eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › odnowienie w 2007 roku oznakowania poziomego pasów drogowych na terenie Gminy Miejskiej Słupsk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-20

POZYCJA 17704

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Słupsk: odnowienie w 2007 roku oznakowania poziomego pasów drogowych na terenie Gminy Miejskiej Słupsk Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, do kontaktów: Janusz Roszyk, Mirosław Myszk, ul. Przemysłowa 73 lok. 110, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8410091, fax 059 8410093, e-mail: biuro@zdm.slupsk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdm.slupsk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna; Inne:Pozostała działalność wspomagająca transport drogowy. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odnowienie w 2007 roku oznakowania poziomego pasów drogowych na terenie Gminy Miejskiej Słupsk. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Pasy drogowe ulic na terenie Gminy Miejskiej Słupsk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowienie w 2007 roku oznakowania poziomego pasów drogowych na terenie Gminy Miejskiej Słupsk w zakresie: 1) wykonania lub odnowienia oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową; 2) trwałego usunięcia nieaktualnych oznakowań poziomych; 3) opracowania nowych, aktualnych planów z ewidencją oznakowania poziomego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego ich niezgodności ze stanem istniejącym w terenie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Technicznej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Oryginalny kod CPV: 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia: 1) przejścia dla pieszych: 6.015 m2 2) linie segregacyjne ciągłe: 5.537 m2 3) linie segregacyjne przerywane: 4.590 m2 4) inne symbole: 5.240 m2 5) usunięcie dotychczasowego nieaktualnego oznakowania poziomego: 500 m2 6) uzupełnienie nowymi znakami oznakowania poziomego wg opracowanych projektów organizacji ruchu: 700 m2 Materiały do znakowania poziomego dróg - cienkowarstwowe tj. farby nakładane warstwą grubości od 0,3mm do 0,8mm (na mokro). Powinny być nimi ciekłe produkty zawierające ciała stałe rozproszone w organicznym rozpuszczalniku lub wodzie, które mogą występować w układach jedno - lub wieloskładnikowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 45

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 6.000 PLN(słownie: sześć tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. WARUNKI OGÓLNE 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek opisany w pkt 1.1.4. musi spełniać każdy z Wykonawców. 2.WARUNKI SZCZEGÓŁOWE UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W OPARCIU O ART. 22 UST. 1 PKT 1-3 USTAWY PZP Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. Prowadzenie działalności w zakresie budowy dróg kołowych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że ww. warunek spełniają łącznie. 2.2. Potencjał ekonomiczno-finansowy. Wykonawcy muszą wykazać, że: 2.2.1. osiągnęli w każdym roku, w okresie ostatnich lat tj. 2004r., 2005r., 2006r. przychody roczne netto ze sprzedaży produktów nie mniejsze niż 1.000.000 PLN - na podstawie /Rachunku zysków i strat/ pozycja /Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów materiałów/ lub /Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi/ lub w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - średni obrót roczny w okresie 2004r., 2005r., 2006r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, potwierdzony dokumentami; 2.2.2. dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000 zł; 2.2.3. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 2.3. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 2.3.1. warunek określony w pkt 2.2.2. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy; 2.3.2. warunek określony w pkt 2.2.1 i 2.2.3. spełnia każdy z Wykonawców. 2.4. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, w tym: 2.4.1. dysponuje kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obiektów drogowych, z minimum trzyletnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy, który jest członkiem odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa - 1 osoba; 2.4.2. dysponuje minimum 2 osobami posiadającymi kwalifikacje w zakresie poziomego oznakowania dróg; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował ww. potencjałem kadrowym przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 2.5. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać,że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.4. 2.6. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty dotyczące oznakowania poziomego wykonanego lub odnowionego metodą cienkowarstwową na drogach miejskich, o łącznej powierzchni minimum 50.000 m2, w tym jedną robotę o powierzchni minimum 20.000 m2. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych robót, a także dołączyć dokumenty, w których potwierdzono poprawność, rzetelność i terminowość robót wraz ze wskazaniem rodzaju wykonanych robót. Zamawiający przy spełnieniu ww. warunku uzna także doświadczenie Wykonawcy, który jako podwykonawca wykonywał roboty będące przedmiotem zamówienia. 2.7. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.6. 2.8. Potencjał techniczny. Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej następującym potencjałem technicznym: 2.8.1. malowarka samojezdna - hydrodynamiczna z automatycznym podziałem linii i posypywaniem kulkami szklanymi - 1 szt. 2.8.2. malowarka do przejść i elementów drobnych - hydrodynamiczna - 1 szt. 2.8.3. frezarka do usuwania zbędnego oznakowania - 1 szt. 2.8.4. szczotka mechaniczna - 1 szt.; 2.9. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.8. 2.10. Podwykonawstwo. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą; 2) Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą /spełnia/ albo /nie spełnia/; 3) Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4) Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o treści zgodnej z zał. nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp o treści zgodnej z zał. nr 4 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Część sprawozdania finansowego tj. bilans i rachunek zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badaniu wymaganej jego części za lata 2004, 2005 i 2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za lata jak w zdaniu poprzednim - o treści zgodnej z zał. nr 5 do SIWZ (załącznik dot. tylko Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania). 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, informacją na temat doświadczenia, o treści zgodnej z zał. nr 6 do SIWZ. Kwalifikacje kierownika budowy należy potwierdzić załączając kserokopię uprawnień budowlanych i dokument stwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku osób wymienionych w rozdz. VIII pkt 2.4.2. należy załączyć kserokopie zaświadczenia o ukończeniu kursu w zakresie poziomego oznakowania dróg. 9. Wykaz wykonanych robót, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - o treści zgodnej z zał. nr 7 do SIWZ. 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca o treści zgodnej z zał. nr 8 do SIWZ. 11. Dowód wniesienia wadium. 12. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 12.1. Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, pozostałe dokumenty mogą być składane wspólnie. 12.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 12.3. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Wymagany jest oryginał pełnomocnictwa. 12.4. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.slupsk.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne w kasie ZDM lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ pobierana jest w przypadku jej powielenia i przesłania na prośbę Wykonawcy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.04.2007, godzina 12:15, Zarządu Dróg Miejskich w Słupsku, ul. Przemysłowa 73., pokój nr 106 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.