eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont stacji uzdatniania wody w ujęciu wody oligoceńskiej dla ludności zlokalizowanym przy ul. Grenadierów 51/59 wraz z konserwacją ujęcia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-13

Warszawa: Remont stacji uzdatniania wody w ujęciu wody oligoceńskiej dla ludności zlokalizowanym przy ul. Grenadierów 51/59 wraz z konserwacją ujęcia.
Numer ogłoszenia: 176963 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe , ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3380826, faks 022 3380369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont stacji uzdatniania wody w ujęciu wody oligoceńskiej dla ludności zlokalizowanym przy ul. Grenadierów 51/59 wraz z konserwacją ujęcia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont stacji uzdatniania wody w ujęciu wody oligoceńskiej dla ludności zlokalizowanym przy ul. Grenadierów 51/59 wraz z konserwacją ujęcia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zadanie I - remont stacji uzdatniania wody oligoceńskiej, zlokalizowanej przy ul. Grenadierów 51/59 w Warszawie. Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem umowy określają: Projekt technologiczno-instalacyjny zmiany technologii suw w ujęciu oligoceńskim, zlokalizowanym przy ul. Grenadierów 51/59 oraz przedmiary robót zwane łącznie dokumentacją projektową. Zadanie II - konserwacja, drobne naprawy i bieżące utrzymanie w celu zdatnego do użytku (eksploatacji) ujęcia wody oligoceńskiej, zlokalizowanego przy ul. Grenadierów 51/59 w Warszawie. Pełny zakres obowiązków wykonawcy określa wzór umowy z załącznikami. Wykonawca w ramach zawartej umowy winien zgodnie z Opinią Sanitarną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w m. st. Warszawie sygn.: ZNS-717/26/2009/MA z dnia 4 sierpnia 2009r (załącznik nr 9 do SIWZ) przygotować dokumentację, o której mowa w warunku 1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.13.00.00 - Obsługa stacji wody .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 10 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz wykażą że: 1. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - 2 konserwacje o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia trwające przez okres min. 9 miesięcy oraz, - co najmniej 1 remont o podobnym zakresie i wartości min. 200 tys. zł. 2. dysponują lub będą dysponować nw. osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, które przewidziane będą do nadzoru i kierowania robotami: - 1 pracownika pełniącego funkcję kierownika robót, posiadającego wyższe wykształcenie w zakresie prowadzonych prac oraz osobami posiadającymi nw. kwalifikacje, które przewidziane będą do realizacji zadania: - Osoby wykonujące prace przy instalacjach wod-kan winny posiadać uprawnienia do prac inżyniersko-sanitarnych w zakresie instalacji sanitarnych, - Osoby wykonujące prace elektryczne winny posiadać uprawnienia do wykonywania napraw instalacji elektrycznych do 1 kV, - Osoby obsługujące stacje uzdatniania wody winny posiadać aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno epidemiologicznych. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i wykażą: 1. posiadanie ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej (bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia), d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika nr 3 do SIWZ. 3) Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi w Części VI SIWZ 4) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej (projekt technologiczno-instalacyjny + przedmiary robót) załączniki Nr 6 i 7 do SIWZ. 5) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (a przed podpisaniem umowy zaświadczenia z GUS o numerze identyfikacyjnym REGON i decyzji US w sprawie nadania numeru NIP). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 6) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) wykazu konserwacji oraz remontów wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać m. in. zakres wykonywanych robót, miejsce realizacji, wartość brutto zamówienia, datę wykonania robót, nazwę Zamawiającego wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie: - 2 konserwacji o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia trwających przez okres min. 9 miesięcy oraz, - co najmniej 1 remont o podobnym zakresie i wartości min. 200 tys. zł.. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie. b) wykaz osób którymi dysponuje wykonawca (potencjał kadrowy oferenta) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (min. 3 osoby), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga: - wykazania zatrudnienia 1 pracownika pełniącego funkcję kierownika robót, posiadającego wyższe wykształcenie w zakresie prowadzonych prac. - Osoby wykonujące prace przy instalacjach wod-kan winny posiadać uprawnienia do prac inżyniersko-sanitarnych w zakresie instalacji sanitarnych, - Osoby wykonujące prace elektryczne winny posiadać uprawnienia do wykonywania napraw instalacji elektrycznych do 1 kV, - Osoby obsługujące stacje uzdatniania wody winny posiadać aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno epidemiologicznych. c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt b), Wykonawca wskazał osoby udostępniane przez inne podmioty. d) uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego osób wskazanych w wykazie wg pkt. b). Do wykazu należy dołączyć kopie odnośnych dokumentów, potwierdzających kwalifikacje zawodowe pracowników przewidzianych do realizacji zadania oraz kopie aktualnych książeczek zdrowia dla osób przewidzianych do obsługi stacji uzdatniania wody. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie. 6) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) polisy ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa dokument ubezpieczenia odrębnie, spółka cywilna - składa dokument ubezpieczenia łącznie. 7) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składają łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, stanowisko 4 i 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, stanowisko 4 i 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.