Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-15
Pruszków: Odbiór nieczystości stałych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych będących w administracji i zarządzie TBS Zieleń Miejska Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 17675 - 2009; data zamieszczenia: 15.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Zieleń Miejska" Sp. z o.o. , ul. Gordziałkowskiego 9, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 7588450 w. 131, faks 758 84 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbszm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o. - gminna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór nieczystości stałych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych będących w administracji i zarządzie TBS Zieleń Miejska Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - odbiór nieczystości stałych z posesji budynków mieszkalnych wielorodzinnych będących w administracji i zarządzie TBS Zieleń Miejska Sp. z o.o. w Pruszkowie przy ul. Gordziałkowskiego 9 wg załączonego harmonogramu, - odbiór zanieczyszczeń gabarytowych i innych pochodzących z porządkowanych terenów miejskich ze wskazaniem miejsca przez Zamawiającego. 1. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3. Określone zostaną przez Wykonawcę numery telefonów kontaktowych, faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1/ Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 7 000,00 (słownie: siedem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2/ Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3/ Wpłaty wadium należy dokonać na konto TBS ZIELEŃ MIEJSKA Sp. z o.o. nr konta PKO S.A. 35 1240 6380 1111 0000 5110 7402 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Wywóz nieczystości - przetarg Potwierdzenie (kopię) wniesienia wadium należy dołączyć do oferty Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium może być również wnoszone w: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami) Oryginał wadium w formie niepieniężnej musi być dołączony do oferty.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/ Wykażą wykonanie zadań zgodnych z przedmiotem zamówienia o podobnej wartości w okresie ostatnich trzech lat stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załącznikiem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje). 3/ Przedstawią umowę na składowanie nieczystości stałych oraz organicznych w terminie nie krótszym niż termin trwania umowy. 4/ Złożą oświadczenie, że posiadają niezbędna ilość pojemników wg. kategorii do realizacji zadania. 5/ Przedstawią dokument stwierdzający posiadanie bazy w promieniu 50 km licząc od granicy Miasta Pruszkowa. 6/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. 8/ Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Formularz ofertowy (według załączonego druku) /załącznik nr 1/. 2/ Formularz cenowy /załącznik nr 2/. 3/ Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium /załącznik Wykonawcy/. 4/ Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów /załącznik nr 3/. 5/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), /załącznik Wykonawcy/, 6/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych /załącznik nr 4/ wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/, b) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/. 7/ Wykaz wykonywanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania /załącznik nr 5/, 8/ Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje /załącznik Wykonawcy/. 9/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych wraz z dokumentem stwierdzającym posiadane przez nie uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. /załącznik nr 6/, 10/ Parafowany wzór umowy /załącznik nr 7/ 11/Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w at. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /załącznik Wykonawcy/. 12/ Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres /załącznik Wykonawcy/. 13/ Kserokopia umowy na składowanie nieczystości stałych oraz organicznych z terminem nie krótszym niż przewidywany termin trwania umowy /załącznik Wykonawcy/. 14/ Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej ilości pojemników wg. kategorii do realizacji zadania /załącznik Wykonawcy/. 15/ Oświadczenie stwierdzające posiadanie bazy w promieniu 50 km licząc od granicy miasta Pruszkowa /załącznik Wykonawcy/..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbszm.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TBS Zieleń Miejska Sp. z o.o.
ul. Gordziałkowskiego 9
05-800 Pruszków
pok. 102.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2009 godzina 11:00, miejsce: TBS Zieleń Miejska Sp. z o.o. ul. Gordziałkowskiego 9 05-800 Pruszków Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Bieżące utrzymanie zieleni na terenie powiatu pruszkowskiego (2)
- Modernizacja i przebudowa dwóch lokali z zasobów komunalnych z zasobów komunalnych. Zadanie nr 1- ul. Mickiewicza 17 m.9 w Pruszkowie Zadanie nr 2-ul. Daszyńskiego 40 m.8 w Pruszkowie
- Budowa ulicy bocznej (sięgacz) od ul. Prusa w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz nieczystości ciekłych ze zbiornika bezodpływowego w miejscowości Osowo
- Wykonanie usługi wywozu wód odciekowych ze Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów do Punktu Zlewnego Nieczystości Ciekłych przy ul. Azaliowej 6 w Lublinie lub bezpośrednio do Oczyszczalni.
- ADMINISTROWANIE I KONSERWACJA SYSTEMU GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY ZALESIE
- Oczyszczanie pasów drogowych na terenie miasta Legnicy w okresie: 01.07.2024r. ÷ 31.08.2024r.
- "Odbiór i wywóz nieczystości płynnych z oczyszczalni ścieków w Mikołajkach Pomorskich"
- usługa prania.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.