eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamieńsk › Zakup materiałów brukowych wraz z dostawą do miejsca siedziby zamawiającego i rozładunkiem HDS-em, do zadań drogowych i chodnikowych, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-22

Kamieńsk: Zakup materiałów brukowych wraz z dostawą do miejsca siedziby zamawiającego i rozładunkiem HDS-em, do zadań drogowych i chodnikowych, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi
Numer ogłoszenia: 17681 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Zakład Gospodarki Komunalnej w Kamieńsku , ul. Wieluńska 50, 97-360 Kamieńsk, woj. łódzkie, tel. 44 6817136, faks 44 6817136.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiensk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy Zakład Gospodarki Komunalnej w K-sku powołany przez Radę Miejską w K-sku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów brukowych wraz z dostawą do miejsca siedziby zamawiającego i rozładunkiem HDS-em, do zadań drogowych i chodnikowych, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów brukowych wraz z dostawą do miejsca siedziby zamawiającego i rozładunkiem HDS-em, do zadań drogowych i chodnikowych, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi, w tym: 1 Kostka brukowa wibroprasowana Holland szara 6cm (cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em) m2 250 2 Kostka brukowa wibroprasowana Holland czerwona 6cm (cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em) m2 4500 3 Kostka brukowa wibroprasowana Holland szara 8cm (cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em) m2 250 4 Kostka brukowa wibroprasowana Holland czerwona 8cm (cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em) m2 300 5 Kostka brukowa wibroprasowana Holland grafitowa 6cm (cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em) m2 300 6 Kostka brukowa wibroprasowana Holland grafitowa 8 cm (cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em) m2 2500 7 Kostka brukowa wibroprasowana Holland zielona 6 cm bez fazy (z przeznaczeniem na ścieżki rowerowe), (cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em) m2 1500 8 Krawężnik drogowy szary 15x30x100 cm (cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em) mb 3000 9 Krawężnik drogowy szary 20x30x100 cm (cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em) mb 200 10 Obrzeże chodnikowe szare 6x20x100 cm (cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em) mb 200 11 Obrzeże chodnikowe czerwone 6x20x100 cm (cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em) mb 1500 12 Obrzeże chodnikowe grafitowe 6x20x100 cm (cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em) mb 500 13 Obrzeże chodnikowe szare 8x30x100 cm (cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em) mb 200 14 Obrzeże chodnikowe czerwone 8x30x100 cm (cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em) mb 500 15 Krawężnik betonowy najazdowy szary 15x22x100 cm (cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em) mb 1200 16 Krawężnik betonowy skośny szary 15x22x30 cm (cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em) mb 500 Ilości przedmiotu umowy wskazane wyżej są ilościami maksymalnymi, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości materiałów brukowych, wymienionych powyższej lub całkowitej rezygnacji z danego asortymentu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe 44.11.38.10 - Wykończenia nawierzchni .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, b. oświadczenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ, c. druku wykazu dostaw, które Wykonawca powierzy podwykonawcom - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ (zgodnie z rozdziałem XXIV SIWZ Wykonawca, który nie będzie powierzał prac podwykonawcom przy realizacji przedmiotu zamówienia, nie dołącza do oferty wyżej wymienionego dodatku), d. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, e. stosowne pełnomocnictwo/a w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy tj. ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, f. pełnomocnictwo dla lidera w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Długość gwarancji - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy na skutek wystąpienia przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które skutkują niemożliwością terminowego wykonania przedmiotu umowy; 2) wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 3) zmiany terminów oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4) zmiany innych postanowień umownych tylko w uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiensk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1. Strona internetowa zamawiającego:www.bip.kamiensk.pl 2. W siedzibie zamawiającego tj. 97-360 Kamieńsk ul. Wieluńska 50, parter-pokój nr 3..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2016 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego tj. 97-360 Kamieńsk ul. Wieluńska 50, parter-pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.