eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nidzica › Opracowanie projektu wykonawczego wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. Modernizacja budynku wielofunkcyjnego polegającego na ociepleniu budynku będącego współwłasnością Województwa Warmińsko - Mazurskiego i Powiatu Nidzickiego wraz z wymianą schodów i wykonaniem zadaszenia schodów prowadzących do kotłowni i archiwum, będącego w trwałym zarządzie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie oraz Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-18

Nidzica: Opracowanie projektu wykonawczego wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. Modernizacja budynku wielofunkcyjnego polegającego na ociepleniu budynku będącego współwłasnością Województwa Warmińsko - Mazurskiego i Powiatu Nidzickiego wraz z wymianą schodów i wykonaniem zadaszenia schodów prowadzących do kotłowni i archiwum, będącego w trwałym zarządzie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie oraz Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy.
Numer ogłoszenia: 177057 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164069 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6252313, faks 089 6254129.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu wykonawczego wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. Modernizacja budynku wielofunkcyjnego polegającego na ociepleniu budynku będącego współwłasnością Województwa Warmińsko - Mazurskiego i Powiatu Nidzickiego wraz z wymianą schodów i wykonaniem zadaszenia schodów prowadzących do kotłowni i archiwum, będącego w trwałym zarządzie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie oraz Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia. Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 207000 euro Wykonanie projektu modernizacji budynku wielofunkcyjnego polegającej na jego ociepleniu wraz z wymianą schodów i wykonaniem zadaszenia schodów do kotłowni i archiwum. 1.1. Dokumentacja powyższa powinna być opracowana zgodnie z wymaganiami: - ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717); - ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późniejszymi zmianami); - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133); - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072) - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 627); - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389); - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126); oraz innymi aktami prawnymi powiązanymi z w/w oraz obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej, a także powinna zawierać wymagane opinie, uzgodnienie i sprawdzenie potwierdzające prawidłowość i zgodność z przepisami rozwiązań zawartych w projekcie. 1.2. Stan istniejący. Budynek wielofunkcyjny wybudowany w latach siedemdziesiątych ubiegłego wieku Nidzicy, przy ul. Kolejowej 29, na działce nr 184/21, jest użytkowany wspólnie przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie Rejon Dróg w Nidzicy i Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy. Został on pierwotnie zaprojektowany jako baza Powiatowego Zarządu Dróg Lokalnych. Budynek o rzucie w kształcie litery L, podzielono na dwie bryły: a/ część biurowa trzykondygnacyjna (jedna kondygnacja podziemna) z dachem płaskim jednospadowym, b/niepodpiwniczona część garażowo-magazynowa z zapleczem socjalnym, jednokondygnacyjna, pokryta dachem płaskim dwuspadowym. Ściany konstrukcyjne budynku wykonano z cegły kratówki gr. 38 cm wykończone z zewnątrz tynkiem cementowo - wapiennym trzywarstwowym, stropy i stropodachy typu DZ3 o rozpiętości 6 m. Część garażowo - magazynowo posiada częściowo ocieplone ściany zewnętrzne, stolarka okienna w całym obiekcie została wymieniona na stolarkę z PCV. Ogólna powierzchnia użytkowa budynku wynosi ok. 930,0 m2, w tym część ocieplona o pow. użytkowej ok. 140 m2. Obiekt jest wyposażony we wszystkie instalacje: wodno-kanalizacyjną, elektryczną i teletechniczną. Ogrzewanie budynku olejem opałowym z lokalnej kotłowni, znajdującej sią w piwnicy części biurowej. Dokumentacja techniczna budynku jest dostępna w siedzibie Zamawiającego. 1.3. Stan projektowany. Zamawiający planują wykonanie termomodernizacji budynku polegającej na ociepleniu ścian zewnętrznych, z wyłączeniem części już ocieplonej, oraz ociepleniu stropodachu zarówno na części biurowej jak i garażowo - magazynowo - socjalnej. Ponadto opracowanie projektowe powinno zawierać: - projekt remontu schodów zewnętrznych do wejścia głównego, - wymianę drzwi wejściowych głównych do budynku, - wymianę lub likwidację naświetli w części garażowej, - wymianę obróbek blacharskich, - przebudowę schodów do kotłowni od strony zachodniej budynku wraz z montażem zadaszenia., - remont schodów do archiwum od strony wschodniej budynku, - likwidację schodów zewnętrznych od strony wschodniej, - remoncie kominów, - poprawę funkcjonowania instalacji co w części garażowo - magazynowo - socjalnej, - obliczenie mocy kotła instalacji co po termomoderniacji dla całego obiektu, - wymianę instalacji odgromowej, Ocieplenie ścian należy przewidzieć poniżej poziomu przemarzania gruntu z przemurowaniem części ściany w kotłowni oraz wykonaniem nowej opaski odwadniającej. 2. Dokumentacja projektowa powinna zawierać: - Projekt wykonawczy - 5 egz., zawierający: Opis techniczny planowanych robót, Obliczenia , Część rysunkową - Szczegółowe specyfikacje techniczne, - Kosztorys ofertowy (ślepy) zgodny z SST wraz z przedmiarem robót w układzie specyfikacyjnym, - Kosztorys inwestorski w układzie specyfikacyjnym - 2 egz. Do Wykonawcy należy także wykonanie: - projektu instalacji odgromowej , - wykonanie obliczeń kotła co po wykonaniu termomodernizacji, - materiałów umożliwiających realizacje robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego - informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126). Kosztorys inwestorski powinien być sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389). Dokumentacja wykonawcza powinna zostać wykonana w sposób umożliwiający etapowanie robót. 3. Uzgodnienia 1. Po podpisaniu umowy Zamawiający pisemnie upoważni Wykonawcę do występowania we wszelkich czynnościach formalno-prawnych i administracyjnych związanych z realizacją przedmiotu umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich niezbędnych uzgodnień branżowych oraz wszelkich innych pozwoleń wymaganych przepisami. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania wszelkich wyjaśnień i uzupełnień do wykonanego projektu niezbędnych do wydania pozwoleń wymaganych przepisami. 4. Nadzór inwestorski 1. Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego będzie zgodny z art. 25 ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane. 2. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane do wykonania przedmiotu umowy 3. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru, w szczególności należy: a. Reprezentowania Zleceniodawcy na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z projektem budowlanym oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej. b. Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie. c. Sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. d. Udział w odbiorze końcowym. e. Potwierdzanie usunięcia wad oraz potwierdzanie obmiaru robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót. f. Informowanie Zleceniodawcy o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paweł Gołębiewski PG - PROJEKT, Tokary, ul. Leśna 8, 83-304 Przodkowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8867,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17958,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17958,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17958,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.