW - płyty kartonowo-gipsowe na ruszcie stalowym -Ściany działowe - Gipsowo - kartonowe - pomieszczenia sanitarne poddasza, - Pozostałe szkieletowe - wg zestwienia Warstwy posadzkowe i stropowe: - PG - Płytki ceramiczne na kleju gr. 1.0cm - wylewka samopoziomujaca - istniejąca posadzka betonowa Uwaga : jeżeli podczas prac remontowych stwierdzony zostanie brak izolacji istniejącej posadzki - należy usunąć istniejące podłoże i wykonać posadzkę zgodnie z warstwami PG1 -PG1 pomieszczenia mokre - płytki ceramiczne na kleju gr. 1.0cm - wodoszczelna masa szpachlowa AQUAFIN - wylewka cementowa zbrojona gr. 6cm - styropian M30 gr. 4 cm - izolacja 2xpapa termozgrzewalna - chudy beton zatarty gr.10cm - podsypka żwirowo - piaskowa gr.15cm -PS ,w miejsce istniejącej polepy - strop nad parterem, - Deski - Legary drewniane impregnowane 40x60 - Płyta OSB - Wełna mineralna - paroizolacja - tynk cementowo - wapienny istniejący - uzupełnić w razie uszkodzeń w trakcie wykonywanych prac rozbiórkowych ,możliwe jest wystąpienie spękań w wyniku odprężenia belek stropowych poddasza po zdjęciu polepy, -PS1 - strop nad parterem ,pomieszczenia sanitarne, - płytki ceramiczne lub wykładzina zmywalna typu linoleum - istniejący strop Uwaga: ten fragment stropu być może trzeba będzie wykonać na nowo. Będzie to można stwierdzić dopiero po rozpoczęciu robót remontowych, po usunięciu zadaszenia nad tą częścią budynku. Roboty wykończeniowe: -izolacja przeciwwilgociowa pozioma 2 x papa asfaltowa na lepiku klejona na zakład, na zagruntowanym podłożu - izolacja przeciwwilgociowa pionowa 2 x ABIZOL R + P -paraizolacja folia polietylenowa w warstwach stropowych i dachowych - izolacja termiczna w połaci dachowej wełna mineralna GULLFIBER min 20 cm w posadzce na gruncie styropian M30 gr.5cm wieńce, nadproża - styropian 12 cm - posadzki i podłogi płytki gresowe antypoślizgowe deski na legarach - balustrada schody: drewniana -stolarka wg zestawienia. Współczynnik przenikania ciepła 1.1 Wm2K -wykończenie wewnątrz tynki wewnętrzne zwykłe kat. III w miejscu ubytków poddasze płyty gipsowo-kartonowe ognio i wodochronne pomieszczenia mokre i sanitariaty - flizowanie do wysokości 200 cm parapety wewnętrzne drewniane istniejąca więźba z wyjątkiem krokwi ,które przeznaczone są do usunięcia, odczyszczona i zakonserwowana Podstawę uzgodnienia stanowią dane określone przez projektanta, dotyczące warunków ochrony przeciwpożarowej obiektu budowlanego, obejmujące w szczególności: - powierzchnię, wysokość i liczbę kondygnacji: powierzchnia: 376.70 m2 wysokość max: 10.32 m - elewacja południowa wysokość min: 7.48 m ilość kondygnacji: trzy nadziemne ,w tym jedna w dachu, - odległość od obiektów sąsiadujących: 14.50m i 30.70m - parametry pożarowe występujących substancji palnych: Poza standardowym wyposażeniem zgodnym z funkcja budynku nie przewiduje się przechowywania i składowania materiałów łatwopalnych - przewidywaną gęstość obciążenia ogniowego: poniżej 500 MJm - kategorię zagrożenia ludzi, przewidywaną liczbę osób na każdej kondygnacji i w poszczególnych pomieszczeniach: obiekt zalicza się do kategorii ZL II - ocenę zagrożenia wybuchem pomieszczeń oraz przestrzeni zewnętrznych: zagrożenie takie nie występuje - podział obiektu na strefy pożarowe: obiekt stanowi 1 strefę pożarową - klasę odporności pożarowej budynku oraz klasę odporności ogniowej i stopień rozprzestrzeniania ognia elementów budowlanych: Dla budynku wymagana jest klasa odporności pożarowej: B Budynek i jego elementy spełniają następujące warunki co do minimalnej klasy odporności ogniowej w minutach wg § 216 ust.1. : - główna konstrukcja nośna ściany, słupy, podciągi R 120 - stropy - co najmniej REI 60 - ściana zewnętrzna - EI 60 - dach i jego konstrukcja - R30 - przekrycie dachu - E30 - ściany wewnętrzne - EI30 - wszystkie elementy konstrukcji wykonane są z materiałów nierozprzestrzeniających ognia NR0 - Kotłownia jako odrębna strefa wydzielona stropami , ścianami EI60, drzwi EI30 - warunki ewakuacji, oświetlenie awaryjne ,bezpieczeństwa i ewakuacyjne, oraz przeszkodowe: Najdłuższe przejście ewakuacyjne jest krótsze niż 40m Dojście ewakuacyjne: bezpośrednie na klatkę schodową, przewiduje się oświetlenie awaryjne - sposób zabezpieczenia przeciwpożarowego instalacji użytkowych, a w szczególności: wentylacyjnej, ogrzewczej, gazowej, elektroenergetycznej, odgromowej: Przewiduje się instalację odgromową - wyposażenie w gaśnice: Obiekt wyposażyć w hydrant ? 25 na każdej kondygnacji -zaopatrzenie w wodę do zewnętrznego gaszenia pożaru: Z hydrantu ppoż istniejącego na działce ? 80 Do zewnętrznego gaszenia pożaru przewidziano hydrant zewnętrzny ? 80 -drogi pożarowe: działka przylega do drogi pożarowej ,droga gminna INSTALACJE WEWNĘTRZNE: - instalacje centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej - instalacja wody zimnej i kanalizacji - instalacja elektryczna - instalacja gazowa - wentylacja grawitacyjna wspomagana mechanicznie - instalacja odgromowa Budynek tak ze względu na swoja funkcję jak i zastosowane materiały i rozwiązania techniczne nie będzie wywierał negatywnego wpływu na środowisko. UWAGI KOŃCOWE: Wszystkie materiały budowlane powinny posiadać ważne atesty i aprobaty techniczne oraz odpowiadać normom budowlanym. Zgodnie z załączonymi przedmiarami robót stanowiącymi załącznik do SIWZ 2. Modernizacja Punktu Przedszkolnego Zagroda przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Stróży 3. Budowa placu zabaw przy Punkcie Przedszkolnym Zagroda w Stróży. Uzupełniające roboty budowlane, malowanie ścian i sufitów, szlifowanie i lakierowanie posadzek z deszczułek, wykonanie schodów żelbetowych i pochylni dla niepełnosprawnych z krat ażurowych ocynkowanych oraz wykonanie placu zabaw dla dzieci z dostawą i montażem zestawów zabawowych. Zgodnie z załączonym przedmiarem robót stanowiącym załącznik do SIWZ Ze wzgledu na to, że prace prowadzone są w obiektach przedszkolnych Zamawiajacy zobowiązuje Wykonawcę do takiego zaplanowania robót aby maksymalnie wykorzystać okres wakacji lipiec, sierpień do realizacji robót zagrażających bezpieczeństwu osób trzecich.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • art.67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie załacznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie załacznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie załacznik nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiacymi załacznik do SIWZ Zamawiajacy dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień umowy w następujacych przypadkach: - zmiana stawki podatku VAT - z przyczyn lezacych postronie Zamawiajacego ktorych nie mozna było przewidzieć w pierwotnym okresie wykonania umowy było by dla Zamawiajacego niekorzystne lub niezasadne - wynikajace z zaistnienia sił wyższych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/pcim
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pcim 32-432 Pcim 563 Pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pcim 32-432 Pcim 563 Pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach działania 6.2 Rozwój obszarów wiejskich Schemat B Infrastruktura społeczna, w tym edukacyjna i sportowa Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.